MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, zo is het ook.... het gaat bij hen inderdaad gewoon wat makkelijker, en als ik dan protesteer vind ze het helemaal niet leuk... ze zegt ook, ik kan alles wel oppotten maar ze wil liever dat we er nu al van genieten, en ik ben er ook echt wel superblij mee!! Vroeger als kind kon het bij ons ook niet hoor, ook al was ik alleen! toen werkte mijn moeder nog helemaal niet en mijn vader is bouwvakker, dus dat was ook geen vetpot... maar vind het wel eens vervelend, omdat er toch altijd mensen blijven die commentaar geven... maar goed, wij gaan volgend jaar lekker met de beeb voorop op de fiets!! :)

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Laat die mensen lekker commentaar leveren ......Heel normaal hoor dat je ouders dat doen .................Je wilt toch dat je kind ( en daar maakt leeftijd niks uit) niks tekort komt ....en alles heeft wat hun hartje begeert ....Als ze klein zijn natuurlijk wel met de nodige grenzen , vind ik tenminste wel belangrijk ..Kunt niet jong genoeg beginnen met ze ook de waarde van geld te leren en dat niet alles vanzelfsprekend is ,........

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoiiii,, wij hebben gister wederom een spoedbezoek gehad aan Groningen..
    Zaterdag avond had ik het gevoel dat beeb er elk moment uit kon vallen, had het gevoel echte weeen te hebben en geen oefen weeen. Ik wist me geen houding meer te geven en na 3 (ja3) paracetamols werd het wat minder, gister morgen verloor cwat slijm en vocht. Dus toch maar ff gebeld.. De ctg was weer goed, de navelstreng ook en ze heeft ook ff gekeken of ze is gegroeit, (morgen hebben we pas de echte groei echo). Madammetje is wel aan het groeien maar op dr eigen lijntje gelukkig... Morgen weten we alles pas zeker natuurlijk..

Vrijdag was me bloeddruk hoger dan toen ik werd opgenomen maar mocht gelukkig naar huis haha..

Loran: Heel veel sterkte van mij toegewenst.

Ik denk dat ze moet prikken op dr lever en nier fucnties en afwijkende bloedplaatjes e.d. om Hellp uit te sluiten. Eiwitten doen ze alleen bij 2 plusjes en hoger wat aan.

Wel appart dat haar zkh een achterstand ziet van 4 weken, terwijl hun kleintje groter (zwaarder) is als de onze bij mijn zwangerschapsduur van 30.3 en haar 30.1 week was ons beebje 1241 gram en haar beebje 1306gr. Bij ons werd t gegooit op een ruime 2 week.
    Wat ik al tegen Marjan zei; zo zie je maar elk zkh is anders.. Maar des ondanks hoop ik dat de beeb flink gaat groeien..

Maar schatjes ik duik weer op de bank, nog ff 1 dag broeden en dan hoop ik weer wat meer bewegings vrijheid te krijgen..

DIkke Knuff

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wij gaan onze fietsen omruilen voor een mama fiets en een goede fiets voor manlief :D
    hebben nu ook al geode fietsen van nog geen 2 jaar oud maar denk dat mamafiets praktischer is en wilfred wil graag een fiets waar hij makkeljk sporttas ed op kan vervoeren dus dat wordt een opafiets met bagagedrger voor denk ik.....

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Wow Babe dat is zeker lekker :) Ik heb er één van manlief gehad toen ik zwanger was van Fenna, echt ideaal. Gebruik hem nu ook veel in het dorp, helaas passen Fenna en ik er niet meer tegelijk op met die dikke buik :D

Wij hebben trouwens dit weekend de duowagen besteld, ben helemaal blij. En echt super klantvriendelijk van Prenatal; Eind april zijn de mama mazzeldagen weer en dan krijg je 20 % korting. Nu hebben we de wagen alvast besteld, mogen we hem in die week ophalen en krijgen we dus alsnog die korting, echt top! Helemaal over een bedrag van bijna 900 euro :$;)

Zo ik dacht net eventjes terug te gaan naar bed, werd ik 2 uur later pas wakker :) Wel lekker, maar net als babe nu ook last van het lange liggen. Ach je moet er wat voor over hebben ;) Ik ga zo maar eens douchen en dan de was doen, moet helaas ook gebeuren ;)

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey tante mars: dat klinkt wel redelijk positief toch?! fijn dat het igsteren toch ook weer goed bleek te zijn! doe maar rustig aan hoor verder!!!!

