ooooh zijn daarvoor die hydrofiele luiers bedoeld? ik snapte het al niet... maar heb er gelukkig stuk of 12 in de kast
Zijltje word wel afgeraden hoor natasch....en volgens mij zijn de hydrofileluiers vooral voor het spugen dan is niet meteen het hele bedje weer vies als er wat uit golft.... (jij ook dank je natasch....tranen zijn weer opgedroogd. Gewoon niet over na denken werkt heel goed!)
Hallo, Zijn we weer even, wat een geklets zeg. Vanmogen zh geweest, heb weer curve vandaag. En wat ik al dacht, bloedsuiker was goed, 5.8. Nu dadelijk weer, ben benieuwd. Hier al een paar dagen last van hardebuiken en pijn in onderrug, denk indalings weeen. Beeb zit ook een stuk lager dan nogmaal en heb niet zo veel last meer van mijn maag. Af en toe voelt het echt niet lekker aan die hardebuiken, zit echt aan de onderkant te duwen.(boven schaambeen.) Heb vooral last als ik een stukje heb gelopen, hoeft eigelijk niet eens ver te zijn. Zit te twijfelen of ik dadelijk even langs de poli loop. Vind die indalings weeen niet zo erg, als het dat is, maar als de boel weer aan het open gaan is vind ik het natuurlijk een stuk minder.
Ja idd wel handig die hydrofiele luiers weet dat zijltje word afgeraden als die over hele bed ligt deze ligt alleen op onderkant en zal net tot over de heupjes komen deze kraamzorg keurde het goed maar ja als ze afkeuren jammer dan is mijn kindje en die gaat in bedje zoals wij het willen(tenzij het gevaarlijk is natuurlijk)
PIp. Fijn weekeind. GEniet ervan en rust lekker uit. Lief dat je langs wil komen @Surayya: ALs je het niet vertrouw zal ik ook voor de zekeheid langs gaan. De rest heb ik wel gelezen, maar weet het weer eens niet meer :S Ik ga ff mijn ogen dicht doen en hoop me straks beter te voelen. Tot vanmiddag
Heb net even gebeld, ze bellen me zo terug, dienstdoend gyno was iemand aan het hechten. Even wachten........telefoon. Was zh, moet me zo melden. Dus ga nu jullie horen het wel, moet zo ie zo aan ctg en urine controle.
Hoi hoi, Ik lees vanavond wel terug. Even een kort berichtje. Mag me (weer) melden bij de vk. Vandaag weer geen teken van leven.. Om 14.15uur wordt ik verwacht, en ik ben benieuwd wat ze zeggen. Hoop dat het hartje (nog) goed klopt, dan ben ik iets geruster.. Sur, jij succes straks in het zh.
Normaal kan ik jullie niet bijhouden, ben ik een keer alleen op kantoor en kan ik uitgebreid ouwehoeren, zegt niemand iets!
wat is het hier spannend! surreya, tante mars en Loran heel veel sterkte. Hoop dat alles goed is. Over die steken...ik heb ze ook heel erg. Gisteren stond ik met tranen in de ogen. Maar moest vandaag naar de gyn. dus vraag het dan wel dacht ik. Nou ze weet het niet en zegt dat ik moet bellen als ik het heb, want dan kunnen ze het op dat moment zien en er iets van zeggen. Vind ik wel raar. Je gaat toch niet bellen als het inmiddels over is of wel?? denk zelf ook aan indalingsweeen, maar bij mij ligt de baby dus niet ingedaald terwijl ik die steken al weken heb. Hoofdje ligt wel naar beneden.
succes Loran, tante mars en sur! duimen draaien hier voor jullie ! ik ga zo even naar babyhuys toe en daarna lekker maccen manlief is nog even met wat plamuur in de weer en dan gaan we als hij klaar is! x
Nou Marieke jij bouwt de spanning anders ook behoorlijk mee op hier! Maar als je zelfs tranen in je ogen ervan hebt is wel raar denk ik... misschien je bekken?
haha! jou zou ook mijn bekken kunnen zijn. Moet tegenwoordig een achterlijk lang stuk lopen van de parkeerplaats naar mijn werk vanwege verbouwing. Dus voelde ook wel wat druk op mijn bekken en had net een boodschappentas van 6 kilo gedragen. Misschien kan dat niet meer?
Zo we zijn weer terug van weg geweest. Eerst ctg gehad, deze was goed, alleen wel wat weeen activiteiten. Maar deze veroorzaken nog geen ontsluiting. Echo meting gehad van baarmoedermond, deze was gelukkig niet veranderd te opzicht van vorige keer. Kon gelijk zien dat beeb met haar bolletje beneden lag, maar dat wist ik eigenlijk al omdat ik telkens boven in mijn buik geschopt werd, nu hopen dat ze zo blijft liggen. Heb waarschijnlijk indalingsweeen, maandag kijken ze verder. Nu nog steeds last van rug en hardebuiken. Maar ben al blij dat ik geen ontsluiting heb. Suiker is ook voor 2de keer gemeten, deze was 5.2 dus ook goed. Nou ben weer door de apk, maandag horen we de rest. Ga nu even liggen want zitten is op het moment geen pretje met al dat gedruk onderin. Derya is ook net in slaap gevallen in de kinderwagen dus die heb ik lekker laten liggen, en Süreyya is het weekend bij opa en oma aan het logeren. Spreek jullie later.