MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    goedemorgen! Het is hier al druk zeg! En een aantal nieuwe meekletsers gezellig hoor! Ik vind het forum ook heel erg handig als ik ergens onzeker over ben word ik vaak gerust gesteld!
    Maar van Loran klinkt niet zo goed zeg, hopelijk valt t allemaal mee! Beebje was nog te klein bij haar toch?

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Loran veel sterkte duim voor je geen idee wat hellp is dus ga ff googelen.

EGO:
    Vannacht mega slecht geslapen op den duur werd ik wakker van nat bed dus schrok me kapot ik voelen maar ondergoed wat droog maar me billen en benen waren compleet nat van het zweet het drupte er gewoon van af is dat wel goed??? daarna kon ik ook bijna niet meer slapen bleef vreselijk zweten miss wel erg heftig gedroomd ofzow?

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt prachtig weer hier ook, heb het beddegoed lekker buiten te hangen :) slaapt zo heerlijk dan 's avonds als het buiten gehangen heeft!!

Nou, allemaal maar goed duimen voor Loran vandaag!!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik zweet sinds zo'n 3 nachten ook echt verschrikkelijk!!!! ik word 's nachts ook wakker badend in het zweet, pffff en heb geen kachel meer aan op de slaapkamer en de deur open!! ik ga denk ik m'n zomerdekbed er alvast opgooien, want dat gezweet word je zo vies van wakker

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe goed idee idd wij hebben nu nog winterdeken op bed liggen dubbele deken dus en me kerel slaapt togh meestal op de logeerkamer dus dan wil hij miss de extra deken er wel bij hebben.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Grappig , ik heb daar de afgelopen nachten dus ook erg last van gehad , ik word kletsnat wakker ...Maar ben al een paardagen aan het Mario karten op de DSI en s nachts in mijn dromen ben ik ook aan het karten ..............................hahahhaha

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Maar heb nu wel alle banen voor Thijme vrijgespeeld dus uitdaging is nu wel weg !!!!

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hier komt het zonnetje net door!!!! Dus wij gaan zo naar de dierentuin!
    En waarschijnlijk vanavond naar huis zodat we morgen de nodige dingen in en rondom huis kunnen doen!!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik droom ook als een idioot de afgelopen week over van alles en nog wat, echt niet zo best!!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Veel plezier in Dierentuin !! Hier is het nog grijs en nat !!!

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @ nachtelijk zweten: gelukkig geen last van! Maar lijkt me geen pretje!

Lekker zeg naar de dierentuin, is echt prachtig weer voor.

Wij zijn weer onderweg naar huis. Mis mijn popje, ik heb een knuffel nodig van haar! :D

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lekker gaan knuffelen dan Pip , ik herken het heel goed .....Wij zijn laatst ook 2 daagjes naar Antwerpen geweest en hoezeer die rust ook weleens fijn is , heb ik toch liever mijn 2 poepies ook om me heen .....................

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Jaaaaaa, was voor het eerst twee nachtjes. Was heerlijk, maar nu terug.

14. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Morning..

@ Loran: duimen draaien voor jullie!

@ Anticonceptie: NO WAY dat er hier nog een mirena in komt..
    Bij het plaatsen heb ik de hele spreekkamer van de huisarts ondergekotst :) Daarna langdurig gevloeid, en ik ben gewoon maandelijks ongesteld geworden, soms om de 2 wk al. Helemaal idioot werd ik ervan!
    Ik wil ook geen hormonen meer, dus wij gaan voor condooms en als mannetje er aan toe is mag hij er een knoop in laten leggen...maar dat is nogal een gevoelig punt voor meneer...haha

15. ger29

ger29 Actief lid

10 feb 2009
    162
    0
    0
    hay dames,
    dank jullie voor het verwelkomen.

@loran heel veel sterkte.

@ anticonceptie, daar had ik eigelijk nog helemaal niet zo
    over nagedacht.
    heb jaren de prikpil gebruikt en die beviel vreselijk goed
    maar daar wil ik niet meer aan wil geen hormonen in mijn
    lijf meer.
    spiraaltje geen denken aan ben ik absoluut geen voorstander
    van.
    weet niet of we nog een baby erbij willen met de tijd na deze
    zo niet dan gaat manlief zich laten helpen
    denk dat we dan ook eerst maar aan de condooms gaan.

hier schijnt het zonnetje trouwens ook eindelijk lekker
    heb heerlijk de tuindeuren open

16. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Nou typ ik voor de 3de keer dit bericht en grrr.. Steeds wordt het niet geplaatst!!!

nou geen zin meer om te typen hahaha:(:D

onze uk woog met het termijn van loran (30 weken) tussen de 1350 en 1400. Dat was goed. Buikje en hoofdje liep echter achter (1,5 week). wij kijken dus ook met spanning uit naar de groeiecho deze week. Prematuur en dysmatuur is niet zon goede combi.

