MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Nee wel voor Erik maar ik wordt daar nu zo beroerd van...Niet zo goed ik weet het maar voel me zo klote als ik wel avond eten doe....

Hond is weer ziek, net 6 hopen kost opgeruimd buiten...Bleg. Arm dier kijkt heel schuldig zo van sorry deed het echt niet expres....

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ga off ga me even over mijn zielige hondje ontfermen....

Truste en tot morgen!

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Heeft hij nooit groeipijn gehad linnie?
    Darren heeft het regelmatig, vaak z'n beentjes.
    Dan moet hij heel hard huilen en is helemaal verkramt.
    Dan geef ik hem een zetpil en na paar minuten slaapt hij weer.

Dus misschien is dat het wel??

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Sterkte met je zieke hondje Marjan.

5. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ja het is idd zielig... Die poes is ook geen honden gewent. Heb echt geen idee wat ik nog kan doen...

@kilo's, geen idee hoeveel ik ben aangekomen! Weegschaal is hier kapot:) Laatste keer gewogen bij de ha, toen miste ik een halve kg. was toen in totaal 7,5kg aangekomen. Vrijdag mag ik weer, ben benieuwd... Zal nu wel meer zijn aangezien er weer chocoladekonijntjes en eieren zijn haha

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    koolhydraten ik let egt niet op wat ik eet kan me niets schelen wil me niet druk maken om me gewicht deed ik namelijk wel.
    Tv is beetje dood hier hoor al van meer die geen beeld meer hebben vreemd

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Nog nooit groeipijn gehad. Ik weet het echt niet meer. Ga off en uitzoeken wat er is. Dit is niet onze JOrdy.
    Het is een hele harde en huilt echt nooit. Ben best wel ongerust.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoop dat Jordy zich morgen weer wat beter voelt Lin,

ik ga ook slapen,

truste!

9. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Geen koorts Linnie?

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Nou succes ermee linnie!!
    Ik hoop dat je er achter komt wat hij heeft.

Ik ga slapen, tot morgen meiden.

11. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ik ga ook offline, lekker slapie doen.
    Mocht er iemand intresse hebben in de poes, doe dan effe een pb-tje!
    truste allemaal!
    liefs Kimonootje

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

32 weken!

Hoe is het hier verder? Ik lees over een mooi rapport voor Darren, goed hoor. En hoe is het met de bedrustclub en de sugarbeebs? En arme Jordy.. niet lekker. Bij Kick is het inmiddels duidelijk waarom hij ziek was.. voor de twee keer een vlekjesziekte (5e of 6e ziekte)
    Marjan.. ziek hondje? Ach.. zielig. Beterschap!

Hier alles goed. De rug krijgt het moeilijk maar door goed te doseren lukt het allemaal nog wel. Regelmatig even een stuk lopen tijdens het werken (even het zitten doorbreken) en ik draag overdag een buikband van Anita.

Ik kon het niet laten.. vandaag toch maar een eerste roze wasje gedraaid :)

Aankomen.. tja, het valt me nog mee. Ik zit nu op ongeveer 10 kilo... de vorige keer was dat veel meer (vooral door vocht). Hopelijk wil het er straks ook snel weer af.

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Half 5, ben weer eens klaarwakker.
    Droomde dat ik Marcel z'n vriendin half dood sloeg...
    Dus moet nou ff bijkomen :D

kreeg om 01:15 een smsje dat darren weer thuis is, dus ik stuurde smsje terug met m'n slaaphoofd, ging daarna gelijk mijn telefoon.
    Was het darren, helemaal door dolle heen omdat hij in de nacht was thuis gekomen, en blablabla... (kon het niet zo goed volgen)
    gelukkig hoorde opa dat ik half sliep, dus hij liet darren weer ophangen hahaha.
    Maar fijn dat hij weer thuis is, straks zie ik hem weer.

Nou ik ga ff iets leuks dromen, anders slaap ik ook niet echt lekker.

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen,

Nou ja goed, wat een nacht. De hond bleef maar kotsen gisteren en werd met de minuut zieker. Toen er bij de 19de keer kotsen alleen nog maar bloed uit kwam, heb ik Erik gebeld dat hij naar huis moest komen. En de dierenarts gebeld, we moesten meteen komen. 116 euro lichter, 3 injecties en 2 kuurtjes moeten het oplossen....Deze week geen normaal eten voor het beestje...Alleen witte rijst met een beetje gekookte kip....Arm beestje. Dus lag er rond half 2/2 uur in. Net al weer uit bed, zo naar de kapper wat zal ik vanavond goed slapen...

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :)

Ben er gisteren de hele dag niet geweest dus heb niet bijgelezen sorry :)

Vandaag wordt het heeeeerlijk weer dus ik hoop dat ik lekker buiten kan zitten met een boekje 8) Zo wil ik mijn hele verlof wel doorkomen ;)

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Marjand: Hoe gaat het met je hond? Hoop dat hij zich ook snel beter gaat voelen.

Hier ook zo'n rot nacht gehad. Jordy om het uur gillende wakker. Net getempt en had 37.8. Dus ben benieuwd wat de temp gaat doen. WEl gewoon vrolijk, amar wil niet eten.
    We gaan wel gewoon naar het ziekenhuis en dan overleggen we even wat verstandig is om te doen.
    Voordat hij aana de medicatie was, was hij ook nl altijd ziek. Dus denk aan de ene kant wel dat het goed is al we sie ph-metrie nog gaan doen. LAat gelijk wel even zijn oren, keel enz nakijken.

Ikzelf: Vannacht heel de avond wakker gelegen van de pijn. En durfde geen slaappil in te nemen, was bang dat ik niet wakker zou worden van Jordy.
    Gisteren denk ik toch iets te veel geweest. Naar het ziekenhuis en daarna lopend naar de orthopeet. (hooguit 500 meter :S) EN weer terug naar de auto.
    Vandaag dus maar rustig aan.

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Yes: Fijn dat Darren weer thuis is. STraks lekker knuffelen ;) ben benieuwd hoe hij het heeft gehad.

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lijkt wel te heersen zieke honden en kinderen zoo zielig
    mijn zoontje moet einde maand naar de kinderarts omdat ie zo krijst en pijn heeft met de ontlasting.
    wij denken zelf dat zijn poepgaatje mischien te klein is... zoooozielig van de week en gisteren had ie zo pijn bij het poepen dat ie er gewoon van moest braken...
    hoop dat ze hem kunnen helpen daar. heb hem nu aan het laxeermiddelzitten om zijn ontlasting zo dun mogelijk te houden.

19. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Sylvia zie dat je ook uit twente komt! ;)

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Linnie: Doe maar rustig aan vandaag. Hond ligt nu heel zielig op schoot met d'r kopje te slapen. Ze is helemaal op...

@Silvia: Ach joh dat is zielig....Arm knulletje. Hoop dat dat het is en ze er iets mee kunnen...Beterschap daar dan.

Ga aankleden moet zo naar de kapper...

Deel Deze Pagina