MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Idd lekker genieten sterreke, ik ging fluitend door m'n vorige zw schap heen, alleen last gehad van maagzuur toen.
    Deed verder alles nog, zelfs bevalling was een makkie!

Dus echt... Geniet!!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Verstandig dat je belt als het zo blijft YenD .....

Berichtje van Loran :

Ze zoekt het adres van ziekenhuis ff op en heeft een infuus gehad , ze hadden alleen verkeerd geprikt en dat was wat minder.Ben nu in afwachting van het bloedonderzoek, kijken of ze de oorzaak van de pijn kunnen achterhalen .......

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    O wat spannend, Loran!!! Heel veel succes! Laiverd!!

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Ik hoop maar dat het bloedonderzoek goed is bij Loran!

@YenD: verstandig om even te gaan liggen. En zeker bellen hoor als het zo blijft.
    @Pip: wat een duidelijke uitleg alweer :p

Hier ook weinig klachten, alleen dat die buik nu wel erg in de weg begint te zitten en soms pijnscheuten maar dat zou volgens de gyn het uitrekken van de baarmoeder zijn (was niet erg zolang het niet aanhoud en das is niet het geval).

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nog een berichtje van Loran , vooral voor Natascha en YenD :

Afspraak is tot week 37 geen kleintjes toch ? Wens ze namens mij ook maar beterschap .Schrik wel van het bericht van Natas.Hoop dat Uk blijft zitten en dat YenD het ook goed blijft gaan en dat ze nu eindelijk wat rust gaat krijgen ..
    Bij mij : Ctg blijft goed en bloeddruk blijft rond de 100/65 , geen verhoging.Gyneacoloog staat vooreen raadsel .Zaten wel eiwitten in urine en wordt straks weer gecontroleerd ....

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    CTG goed, en bloeddruk hoger, das beter. Loran!!!!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Voelde meook ff niet zo lekker worden , trillen , dizzy en ja hoor suiker weer naar de 2,5 .......................maar ff wat aan doen ...........

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Schommelt je suiker nog vaak? of gaat het beter?

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Wat kan je daar aan doen marjon?

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    goedemorgen meiden!
    Duimen draaien voor de meiden n het ZKH !!!
    op de harde buiken, schaambot en indalingsweeen na prijs ik me ook wel gelukkig met deze zwangerschap hoor :D
    volgnede week weer naar Vk en ben wel benieuwd naar ligging van de kleine...
    kuzzz

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    #3791 marjon 2, 22 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
    Mijn suiker blijft s ochtends te hoog , volens diabetes verpleegkundige hebben vrouwen met kinderen dat vaker met suiker omdat zes ochtends dan een stress uurtje hebben om kids aangekleed en naar school te krijgen ....Ik had vanochtend weer met 18 eenheden spuiten een waarde van 8,9 en moet eigenlijk onder de 6,5 zitten ............En nu was ik ff vanalles aan het doen en zakt ie ineens als een tierelier .De rest van de dag gaat ie redelijk goed , somswel iets te hoogmaar dat kan ik dan vaak ook wel verklaren..

YenD, ik moet dan dextro innemen ( 3 stuks) en echte cola ( geen light) of mierzoete aanmaak drinken , na een half uur weer checken en als het nog niet goed is wederom herhalen ......

Ik had nu niet op de klok gelet en mijn tussendoortje vergeten ....kun je zien hoe belangrijk dat is ......

12. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    da's ook niet fijn als de gyn. het allemaal even niet weet.

yend...rustig aan he?! op de fiets stappen, lijkt me ook te heftig nu.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen Dames!!

Ben blij dat Loran goed onder controle staat!!

sokken en leggings aandoen gaan nog prima, broeken heb ik al niet meer aan hihi, maar laarzen omhoog en naar beneden ritsen.... pfff, wat een drama is dat zeg!!

Hier uitgeslapen tot kwart voor tien vanochtend!! en toen dus giga rugpijn omdat ik te lang gelegen had :( heb de douche en toilet boven net even gepoetst, zit nu ff te rusten en ga daarna boven ff beetje afstoffen en stofzuigen, dan heb ik mijn huishoudelijke taakjes voor deze dag weer gedaan :)

20 graden aankomende woensdag, jippie!!!! ze zijn bij ons achterhuis nu ook bijna klaar met de aanbouw van de buren, dus dan kan de schutting ook mooi weer dicht en hebben we onze privacy EINDELIJK weer terug!! duurde wel lang zo hoor, ze hebben volgens mij in november de schutting er al uitgehaald... pfff, buren zijn aardig maar elke keer dat verplichte praatje als je even in je eigen tuin bent hoeft nou ook weer niet...

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    over fietsen gesproken, mijn lieve mem heeft zich versproken en ik krijg een heuse Mamafiets op mijn verjaardag!!!! :D:D ben ik zooooooooooo blij mee!!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een verwennerij Babe , een afwasmachine en nu een mamafiets ..Ik wil ook nog een nieuwe fiets ..Mijn fiets staat nu al een hele tijd met een lekke band in de garage en met nog meer gebreken ..Hier is alles voor mij op loopafstand en kindjes lopen of fietsen liever zelf ....

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wow babe das een leuk kado!
    enne doe je wel rustig aan?!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb op het moment niet eens een fiets.... doe dus alles in de auto hihi,

En worden inderdaad verschrikkelijk verwend!!! moet ook wel eerlijk zijn dat ik enigst kind ben, maar heb mijn moeder ook al verteld dat ze het dit jaar wel erg bont maakt!!! haha, maar ze is dan ook helemaal doorgedraaid sinds ik zwanger ben (op een positieve manier :D)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier heeft de badkamer , wc en berging toen straks ook al een beurt gehad en bedjes verschoont van T&T en gestofzuigt en nu zit ik lekker op de bank ..................................................

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Babe wat een verwennerij!

O een mamafiets!!! Geweldig! Die ga in aan het einde van het jaar kopen, via het fietsplan van mijn werk!!! Maar misschien ook wel een bakfiets! Die hebben vrienden van ons, zo geweldig! Kind erin, boodschappen, buggy!!! Ideaal

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ach weet je Babe , als je moeder het niet zou kunnen , zou ze het niet doen ...............Mijn vader en zijn vriendin zouden het niet kunnen betalen en zou ik het ook niet durven aannemen als ze zoiets zouden doen .....Zou het eerder andersom zijn dat ik ze iets cadeau zou don ............

Geniet er lekker van je mem is gewoon reuze blij dat ze oma wordt ...En als de beep er is , is het verwennen voor jou over , dan gaat alles naar haar lieve kleinkindje ...

dus snel een fiets uitzoeken hiihiihihih

Deel Deze Pagina