heb nog 1 stoel gedaan, andere doe ik morgen, bedacht me dat ik anders niets had om op te zitten pip, wat aso dat mensen gewoon blijven zitten in de bus! merk je toch dat de jeugd verranderd is.. Ik ben pas bijna 26, maar zou het niet in mn hoofd halen te blijven zitten! ik ga ff liggen weer, heupen doen te veel pijn!
ja ze worden een beetje oud groen achtig... Marcel stemt ermee in dat de baby mijn achternaam krijgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reden voor een feestje dus!
Geweldig Yessica !!!!!!! Zitten er geen haken en ogen aan als beep zijn naam niet heeft , wat betreft allementatie , etc .......
Nee, alles blijft helemaal het zelfde. Ik had al navraag bij de gemeente gedaan, en marcel heeft het ook nog aan zijn advocaat gevraagd.. Ik heb net mijn advocaat gemailt en ook zij zei dat het goed was. dus ben echt BLIJ!!!! zou mijn vader leuk vinden, nog een generatie erbij!
gelukkig maar , wel handy , allemaal dezelfde naam !!!!!!!! Ik vond het raar dat Marcel ineens zo meegaand was , en dacht daar zal toch niks achter zitten ...
Goedemiddag, En maar kletsen en kletsen en kletsen, jullie zijn echt niet bij te houden. Heb nog niet terug gelezen hoor, zoveel pagina's. Ziekenhuis up-date: Net in zh gewwest bij dietiste, voor suiker, zei gaf aan dat die suikerwaarde van 7.5 wel meeviel en dat het best van de siroop zou kunnen zijn. Heb wel advies gekregen om op koolhydraten te letten. Ik lachen joh. Zeg hoeveel koolhydraten mag ik hebben dan per dag, zegt ze tussen de 150 en 200. Ik zegt zullen voor de gein is uitrekenen hoeveel ik er nu op heb. Was op dat moment om 12.00 uur 8 koolhydraten. Ze zegt ga effe opschrijven wat je allemaal eet op een dag, ik zeg nou dan ben je gauw klaar. Kom met mijn eten niet eens in de buurt van de helft van de koolhydraten die ik mag hebben. Ze zegt wanneer moet je weer suiker prikken, ik zeg geen idee. Ze zegt ga dat vrijdag voor de afspraak van maandag, dus kan vrijdag voor de derde keer naar zh, pppppffffffff. Heb nu sinds weken een blikje cola gepakt, het smaakt me niet, maar zit nu op 38 koolhydraten als te straks op is. Ben benieuwd vrijdag, drink in ieder geval geen siroop s'morgens hahaha. Verder had ze niet veel te melden, o ja het eerste wat ze vroeg hoeveel ben je al aangekomen, ik zeg niets, zei met zulke ogen, ik zeg ben 11 kilo kwijt en nog niets aangekomen, zei hoe kan dat nou. Ik zeg veel spugen in het begin van zwangerschap, geen eetlust. Verder wist ze het geloof ik ook niet. Ze zei alleen dat ik de snelle suikers in de gaten moest houden, zoals suier in thee, snoepjes enz. Maar ja snoepen doe ik al niet, ja en in mijn thee gebruik ik een suikerklontje, maar met dat ene suikerklontje kom ik nog niet in de buurt van 150 koolhydraten. Ze zei ook dat ik moest proberen elke 1,5 - 2 uur wat te eten, ik zeg en hoeveel keer per dag, zei: 6x, ik: . Nou we zien het wel vrijdag, weet dat ik aan mijn eten wat ik nu eet niet veel hoef te veranderen, want die koolhydraten red ik nooit. Ga zo even een poging wagen om wat bij te lezen. Spreek jullie later.
ik let totaal niet op koolhydraten, mijn moeder gaat dat straks wel doen als ze klaar is met het cambridge dieet, die heeft allemaal boeken over koolhydraatarm eten, was van plan na de bevalling Sonja bakker weer op te pakken, maar dat koolhydraat arme dieet klinkt ook wel goed...
mijn god zo weinig koolhydraten, ik zou gek worden denk ik! ik ben echt suiker verslaafd!! Marjon, ik had al een paar keer met hem gehad over de achternaam van Baby, maar hij zei telkens dat hij er nog niet over had nagedacht... NU heeft hij het kennelijk besproken met zijn advocaat en weet hij dat hij gewoon de vader blijft ongeacht welke naam Baby heeft.