MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    berichtje van loran : ctg en echo gehad en was goed ...Kleine beweegt nog steeds weinig tot niet..Maar voor nu geen rede voor verder onderzoek.Als ze morgen weer niets tot bijna niets voelt ,gelijk naar vk ......

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nou gelukkig toch wel goed nieuws loran!
    Wel schrikken zeg!!!

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Morgen!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    mogge dames.

Yes wat een lozer is die ex van je poeh zeg.
    mijn zusje heeft in precies dezelfde situatie gezeten...test gedaan en door die test mocht ie extra veel allimentatie gaan betalen hahahahhaa....

hier gisteren een rampdag gehad mey mn zoontje ziekenhuis opgebeld of we niet eerder mochten komen dan de 31 en nu mogen we morgen al komen
    arm kind wil niet meer eten en schreeuwt en spuugt alles uit als ie moet poepen niet normaal meer :x
    gelukkig morgen naar de kinderarts toe hoop dt die een oplossing heeft voor ons

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    He Dames!

Ik heb effe een kleine issue hier thuis... 24 april ben ik jarig.. en 28 m'n dochter... nou dacht ik, dat kunnen we beter op mijn verjaardag vieren want dat valt in het weekend... en liever iets eerder dan wat later... (anders is het al begin mei)...

Maar, als we gewoon onze beide families, ouders, opa's en oma's, broers en zussen en aanhang en vrienden doen.. komen we op ca. 75 mensen uit!!!!!!

Vorig jaar hadden we het in 2 dagen gedaan.... ik doe dat het liefste weer... Maar manlief heeft liever alles in 1 dag.. zodat je dan klaar bent..

Maar hallo hoe moet je dat organiseren.. en ik zie het ook niet echt zitten denk ik om een zaaltje te huren... (dan zou wel iedereen in 1 x kunnen maar goed)... of juist wel..

Je hebt hier een relatief goedkoop zaaltje in het dorp, met een speelzaal er naast (van die ballorig toestellen super leuk) en het kost niet de wereld...

Ik weet het niet!!! wat zouden jullie doen?

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    75 man in huis is wel veel mama2010 .. En dat zal wel flink rennen en vliegen worden en je bent dan alweer een stukje verder in de zs ..Als het idd niet veel kost en de kindjes kunnen er lekker spelen , zou ik het wel weten ..Heb je ook geenrommel in de hut !!!!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yes , ik moet steeds aan denken wat Marcel je nu weer flikt ..Ik was er eigenlijk welbang voor omdat hij zo makkelijk deed over achternaam van je zoontje ........Ik noem het voortaan maar jou zoontje ,,,zoals Marcel nu doet vind ik hem niet eens waard om vader te zijn ...........................................knnuufff voor jou en je 2 mannen , het zal voor darren ook niet makkelijk zijn

9. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Nu ik er zo over nadenk, begin ik ook wel die kant op te neigen!
    Het is groot genoeg voor bijna 100 man.. er zit een grote bar in.. eigen toiletten... een podium... naja wat je wilt... haha! En dan die grote speelzaal er achter, kun je via binnen naar toe...
    En er zit ook nog een terras voor... Mocht het wel mooi weer zijn..

Ik ga wel even bellen wat het kost om dat te huren!!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het nadeel is misschien wel dat je er ook de drank moet afnemen en dat is natuurlijk dan wel aan de dure kant ................

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hmmmm, wat veeel mensen!!
    Wij hebben beide maar kleine families, hij 1 broer, ik enigst kind... dus komen niet heel veel mensen, maar wij houden het wel gewoon overdag en geen avondfeest, daar heb ik echt geen zin in dan!

maar 75, dan zou ik zeker een zaaltje doen!! dan moet je er gewoon een zelfbediening van maken, want jij kan zowiezo niet meer zo blijven vliegen dan!

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen!

Lijkt me een heel goed idee mama2010! Huis blijft dan gevrijwaard van alle zooi. En je vraagt je familie gewoon te helpen. Zullen ze vast wel begrijpen gezien je buik!

Dames die al eerder zwanger zijn geweest. Hebben jullie indalingsweeen gehad? Ik kan me dat echt niet herinneren bij popje. Maar ja misschien heb ik het wel niet herkent toen. Ik heb nu sinds een uur of vier een wat onrustig gevoel in mijn buik, met zo nu en dan harde buiken. Niet echt pijnlijk,meer zeurderig. Ik ben bij 34 weken, zouden dit wel eens indalingsweeen kunnen zijn?

Pip

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Dat zaaltje is al wel vaker door familie gehuurd, iedereen zit natuurlijk met het zelfde probleem.. en dan heb ik nog niet eens ooms en tantes enzo meegerekend! hahaha :D GROTE FAMILIE!

Nee, dat zaaltje kun je normaal gewoon huren voor een bepaalde prijs... volgens mij moet je alleen 's avonds om 11 uur er uit ofzo... Maar je kunt eigen eten en drinken meenemen...

Ja inderdaad, dat dacht ik ook... gewoon alles op de bar en mensen moeten zelf maar pakken! Ja toch....

Even wachten tot ze open zijn.. kan ik even informeren... het moet ook nog vrij zijn die dag!

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Straks heb je weeen pip!

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Je moet vandaag naar de VK toch????

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dan zou ik het wel weten Mama2010 , ik zou het zaaltje afhuren als het idd nog vrij is !!!!

@Pip , ik heb nooit indalingsweeen gehad , maar het klinkt wel aslof het dat zou kunnen zijn ....ff goed in de gaten houden ..

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    lekker zaaltje doen inderdaad, dan red het zich vanzelf wel!

Indalingsweeen kan denk ik wel, hoor je wel meer dames over opt forum.

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja moet vandaag naar de VK om 16.00 uur, het voelt wel zo iets als weeen, maar helemaal niet regelmatig, meer zeurderig! Maar ben al wel sinds 4 uur wakker. Zucht. En ik had nog zoveel plannen vandaag!

Ik denk zelf toch ook meer aan indalingsweeen, zeker gezien mijn termijn

19. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hopelijk wordt het bevestigd bij de VK vanmiddag Pip!

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    En nog ander nieuws dames!!!

Ik ben gisteren gebeld door mijn manager naar aanleiding van die mail van mij!! Ze bied haar excuses aan... en heeft alleen maar aan de regeltjes gedacht en mij een beetje vergeten.. en het was nooit haar bedoeling geweest om mij financiëel wat te ontnemen... blablabla... ze heeft dus op d'r flikker gehad van haar manager.. dit omdat mijn vriend/collega dus naar haar manager was gestapt...

Maar alles wordt nu geregeld zoals ik het wil. Er wordt dus contact opgenomen met het UWV dat het verkeerd is doorgegeven.. dus alles wordt op initiatief werkgever gezet qua uitdiensttreding!! WHOEHOE! Dat betekent dus dat ik straks gewoon mijn recht op WW heb na mijn verlof. Echt super!

En donderdag 1 april ga ik met mijn directe collega's een borrel doen en wat eten... mijn afscheidje...

Deel Deze Pagina