INdalingsweeen/voorweeen: Bij Jordy er ook heel erg veel last van gehad. Nu ook wel weer maar iets minder heftig. Ik heb er last van gehad tot aan de bevalling.
Indalings/voorweeen geen idee hoe dit moet voelen. Maar heb wel vaker harde buiken die ook langer aanhouden en af en toe zelfs even me de adem benemen dat ik egt ffies moet zuchte
Nog geen last van geloof ik.... Mijn schaambot daar in tegen, AU!!! Kan niet meer linksom draaien, rechtsom wordt ook met de dag pijnlijker. En opstaan of van stilstand naar lopen....AAAAAUUUUU!!!! Morgen maar weer eens de fysio bellen, misschien toch maar even een behandelingetje er tegen aan gooien....
Ik moet ze hier soms ook weg zuchten hoor. En pijn in onderrug. Linnie83: hoelang heb jij ze ong. gehad. Hoop niet dat dit nog weken gaat duren, dan ben ik gesloopt voor ik aan de bevalling begin.
Ppppffffffff. Jeetje hoop dat me dat bespaart blijft. Begon eerst eind van de middag tot een uur of acht. Gisteren zat ik van af 13.00 uur tot een uur of half 10 s'avonds. En nu is het vanmorgen even voor 11 uur begonnen. s'nachts heb ik tot n toe nog geen last.
Heb net brookbackmounten (geen idee hoe je het schrijft) gekeken, wat een saaie film, ben er moe van. Lig dus maar weer ff in bed. Surreya, volgens mij hier ook indalingsweeen, voel me al paar dagen anders dan anders...
Strak om 15.30 ff naar werk wisseling van dienst dan werken er leuke collegas haha hoorde net van lieve collega dat er bij de interne vacature krant 3 vacatures staan voor dagbesteding dus ga krantje ff jatten en brieven schrijven is in nooitgedacht heb daar ook al op wonen gewerkt dus miss maak ik kans neem me mannetje ffies mee blijven we daar ff kopje koffie drinke
Hier nog geen indalingsweeen , ik zou ook niet weten hoe ze voelen bij Thijme en Tara allbei niet gehad !!!
Voel me echt raar, m'n hart gaat als een gek tekeer terwijl ik gewoon in bed lig. En ben ontzettend moe. Denk dat ik maar ff ga slapen.
Hier ook geen idee wat betreft indalingsweeën..... Hebben even een klein wandelingetje gemaakt en even lekker op bankje gezeten aan de rivier....pfff het dooit echt enorm hier, overal nattigheid en de pistes zijn ook mega zwaar doordat de sneeuw zo zacht is. Hopelijk komt er geen nieuwe sneeuw meer en is het snel weggesmolten! Nu onderuit op de bank en schaatsen kijken. X
Nee die gaat nog steeds als een wilde tekeer. Slapen lukt niet, ben misselijk. Dus blijf maar ff gewoon liggen nog. Gister misschien iets te druk geweest..
Yen jeetje wat sjit ja miss ff je verloskundige bellen? Ik ga zo ook bellen denk ik de rugpijn blijft aanhouden en pijn in me buik word ook steeds pijnlijker maar beebje beweegt voglens mij nog wel goed
@Natasha & YenD: Wat vervelend dat jullie overal last hebben. Als jullie het niet meer vertrouwen bellen hoor! En anders even rustig niets doen.
net ook weer es een harde buik gehad, ik heb dat echt maar heel sporadisch, maar het is normaal dat je dit nu wat vaker gaat krijgen toch als voorbereiding? Wij gaan straks lekker naar de bios, heeft iemand van jullie al eens een 3D film gezien? krijg je zo'n brilletje op zeker, ben erg benieuwd!
ik ga nu naar ziekenhuis verloskundige wil me naar onderzoeken of het weeen zijn want dat denk ze. dus laat jullie weten hoe is gegaan neem aan dat ik strakjes weer terug ben
Yend: Bel de vk dan meid. Lijk me niet echt goed als je hartslag zo hoog is vor de kleine. Natascha: Je heb helemaal gelijk. GEwoon bellen al is het alleen maar te geruststelling. De vk's zijn echt wel wat gewent Wij zijn net terug van de praxis en prenatal. Ga nu ook nog even op de bank liggen. Jordy ligt nog bij opa en oma te slapen. Spreek jullie straks nog wel. En doe allemaal rustig aan. Iedereen weet de afspraak toch nog wel Geen baby's voor de 37 weken
Harde buiken en indalingsweeën: geen idee, heb dat bij Jana nooit gehad eigenlijk... En tot nu toe ook niet (duimen maar dat dat zo blijft). @Babebabe: geniet van de film! 3D heb ik nog nooit gezien, maar het is dan ook eeuwen (toch een jaar of 3) geleden dat we hier nog naar de film geweest zijn.