MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou meiden uit het noorden, wij hebben gelukt. Hier rijd zelfs een ambu rond die mensen kan vervoeren tot 200kg. Dus das niet zo'n probleem

Maar de kraamzorg had er bij mij ook al over een bed in de woonkamer. Makkelijk voor als de VK langs kwam voor dat we naar het ZH zouden en omdat ik mijn bed niet op klossen wil zetten. Kom er met mijn bekken anders gewoon echt niet in.
    Maar ik zet geen bed in de woonkamer. Wordt allemaal zo onrustig, dat heb ik geen behoefte aan.

Lekker geslaagd voor een slaapzak. En het behang, mag het gisteren al op de muur zitten! Jippie!

Gr Pip

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Pfieeuw, de ramen zijn allemaal gelapt. Nu even rustig zitten.

Wij hebben trouwens bij de Xenos van die tegel stickers gekocht, die zijn echt super!!! De keuken is nu bijna klaar, en met die stickers op een aantal tegels zit het er super uit.
    Zodra het helemaal klaar is, dan ga ik spammen.
    Kost trouwens geen drol die stickers, 2,99 voor 8 stuks. En het is echt een compleet andere keuken :D

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ sterreke: nou ja niet alleen voor de baby maar ook voor mezelf lijkt me het nu het meest verstandig... dat lange zitten breekt me op en bekken doen echt zeer... dus ja...

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dat had ik met de multi van VSM! Veelste groot! Ik gebruik zelf Gravitamon, maar davitamon is toch ook prima, lijkt mij.

Ik ben zelf alleen van mening dat de multi geen 100% aanvulling moet zijn, dus 50% zoals Gravitamon. Je eet toch ook gewoon erbij en teveel vitamines zijn ook niet goed (spreek een volwassen vrouw, die zich als peuter vergiftigde met vit D, hihihi)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik gebruik tegenwoordig die zwangerschapspillen van het kruidvat! Die bevallen mij heel erg goed, had eerst die visolie dingen maar daar moest ik2 van op een dag slikken :( en waren ontzettend duur.
    En aangezien wij wel 2 x per week vis eten...

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    haha nou heb nu die staaltabletten die davitamon vind ik ook wel gnoeg. hahaha een overdosering van vit D jeetje hhaha hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Asszz ik ben gek op vis zooral zalm makreel heerlijk en laat dat nou net de 2 dingen zijn die ik altijd voorverpakt eet heb nu al paar dagen zin aan tonijn uit blik maar vergeet steeds mee te nemen uit de super

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, heel eerlijk heb ik altijd een supergoede werkmentaliteit gehad en altijd overgwerkt e.d.... maar het bevalt me toch echt goed hoor om voor 50% te werken nu met die dikke buik en brakke bekken! + het feit dat mijn werkgever gewoon 100% vergoed krijgt van het UWV heeft mijn "schuldgevoel" weten te verlichten :) dus die van jou ook hoor DAg!!

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Men neme een 3 jarige peuter. Die mag van haar mama zelf haar tandjes poetsen. Die ziet op eens een bekend potje staan. He die zijn lekker die 'snoepjes' (lees vit D pilletjes) laat ik daar eens een paar van eten (lees een heleboel)
    En dan blijkt vit D toch behoorlijk giftig en moet je maag leeggepompt worden en moet je 2 weken lang iedere dag bloedprikken of je leverwaarden wel goed zijn. Dus daarom: voorzichtig met vitamines, ze kunnen ook stapelen!

9. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Het is 2007.

De code die jij gaf was al te vaak gebruikt.... daarom deed ie het niet.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dames, ik ga naar huis, misschien tot straks !

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    precies ! dat scheelt weer hé! ik ben benieuwd wanneer baaslief terug komt met een reactie... had zo gehoopt per direct maar ja dat helaas dus niet.... :(

Pffff kreeg net een oprisping van zuur... gadver!

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Je kunt anders ook alvast even met de bedrijfsarts gaan overleggen. Deze geeft een advies aan je baas. Deze kan wel leuk zeggen dat je deze week nog door moet, maar als het niet meer gaat ,houd het op. Je grenzen bewaken is heel moeilijk in zulke situaties. Je bent niet ziek, maar je kunt je werk niet meer fatsoenlijk uitvoeren.
    Maar Dag, werken moeten we nog heel lang, zwanger zijn we niet zo vaak. En je prio is denk nu toch wel je baby en je zelf, je werk komt wel weer!

Pip

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pip idd ik neem alleen de dingen die de verloskundige mij adviseerde dus die staalpillen en die davitamon mama en meer ook niet voor de rest gewoon lekker gezonde sapjes etc:D

Vanmiddag ook gesprek op werk dan moet ik vertelle dat ik helemaal niet meer mag werken ppffttt totaal geen zin aan dat gesprek

14. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Jeetje wat kletsen jullie veel zeg.

Hier hebben we weer eens een rotgeintje tussen door.
    Kwamen er gisteren achter dat de rekening van mannetje afgelopen maandag is leeggetrokken vanuit Spanje.:$:$:$
    Gewoon 760 euro pleite.
    Krijgen het gelukkig wel terug van de bank maar daar gaan weer 10 werk dagen overheen.
    Lekker zeg staan we gister in de winkel om boodschappen te betalen, gewoon geen stuiver meer op de rekening.
    Sta je voor gek dan, schaamde me rot.
    Maar ja, we wachten het wel weer af.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje wat een rotstreek Sureyya , gelukkig krijg je het wel terug

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Surr jeetje hoe kan dat nou weer dan?

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    HMMM, jammer. Het is al een oudere versie, dus dan kun je dit vaker hebben. Maar ik ben niet zomaar verslagen:D
    Heb hier nog een paar::D zal ze wel even PB'en!

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Helaas, ze doen het niet.... allemaal al te vaak gebruikt...
    Misschien moet ik gewoon een andere versie ergens vandaan plukken.. hahaha.. deze stond al standaard op de laptop...

Maar toch heel erg bedankt hoor! :D

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ga dan ook voor iets anders zou ik zeggen. Mcafee bv, die gebruikt minder geheugen en is sneller!

Deel Deze Pagina