MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och loran wat een nieuws... heb ik even geen woorden voor maar zal aan je denken meis! iig een dikke knuf van mij

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jeetje heftig zeg hoe voel je jezelf nu? tuurlijk geschrokken enz maar ik bedoel gewoon heb jij er vertrouwen in dat het allemaal goed komt?
    En dat beebje weer goed gaat groeien? is er een reden voor dat Beebje niet goed groeit of is dat juist het punt dat ze de reden niet wete??
    Hoop niet dat dit lullig over komt maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet verwoorden:(

***Knuffel voor Loran***

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dikke knuffel Loran!! rustig aan dit weekend en ga duimen dat mini gegroeid is dinsdag!

4. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Och lieve Loran, ik ga enorm hard duimen dat beebje weer wat zal groeien! Hele dikke knuffel meis en probeer vertrouwen te houden hoe moeilijk dat ook is......

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Blij dat we hier de begrafenis achter de rug hebben vanmiddag, was een erg mooie dienst gelukkig! ben wel erg blij dat ik nu languit lekker thuis zit, heb ontzettend last van m'n bekken/schaambeen gehad...

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Loran wat kl*te voor je... kan me voorstellen dat je alleen maar kan huilen nu! maar waar leven is, is hoop hoor!! we duimen allemaal!!
    babe fijn dat de dienst toch mooi was... nu lekker lamballen!

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik wil jullie toch even een foto spammen van mij als kamerolifantje met 31 weken... jeetje schrok er zelf een beetje van, hahaha! het begint echt wat te worden!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mooi buik hoor :)

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dikke knnuufff Loran ...............Hopelijk is opname niet nodig voor jou en je meissie !!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ga zo ff alles bijlezen , mega drukke dag gehad ..Eerst naar het ziekenhuis , 1,5 uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was ..Maar alles was goed ....Beep ligt ook goed , tenminste ik had een c0 -assistent en die dacht dat beep goed lag , jammer genoeg geen echo gehad dit keer ........

S middags schoenen gekocht voor kids( weer een rib uit mijn lijf) , daarna zwemles Thijme en frietjes bij oma gegeten

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @loran: Ik duim heel hard voor je dat de kleine hard groeit de komende dagen. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Dikke knuffel

@sur: Fijn dat alles goed is. Gelukkig geen echte weeen.

Sokken aantrekken: Ik herken het helemaal dat je ze niet aankrijgt. Zit heir ook elke morgen te klooien om ze aan te krijgen.

Tante mars: Ik had bij Jordy ook een hogebloeddruk. Ben toen 4 dagen opgenomen geweest. Eigenlijk zou ik 14 aug weer opgenomen worden, maar gelukkig ben ik de 14e bevallen van Jordy. Moest jammer genoeg wel 2 dagen blijven.
    Hoop dat het bij jou ook niet erger wordt. Dikke knuffel

@Sterreke: Ook een mooie buik. Kon alleen de kamerolifant niet vinden :D

Hoop dat ik vannacht beter slaap anders gaat Jordy morgen uit logeren. ZOdat we weer even een nacht bij kunnen tanken.
    Ben er zelf niet zo voorstander van om hem weg te brengen omdat wij moe zijn, maar zal toch wel bij moet tanken.

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

We gaan er vanuit dat ik na de eerst volgende controle opgenomen wordt (dan kan het altijd nog meevallen).
    De reden weten ze niet. Ze verdenken begin van HELLP?? , maar zeker weten doen ze niet.
    Zelf wist ik vanaf weet 20 dat het een kleintje zou worden, en mijn gevoel zegt ook al 3 weken dat er iets mis/niet goed is.
    Dat ik de 40 weken niet haal, en dat ik volgende week maar 1 premature-setje ophaal.
    We zijn beide vrij nuchter momenteel, en zien wel hoe het gaat aflopen. Ze beweegt al wel iets meer, maar nog niet als vanouds.

De verpleegkundige op de afdeling denk dat ze teveel energie verbruikt tijdens de harde buiken, en dus geen energie in het groeien stopt. Maar probeer dat maar te achterhalen.

Maar een domper vindt ik het wel dat ik niet thuis mag bevallen (had ik echt al helemaal in mijn hoofd zitten hoe ik dat allemaal wou etc.)
    Dus nu maar even nadenken hoe ik dat wil in het ziekenhuis.

Heb zelfs de vk. nog gebeld, en die schrok er ook van.
    En vroeg of ik hun ten alle tijden (met nieuws over zwangerschap etc) op de hoogte wil houden.
    Ze hadden niet verwacht dat het zo zou uitpakken.

Ben nu als afleiding bij mijn zusje, even gedachten verzetten.
    Maar toch blijf je nadenken wat de oorzaak kan zijn. Wat er evt. over het hoofd gezien is etc.

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Sterreke, mooie buik trouwens!!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh Loran, wil je even sterkte komen wensen! Hoop dat de baby goed gaat groeien *duimduimduim!*

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    We hopen het zelf ook.
    De lengte van de bovenbenen, was nog maar 4,6cm :$
    Kwam overeen met een zwangerschapsduur van 26+4 dagen.
    Buikje is wel op schema, en hoofdje is ook achter qua groei..

Maar goed, het is maar 10 dagen tot de 29e. aftellen maar..
    En positief blijven denken, meer kunnen we niet doen momenteel..

* Zat eerst te twijfelen of ik het wel moest posten, wil niemand angstig hebben nl. *

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @loran: daar is het forum toch voor. Je moet hier je verhaal kwijt kunnen. En wij zijn er dan om jou er door te slepen. Dikke knuffel

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Gewoon posten , lieve Loran ...............We willen graag weten hoe het met jou en je meisje gaat ......dikke kknnuuffffffffff

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Daar moet je je niet druk om maken hoor!! Als het door de harde buiken kan komen, dan moet je zoveel mogelijk lekker plat blijven en je lekker verzorgen laten hoor!!

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dat is het hem net, mijn vriend is vanaf dinsdag 8 dagen weg (hele dagen).
    Begint met BHV, en dan de stage (beveiliger).
    moet dan 2 dagdiensten, dan 2 avonden, en dan 2 nachten.
    Dus wordt wat moeilijker volgende week, maar denk dat ik dan bij mijn ouders ben/ga.
    Mijn schoonouders doen sinds woensdag beetje (erg) moeilijk.

En ik zit gewoon in mijn hoofd met Naomi.
    Maar ik weet wel dat daar een oplossing voor te vinden is.

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Loran! Jeetje, wat een nieuws. Heb verder niet zoveel te melden op dit moment maar wilde hier wel even een knuffel voor je achterlaten!!

Kick is lekker bij de kapper geweest en ziet er weer helemaal geweldig uit. Lekker ding. De gordijnen voor Truitjes kamer zijn er!! Joehoe.. Enne de rug houdt het goed!

Deel Deze Pagina