Hoop dus echt dat het voor Loran een beetje mee mag vallen!!
    Is ze nog wel gewoon thuis?

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Pip: HIer gaat het wel. Nog steeds wel wat last van hormonen en de pijn wordt alleen maar weer erger. De nachten gaan gelukkig wel iets beter. Jordy zit zo wat te slapen. Heb een dekbed onder zijn matras gelegd en sindsdien slaapt hij weer iets beter.
    Zit ook heel de tijd met zijn hand helemaal achter in zijn keel. Tot kokhalzend toen. Heb echt het idee dat hij last heeft.
    Las dat jij weer lekker opweg terug ben naar je meisje. Leuk weekeind gehad?

Loran: Hoop dat het allemaal toch een beetje mee valt. Iemand nog iets gehoord van haar??

Yes: Vervelend hoor dat vocht. Bij begint het erger te worden.

Wij gaan zo even naar de prenatal even nieuwe zomerkleding voor Jordy halen en dan gelijk even lang de praxis voor het plafon in de badkamer en als jeroen daar mee klaar is heel de badkamer af. JEeeeeeehhhhhh. Eindelijk

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Loran is gister opgenomen in het Ziekenhuis.

Wij zijn even een blokje om geweest in de auto, echt mooi met dit weer al die schaapjes met lammetjes :)

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo!!!!

Daar ben ik ook weer....Deze stinkerd is pas net uit bed, zo dat was lang geleden.

Vanmiddag naar een collega op visite.

Lees weer eens slecht nieuws van Loran: wat een gedonder steeds....Hopelijk gaat alles goed daar.

Even na vrijdag geen nieuws van tante, maar geen nieuws is goed nieuws hoop ik dan maar. Ook tante d'r kindje ligt achter in de groei...

Als we hier zo lezen moeten we toch wel concluderen dat de mei mama's niet zo'n standaard groepje is. Als je kijkt naar de gezondheid...Maar ach daar door kunnen we hier flink kletsen.

Zag weer mensen terug van weggeweest, en een stelletje nieuwe mei mama's...Welkom! Lastig om hier bij te blijven hoor, maar bere gezellig....

20. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedemiddag,

Zal weer een wat van me laten horen.

Loran: heel veel sterkte en hoop dat beeb toch nog blijft zitten.
    Misschien domme vraag en jou situatie is wellicht anders dan de mijne, maar is het bij jou ook geen optie om Proluton injectie's te geven.
    Die buik van jou rommelt ook wat af en nu met die verkorte baarmoedermond.
    Mij zijn ze toen mijn buik ging rommelen (hardebuiken, enz) en ik een verkorte baarmoedermond ging krijgen, die injecties gaan geven.
    Ze geven die 1x per week en het zorgt ervoor dat de baarmoeder rustig blijft. (dit tot week 36)
    Nou weet ik natuurlijk niet hoe het zit als je kindje achter in groei blijft.
    Maar misschien is het eenoptie zodat je baarmoeder rustig wordt en de boel weer dicht gaat.
    Mij vertelde ze trouwens ook dat na de 30 weken ze geen echo's meer maken om te kijken of de baarmoedermond verkort, omdat dit vanaf die tijd mogelijk is bij iedere vrouw i.v.m voorbereiding bevalling.
    Ze hebben dan ook geen echte richtlijnen meer.

Verder:
    Heeft er iemand ervaring met indalings weeen?

Heb dit bij vorige zwangerschappen niet gehad en nu wel, maar is al aan de gang vanaf woensdag.
    Eigenlijk elke dag een beetje langer last ervan.
    Nu vanmorgen rond 11 uur weer begonnen.
    Weet iemand hoelang dit kan duren?

Verder op de indalingsweeen na gaat het hier wel.
    Straks komt Süreyya weer thuis en dan is het gedaan met de rust in huis, dus ga nog even gauw bank hangen.:)

Deel Deze Pagina