MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goed gregeld mama2010 !!!!

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Goedemorgen!
    Pip ik heb natuurlijk geen idee... maar klinkt erg aannemelijk indalingsweeën...!
    Mama2010 fijn hoor, dat je nu eindelijk krijgt waar je recht op hebt!

Hier lekker op de scooter op kantoor.. hmm het is zo'n lekker weer! En trouwens vandaag
    31 weken!!

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Gerechtigheid!!! mama2010!

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

amen!! :d

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Maaruh ik heb even gebeld over dat zaaltje.

Hij is nog vrij!
    Er kan 80 man in.. glazen, borden etc is ook aanwezig voor zoveel mensen... koffiezetapparaat etc ook...

Het kost alleen wel 150 euro! Daar in tegen mag je hem de hele dag gebruiken, alleen om 23.00uur moet het stil zijn.. ivm de rest van de camping!

Ik heb wel een optie er op gezet...

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Was best druk hoor mama, bij de kinderboerderij! Ben moe!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mama2010, mijn man is 19 mei jarig, ik 24 mei, maar we vieren het niet. Ja, de ouders en opa's en oma's komen langs maar thats it.
    Ik ga ook niets bijzonders doen. Ik ben dan hoogzwanger ( als ik al niet bevallen ben ) en heb echt geen zin in die drukte. We 'vieren' het op 1 dag.

Morgen trouwens!

@ Pip, met Nathan heb ik ook geen indalingsweeën gehad, kan je helaas niet helpen.

@ Mama2010, fijn dat ze zo terug krabbelen :p

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik denk dat om 23 uur jou lichtje ook wel uit gaat!

En ja die 150 euro, is wel een bedrag, maar je hebt er wel veel profijt van. Als je het kan missen zou ik het doen!

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    mama2010 super joh!!! Goed geregeld!

:(:(:(:(
    Gisteren voelde ik me ineens nogal bang....bang dat er straks een kindje is die afhankelijk van mij is en hoe weet ik nu wat goed voor hem of haar is en wanneer het niet goed gaat, zie ik dat wel op tijd en hoe weet ik nu hoe ik het kindje in bed moet leggen etc etc etc etc etc :(:(:(:( Herkennen jullie ook zulke momenten? En mama's die al eerder een kindje hebben, hoe ging dat in het begin, hoe kom je alles te weten, gaat dat een beetje vanzelf? :(
    Het zal vast allemaal wel goed komen, maar soms voel ik me ineens heel onzeker.........

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dat gevoel heb ik ook helemaal gehad. Het is zo iets nieuws, het is niet even oppassen. Maar jij bent verantwoordelijk! IIIIII
    Maar echt komt allemaal goed, letterlijk je groeit erin. En tuurlijk probeer je wel eens iets en dat werkt niet, maar uiteindelijk ken je je kindje het beste en weet jij wat je moet doen.
    Ik zit nu soms met het gevoel, hoe moet ik het met twee! Maar ach ik zie het wel!

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jep, maar had het na de geboorte. Dacht echt, waar ben ik aan begonnen?!?!?! :$ Maar dat was na een paar dagen alweer over.
    Het komt echt allemaal vanzelf. Wij zijn geboren moeders, allemaal instinct en probeer daar zoveel mogelijk naar te luisteren!

Werd vanochtend trouwens om 8 uur uit mijn lekkere warme bedje gehaald. Er stond hier de plaatselijke steenboer voor de deur met een bigbag split :( Rein was gister langs geweest, en we zouden er binnenkort even contact over hebben om het te bestellen, maar hij had het alvast bezorgd hahahahahaa. Gekke ouwe man.
    Maar goed, nu MOET Rein de voortuin ook doen, hehehehe ( ik ben helemaal blij :D )

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden!
    zo wat een stralende dag vandaag!
    hoe is het hier met iedereen?
    ik ga even teruglezen :D x

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Aszz, als het alleen mijn verjaardag was had ik het ook niet gedaan.. maar je dochter die 3 wordt .. tja.. kun je toch niet maken om het niet te doen! En dan is het mooi meteen een combinatie voor mijn en haar verjaardag... als iedereen er dan toch is... :D

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ loran : hoe is het met je meis? de kleine al wat meer gevoeld?

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ yes: wat een klojo is het toch ook hé?!
    hoe is het nu met je?

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moge!!!

Hopelijk alles nog goed met Loran...

Pip: Indalings weeen klinkt heel aannemelijk, vandaag maar ff vragen aan de VK.

Yes: Hij is een hondelul, hij is een hondelul! Maar goed is niks nieuws....

Alpenmama: Iedereen heeft het denk ik wel eens....maar joh "wij" doen dit al miljoenen jaren...Komt echt wel goed.

Mama2010: Goed gedaan....(hier helaas nog geen nieuws over mijn werk)

Verjaardag vieren voor 75 man...ik zou zeggen skip een jaartje. Ik moet er niet meer aan denken. Ben zelf 15 mei jarig...nou geloof het maar niet dit jaar.

Aszz: Lekker is strak de voortuin ook lekker af....

Ik ga zo lekker de schuur opruimen....eerst even kijken hoe ik er binnen kom....

Was gisteren even op mijn werk, blijkt dat mijn bazin 6 mei naar thailand gaat. Maar ik las pas dat ik verplicht ben binnen 3 dagen na de geboorte door te geven dat de kleine er is. Stel dat zij dan daar zit, hoe werkt dat dan? Krijg ik dan gedonder met het uwv?

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmmm moet je de werkgever op de hoogte brengen binnen 3 dagen? is een geboortekaartje niet genoeg?
    heb echt geen zin om mijn baas te bellen zodra de kleine er is hoor.....

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Heeft ze geen plaatsvervanger ? Desnoods laat je manlief het uwv bellen als je bang bent gedonder te krijgen ......En volgens mij is het alleen belangrijk om snel te melden als je te laat bevalt want dan heb je langer echt op zs-uitkering ..................................

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjon, ik had me suf zitten denken of er wat achter kon zitten, maar een vaderschapstest had ik niet aan zien komen.
    Heb van 3 tot 5 wakker gelegen, kan nergens anders aan denken meer...
    Ben zo kwaad dat dit me aan wordt gedaan, ben verdomme nooit vreemdgegaan!
    Terwijl ik daar onderhand alle reden voor had, want hij wou nooit sex met mij, alleen als hij gesnoven had (sorry hoor, maar het is echt zo!!) en dan was het alleen voor zichzelf, en niet voor mijn plezier!

Ik zou onderhand willen dat het zijn kind niet was, van mij appart verdwijnt hij voorgoed uit mijn leven, maar dat kan ik mijn kindje niet aan doen..!

Ga straks mijn advocaat weer mailen, ben echt woest.

Alpenmama: je rolt er vanzelf in, er is geen manier waarop jij je kind moet opvoeden etc, je gevoel zegt je wat je moet doen.
    Je leert je kindje zo goed kennen dat je zelf weet wat goed is voor hem/haar.

Pip, volgens mij had ik gister indalingsweeen....

20. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @mama2010: heeft je mail toch wat op geleverd! Goed gedaan. Wordt een druk verjaardagsfeestje! Ik zou ook voor het zaaltje gaan en inderdaad zelfbediening.
    @yes: gaat het weer een beetje? Wat een lage actie.
    @loran: hoe is het vandaag met je?
    @Alpenmama: herkenbaar hoor. Had ik met de eerste ook maar dan net als Aszz na de geboorte. Maar weet je als je gewoon op je gevoel vertrouwd komt het helemaal goed. Op 1 of andere manier werkt je gevoel na de geboorte erg goed.

Deel Deze Pagina