Ik heb mijn telefoon extra beveiligd met 2 pincode's. 1 sim code en 1 telefoon code. Dus ze hebben er nix aan. Mensen ik ben zo ontzettend moe vandaag! Kan m'n ogen haast niet open houden.
hier ook Yessica , de dag gaat als een slak voorbij , terwijl ik zo naar mijn bedje verlang .................................................
dan duik je lekker op tijd onder de wol vandaag meis! kan soms zo lekker zijn om op tijd te gaan slapen!
ik moet vanavond nog weg naar pufcursus ook...totaal geen zin in maar ja t is niet anders....... rond 10 uur ben ik dan thuis en dan loop ik net manlief mis... die moet volleyballen vanavond...
Ja ga zeker op tijd slapen. Straks om 8 uur rapportbespreking van darren! Echt cool! Is de eerste keer.
Wij krijgen vanavond "droog" persles ............................ geen zin in .......straks gaat dat vanzelf, maar omdat nu te oefenen heb ik geen zin in ..............
toe maar ! de eerste rapportbespreking hihi! leuk hoor! wat heb je allemaal besteld bij HM babe? voor jezelf of de kleine uk?
ah voor jezelf leuk hoor! mooie kleur! hihi echt hardop puffen dus! moeten de mannen dan ook mee of dat niet?