ik had het afgelopen week ook, dacht dat ik me wel in 1 ruk kon omdraaien, was ff vergeten dat er een huge ass buik in de weg zat AUW!! rustig aan dames, de printer doet et weer
Ik weet het niet eigenlijk... Heb niet echt harde buiken ofzo... Maar voel me wel super klote. Ben misselijk, rug pijn en heb me net helemaal uitgekleed omdat ik gek wordt van alles...
Pijn komt meer af en aan... Maar zeker niet met een ritme oid! Ik denk dat ik over een uur de vk wel bel als het dan nog zo is.. Dan hebben ze bel uurtje.
Mama2010 ik woon inderdaad in twente maar ben van oorsprong een brabo maar ja mannetje woonde en werkte hier dus heb ik de grote overstap gemaakt naar twente
Heb hier de tuindeuren al open staan hondje helemaal blij die kan nu lekker in de zon liggen buiten.. Yesss idd maar ff bellen tijdens het telfonisch spreek uurtje. Ff vrage wat kan zijn ik helemaal geen ervaring me weeen etc dus heb ook geen idee wat het kan zijn kun je van indalings-weeen zoveel hebben dan? Miss voel je je beter als je alles er ff uit braakt?
Zo ik ben net weer terug... naar de fysio geweest, bloed geprikt.. en nog een half uur in de speeltuin! Lekker weer joh!!! Ga zo beneden even stofzuizgen en dweilen en dan lekker de deur wagen wijd open!!! Laat de zon maar naar binnen komen!!!!!!!!!!!
Ja om 12 uur kan ik bellen. Zal wel weer nix zijn net als de vorige keren... Maar voel me er niet gerust bij, dus kan beter wel bellen dan hè?
Kijk als jij weet wat het is dan is het niet nodig om te bellen maar als jij je ongerust voelt en je vertrouwd het niet dan moet je zeker bellen