Ja lachen ja....Maar gewoon naar een ver land en dan een paar weken je ding doen....heerlijk lijkt me dat.
bibberbenen lol.. nu ff op n plekkie aant intermeppen en we gaan dalijk die kant op. zijn we in ieder geval op tijd .. Hoe is het hier verder ( heb niet veel tijd dus kan zo maarf weg zijn) X
Zijn er meer mensen die trouwens last hebben van ongesteldheidskrampen ten hoogte van je schaambot? Ik voel steeds van die stekende pijnen er door heen schieten! Zijn dat indalingsweeen??
Ja zal er vandaag eeens aan beginne eerst ff op internet lijst zoeken wat allemaal in de tas moet. En de kleertjes die wij bij degeborte aan willen doen gewooon aan kapstokje hangen in kamer als je dan wel naar ziekenhuis moet kun je zo in de tas doen ja
ik zal hem volgende week ook maar eens klaar zetten dan eerst de kamer maar eens goed soppen @ tante mars: succes meis! we duimen voor je! @ ego: woooohoooooo manlief heeft weer een uitnodiging voor een sol. gesprek! gaat goed! hij heeft er vorige week 1 gehad en daar wachten we op reactie van en nu zit hij ook al in een gesprek en dan volgende week kan hij zo weer op een gesprek komen! nou als daar géén andere baan uitkomt weet ik het ook niet meer! hij is populair haha!
@ menstruatie pijnen: ik heb soms dat gevoel ook wel gehad ja... gisteravond had ik helemaal last van misselijkheid en pijn in onderrug... is nu wel weg getrokken gelukkig... maar niet heel prettig nee.... meerdere meiden hebben hier al last van gehad volgens mij dus zal wel iets te maken hebben met de indaling denk ik...
Hello ladies! Linnie niet hard huilen, anders kom ik langs. Ben nu heel dicht bij. Yes: helemaal goed met de LIEF! Hahaha marjand: van het weekendwel een beetje rust nemen hè! Mama2010: die pijn dat zijn indalingsweeen hebt ik gisteren gehoord van de VK. Had/ heb ik ook steeds. Loran: heel veel succes bij de VK, ik zal aan je denken! Mama2010: jij ook veel succes, denk aan je en niet hard bibberen anders slaathet CTG op hol. Andere ladies: een heel fijn weekend! Mijn buik blijft gevoeligmaar het gaat beter. Vannacht weer indalingsween gehad. Ik zit nu inde auto onderweg, zonnebril op heerlijk. Ik ga genieten. Tot maandag! Liefs Pip
Ja ik zal wel moeten want ik kan soort van niet op of neer.....Maar heb vanavond een verjaardag moet morgen bij vrienden op visite en zondag op visite bij een collega... Dus maandag maar niks... Dinsdag moet mijn vader naar het zh en ik ga mee...erg spannend hoop dat ze iets kunnen vinden waar iets aan gedaan kan worden. Moet er niet aan denken dat er iets met mijn pa gebeurd...als ik er aan denk moet ik al janken....bah. Nu dus even niks... Jullie heel veel plezier he!!!! PS: Heb je de kortings code gezien?
Haai Ik voeg me bij de club van de slechte slapers Mannn wat een kutnacht weer.. Vanmorgen ook weer ff bij de huisarts geweest, ik slik nu al 2 weken die ijzertabletten maar ik blijf ze vreselijk duizelig, word er knetter gek van! Nu weer opnieuw bloedprikken om te kijken of het HB inmiddels al gestegen is, anders zou de bloedarmoede wel eens van iets anders dan ijzertekort kunnen komen Nou ja, we wachten maar af! @ wie is de mol: nee, niet mijn programma, daar moet ik veel te veel bij nadenken Geef mij maar een soap..haha @ mama2010: die steken voel ik ook, ik herken ze nog van mijn eerste zw.schap en steek het op indalingsweeën! @ babe: verlof...heerlijk zeg! Ik moet nog tot 19 april, dwz 20 dagen werken... Best lang eingelijk @ tante mars: sucses vandaag! toi toi toi! Verder ben ik het ff kwijt...sorry
ik had trouwens allemaal leuke fleecedekentjes gekocht voor in ledikantje enzo maar lees ineens dat de adviezen nogal tegenstrijdig zijn hierover... hoe maken jullie het ledikant op? ik had het zo gedacht: matras, molton, hoeslaken, dekbedovertreksetje en daar overheen een fleecedekentje.... kan dit of is dat verkeerd?
Marjand knuffel, erg spannend allemaal! Mijn pappie is ook mijn held... bedje opdekken ik dacht ipv dekbedovertreksetje gewoon een lakentje... maar maakt niks uit lijkt me! indalingsweeën hoop dat die van mij er ook snel aan gaat beginnen, ik kan heel moeilijk zitten nu omdat beeb zo hoog zit... tenminste ik denk dat dat het is, dinsdag ff bij vk vragen!
Hmmm die knuffels zijn fijn dank jullie.... (had ook net over mijn lijk zitten kijken....dan zitten de tranen toch al soort van los) Bedje opmaken, ik doe inderdaad lakentje en dan dekentje....Niks mis mee toch? Volgens mij moet je in de zomer toch al wel oppassen dat je je kind niet te heet weg legt....
*Knuff voor Marjand**** Bedje opmaken hier eerst molton daarna zijltje die helemaal aan de onderkant ligt daarover hoeslaken dan boven aan bedje hydrofielle luier en dan dekbedovertreksetje met fleece dekentje