@Nathas! Heel veel succes! @YenD: gaat het alweer? Hier vanmiddag ook veel last van mijn onderrug en net boven mijn schaambot gehad, een paar uur lang. Nu is het weer weg. Lig nu heerlijk bij mijn schoonouders op het bed van mijn zwager in de woonkamer. Rugstand omhoog, beentjes in de lucht, lekker in het zonnetje en relaxen maar. Heerlijk om popje weer tezien, kreeg een heerlijke zoen en dikker knuffel van d'r. Ze was helemaal verbaasd ons te zien, heerlijk!
Babe 3d is gaaf, wij hebben Avatar in 3d gezien. Je krijgt idd zon brilletje op! Ik wil ook naar Alice in Wonderland dus ben erg benieuwd wat je ervan vindt!
Pip volgens mij is mijn hartslag wel weer normaal ja. Blijf wel harde buiken houden, maar daar wen ik onderhand wel aan zo ff lekker douchen denk ik. Wat lief dat popje zo reageerde!
Ik heb ook veel last van harde buiken, maar dat schijnt ook wel normaal te zijn bij een tweede, zei de VK. Ze zijn niet pijnlijk, eerder lastig, zo'n dikke harde bal in mijn buik Gelukkig dat je hartslag weer normaal is, was er wat gebeurt vooraf of was je aan het piekeren, dat ie zo maar omhoog ging?
Nee nix, had film gekeken, maar was zo moe dat ik weer in bed was gaan liggen. Na een tijdje kon ik m'n eigen hartslag horen in m'n oor en merkte dat die wel erg tekeer ging. Zal het woensdag eens vragen aan de vk.
Gelukkig dat ie nu weer gezakt is yend natascha, sterkte! En je komt natuurlijk gewoon terug strakjes, geen gekke dingen hoor!!! Daarvan hebben we hier al genoeg bij dit groepje!
he meiden! zo ben ik weer eventjes! rustig weekend achter de rug met veel visite en veel geslapen lekker rustig aangedaan dus!
Het gaat wel redelijk hier. Hebben lekker pannekoeken gegeten. Merk wel dat ik weinig kan hebben, ben erg moe.
Hallo even een buddy berichtje van natasch! Hai. Ik ben opgenomen in het ZH ivm weeen. Heb spuit in mijn been gehad voor de longrijping van de baby. En lig aan infuus om weeen te remmen. Moet hier sowieso 24 uur aan infuus blijven en word sowieso 48 uur opgenomen. Liefs Ik heb gevraagd hoe het nu ging, en ze schreef me net dat de boel nu rustig is.... Dus meiden duimen maar weer.....(Goh ik heb wel de beste buddy's uitgezocht....Blijf smsen met die 2 )
Ik ben gezellig bij mijn collegaatje geweest en het was erg leuk.... Dus een heerlijk dagje voor mij. Wel super veel pijn aan me schaambot....iemand tips omdat te verzachten?
Ooh nee! Dat had ik helemaal niet verwacht bij natas!! Wat heftig zeg!! Wens haar veel sterkte van me.
gossie Nou natas sterkte ermee en hoop dat het rustig blijft!!!!! houd de kleine nog even binnnen hoor!