hoi meiden ! ben ik weer.. vandaag weer teveel gedaan maar ja kon het niet helpen...nesteldrang nam de overhand weer haha! heb zojuist nogmaals vensterbank ik babykamer geschilderd en toen nog even een mand geschilderd ( was ecru en nu zilver ) en vervolgens de belastinggegevens opgezocht voor manlief en toen bedacht ik me dat ik wel graag de tuin ( achtertuin ) even onder handen wilde nemen dus dat ook nog maar even gedaan.... iets te veel van het goede aangezien ik hem ook heelmaal heb aangeveegd en onkruidvrij heb gemaakt.... dus nu maar verplicht op de bank zitten en rustig aan doen ! x
wordt soms echt gek van mezelf met die nesteldrang! heb normaal al een schoonmaak woede / drang in me maar nu echt nog veel erger.... kan me vorostellen dat manlief gek van me wordt
Hallo hier de intake gehad...Hele aardige mevrouw en zooooo gemakkelijk. Ze wilde niet eens boven kijken...Nou prima. Net even geregeld dat er een monteur bij de wasmachine komt kijken hij doet het wel maar heeft een speciale behandeling nodig om aan te gaan. En ik ken die wel, maar dat wil ik de kraamzorg niet aan doen. Meteen een nieuwe video camera gekocht....Jeee ben benieuwd wat Erik daar van gaat zeggen. Want die vind het onzin. Nou en ik niet.... Al 2 draaien was gedaan nog 1 te gaan. Kapper gebeld morgen om 9 uur worden mijn haren weer een beetje in fatsoen gebracht Jeee! Erik z'n pak naar de stomerij gebracht (we zijn al bijna een jaar getrouwd dus dat kon onderhand wel) Nou best nuttig geweest dus.... Nog een berichtje gehad van tante, haar vriend heeft het ZH gebeld dat 8 dagen echt te lang is omdat ze de baby niet meer voelt en dus niet weet of het goed gaat daar binnen. Nu mogen ze vrijdag voor een ctg zodat ze rustig het weekend in kunnen....
ah marjand! lekker productief dagje dus voor jou! leuk hoor! vwb tante... wat gek dat ze haar niet gelijk ontvangen om haar gerust te stellen.... is toch noodzaak nr. 1 nu lijkt me om te zien of beebje leeft .... arme tante...... dikke knuf van mij!
ja H&M , thijme had voetbalbroekjes nodig en eindelijk gevonden vooreen mooie prijs !! Gelijk een heel wk-setje gedaan en nog een zomerbroek en blouse en voor Tara een mooie rose jurk
Ik vind het ook gek dat Tante Mars niet gelijk mag komen ....Ik hoef maar te bellen met mijn suiker als ik beep te weinig voel en ik mag gelijk komen ..gelukkig is het niet nodig ... Maar eerst aan alle toeters en bellen en nu laten ze je in de onzekerheid zitten, das ook niet goed voor beep al die stress
Ppfft ik eet heel de dag door chocolade dus die suikers die worden goed aangevoerd bij mij net een snickers op en zit nu alweer aan de knopper haha oohh ja dadelijk nog ff suikerkoek en dan vnaaf spagetti lekker
zo hier staat het eten alweer op! we eten bruine bonen, sla en hamburger met aardappels voor de liefhebber
leuke kleding hoor! ik wacht nog op een bestelling van de wehkamp... had voor manlief een trui, jas en schoenen besteld... zou vandaag binnenkomen maar nog niets gehad...... haat wachten!
Ik heb net zitten strijken.. al dat baby spul!! Heb nu ca. 8 nieuwe rompertjes met lange mouwen... en 12 die ik al had zonder mouwen... heb er nog wel meer, maar dit zijn de leukste hahaha... Heb. ca. 15 broekjes... waar van een stuk of 6 van die hele zachte pas geborenen broekjes.... En ca. 20 shirtjes en vestjes met lange mouwen.. Waar van ongeveer 6 van die overslagvestjes van dat zachte stof... Ik denk dat ik wel aardig genoeg heb... En dan heb ik ook nog rokjes/jurkjes maat 56/62... hihihi!!! Ik zal nog wel een foto maken van de inhoud van de kast!
Kreeg net een tip van iemand als je op je mobiel *#06# intoetst dan krijg je een persoonlijke code die je kunt gebruiken als je mobiel gestolen wordt , hij kan dan geblokkeerdt worden ook al doen ze er een andere simkaart in .............Dus code ergens noteren en bewaren