@Loran: wanneer moet je weer heen voor een CTG? Of doen ze dat alleen als je weer minder leven voelt?
Als ik (weer) minder leven voel, dan moet ik eerst met spoed bellen naar de vk. En die moet dan beslissen wat er gedaan wordt.. Maar denk dat ik tot 14.00uur de kleine de kans geef.. Voel haar nu helemaal niet meer, sinds laatste post (dat ze zachtjes wat schopte). is maar 3x.. en moet min. 10x zijn over de hele dag meen ik..
Ik zou anders toch bellen hoor! Als het je toch niet lekker ziet. Ook met die hartactie zo heen en weer ging! Hebben ze ook naar de flow van en naar de placenta gekeken?
Babe lekker hoor! geniet van je laatste uurtjes! Ikke wel heel erg jaloers.... maar gelukkig moet Aszz ook nog even!! mijn laatste dag is 21 april ... maar dat is nog 23 dagen werken... Pip heerlijk, chillen op de veluwe! Zijn wij pas ook nog geweest... lekker hoor, veel plezier! En geniet van je officiele verlofdag Yes houd je gemak maar ja, die ossekop is het niet waard!
Ja die was goed. vruchtwater was ook goed. Placenta enz. zagen er goed uit.. Maar is dat normaal dat een hartje zo erg schommelt?? Eerst bleef het stabiel tussen de 134 en 144, daarna pieken naar 170, en toen naar beneden naar de 112, en toen weer naar 134.. Dat ging 45min. lang zo door.. Wij schrokken er erg van, maar weten niet of dat normaal is?
Bij Naomi was destijds de placenta helemaal zwart (was echt helemaal op), en ben zo bang dat deze er eeder last van heeft. Bij Naomi nooit bij iemand geweest die gerookt heeft.. VK. kent die angst, en controleert nu dus extra. maar toch het blijft in je achterhoofd.. *klein feestje, tijdens typen weer 2x gevoeld *
Mag best heen en weer gaan! Strak is juist helemaal niet goed. Als het kindje juist actiever wordt gaat de hartactie snel omhoog. ALs wij volwassen meer bloed/ zuurstof nodig hebben voor activiteiten, kan ons hart meer bloed gaan rondpompen door iets te vergroten. Baby's en kleine kinderen kunnen dat niet. Dus de enige manier waarop zij dat kunnen doen is, hun hart sneller later kloppen. Zo lang de hartactie maar niet onder de honderd blijft hangen is het prima. Maar het was voor de combinatie van HA heen weer en placenta die mij iets deden. Maar als die goed is, beterder!!!!
fijn Loran dat je weer wat gevoeld hebt! Ik heb zelf wel het idee dat ik de baby minder voel dan vorige week... kan dat al minder worden met 31 weken? Ik word nu zelf een beetje bang van het verhaal van Loran...
beeb word steeds groter en krijgt dus minder bewegingsruimte, dus is wel logisch dat je minder intensief voelt
Hallo.....(GAAAAAP) @Pip: Wat super voor je zwager!!! Hopelijk kan hij daar lang gelukkig zijn. Lekker dichtbij jullie....Fijn. Krijgt hij het al snel of stond dat erbij? Oh enne geniet lekker van jullie weekendje!!! @Loran: Waarom wachten bij twijfel? Gewoon bellen...zitten ze toch voor... @Babe: Ehhh de bedoeling was dat ik niet te gek zou doen....Maar stond net in eens in de tuin te snoeien. Kar ligt vol afval uit de schuur....en de in houd van de vriezer stond ineens (met eigenlijk de hele inhoud van de schuur) buiten....Ben nu maar gestopt, want kreeg wel heel veel harde buiken. Nu bek af. Dus klaar!!!! Heerlijk dat het vandaag je laatste werkdag is. We krijgen vast veel mooi weer in ons verlof.... ehhh ben geloof ik de rest alweer kwijt....
het is niet mijn bedoeling om iemand bang te maken. dacht gisteravond ook niet dat ik doorgestuurd zou worden. Dacht: ach 1 dagje minder kan wel toch? hartje klopt, dus dan zit het vast wel goed..
@Loran: Maak je niet druk om wat wij hier nu denken....Denk maar eens goed aan je zelf en jullie baby. Vooral opschrijven hier hoor. Jij moet je ei ook kwijt. En als wij bang worden bellen we gewoon zelf de VK....Komt wel goed....
Het huis staat al leeg, het is nu aan de woningcooperatie van het huis, de verhuur gaat weer via een ander. Maar hij huurt nu ook via de zelfde cooperatie, dus dat zal wel snel geregeld zijn! Hij zit nu nog in LA en weet het nog niet eens, het is er nu 4 uur! haha weekend weg gaat helemaal lukken! Wat een ijverige type ben je zeg! Ongelooflijk! Die vriezer dat moet ik ook nog eens doen!!
oh dat is helemaal een leuke verrassing voor hem..... En dat ijverige....tja vandaag wel maar heb dagen zat dat er niks uit mijn handen komt....En de vriezer moet ik nu alleen nog een keertje ontdooien....Dus moet maar snel de callippo's opeten denk ik Verder kom je dingen tegen in zo'n apparaat waarvan ik dacht wanneer heb ik dat er in vredes naam ingestopt...Erg leuk. Heb alles weggegooid behalve mijn ijsjes.....
Zijn vader belt hem vanmiddag!! Het is wel weer voor Callipo's echt lekker buiten! Hier ook in de vriezer, echt heel erg. Ligt missschien wel voor 50 euro ( als het niet meer is) in wat ik zo kan weggooien, Schaam! Ik kwam zelfs nog BV tegen! Heb ik mijn kind dat ontnomen!
Inmiddels totaal x 7x gevoeld.. Wacht nog een uurtje, is het niet meer, dan bel ik. Wil dan gaan overleggen wat er nu gedaan kan worden.. Heerlijk weer indd.. Ben ineens in een jaren 90-muziek aan het uitzoeken, die ik op een cd wil hebben, zodat ik die weer grijs kan draaien.. wat een nummers komen er voorbij En zoveel herinneringen Misschien ook wel goed om die bij de bevalling op te zetten dat ik me ontspan
Freddy Mercury - Living on my own Jessica Folker - How will I know Solid Harmonie - I'll Be there for you Close 2 You- Baby don't go Alice Deejay - Will I ever Solid Harmonie - I want you to want me Mary Mary - Shackles (Praise You) Sam brown - Stop deze heb ik al Nog andere suggesties??