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dat zijn leuke kortingen Tink!!

Johan krijgt hier de oude fiets van z'n vader, daa rmoet alleen een nieuw zadel op en dan kan die ook weer ff vooruit :)

Dit jaar zal het voornamelijk wandelen worden natuurlijk met de kleine, maar volgend jaar lekker voorop door de natuurgebieden hier fietsen zie ik al helemaal zitten!! lekker vogels en hertjes spotten :)

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mars, blij dat jullie kleintje wat gegroeid is!! Duimen voor morgen not zo'n positief bericht!!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    heb wel een aantal vragen voor de gyn morgen ( die zal gek worden haha).. we wachten wel af, meer kunnen we niet doen. GEwoon nog ff door broeden hahaha..
    Ze houden de lowflow van de navelstreng wel in de gaten door de verkalking in de placenta.

Ben nu echt foetsie..

Dikke Knuf

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Voor welke wagen heb je gekozen??

11. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag m'n eerste officiele verlofdag en kan zeggen het is HEERLIJK!!! Maar er is zoveel geschreven de afgelopen weken dat het echt niet te doen is om alles terug te lezen. Maak uit de laatste pagina's op dat het niet met iedereen zo lekker gaat.. Heeft iemand even een korte up-date??
    Nu dus eindelijk weer wat meer tijd om achter de pc te kruipen.. De kleine is nu net naar m'n ouders, dus heb de hele middag voor mezelf... Nou iedereen fijne dag maar weer

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    idd een aardig gebaar van prenatal! lekkere korting :D

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Tante Mars, mooi dat ze haar eigen lijntje houd!!! Veel succes morgen!

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @YenD: Ik heb bij Jordy ook heel veel last gehad van voorweeen. Vanaf 30 weken tot 38 weken. Wil dus jammer genoeg niet altijd wat zeggen.
    Doe maar rustig aan . Mischien iemand anders de boodschappen laten doen en zelf niet meer op die fiets springen ;)

@Loran; Hier duimen we weer hard mee dat het allemaal meevalt. EN de kleine toch nog eent tijdje bij je blijft zitten. Sterkte meid

@pip: Weer bedankt voor je uitleg. als we jou hier toch niet hadden ;)

@Marjon: Das wel laag niet 2,5. Gelukkig kan je het zelf weer onder controle krijgen. Is echt niks voor mij om op de klok te kijken wanneer ik weer moet eten.

Mamafiets: Ik heb toen ik van Jordy zwanger was de gazelle Bloom gekregen. Ook een mamafiets en hij is echt super fijn.
    Je moet alleen wel zoregen dat je er een goed standaard bij krijg anders valt hij nog om als je de buggy er op heb zitten. je heb dan niet eens tijd om je kindje in het stoeltje te zetten ;) En andersom gaat ook niet.

@Tinkerbell: Das wel heel fijn dat je dan toch die 20 % krijg. kan je toch weer mooi wat anders leuks voor kopen

@Tantemars: FIjn ook weer goed bericht te horen. Hoop dat het zo goed blijft gaat. Doe maar lekker rustig aan.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Loran, ik duim dat de baby nog even blijft zitten.

Hoe is het met Natascha?

Rein is druk de bult modder aan het weg scheppen :D
    Terras achter is klaar, zoooo fijn!! Het is trouwens weer heerlijk weer.

Sokken aandoen, nog niet zoveel problemen mee. Maar mijn buik is ook niet zo groot.

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou stofzuigen boven nog maar even niet gedaan.... lijkt me niet superverstandig... moet m'n auto vanmiddag nog klein beetje uitmesten want die moet morgen naar de garage voor APK!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Geniet lekker van je dag Kimm, hier ook 1e verlofdag... nog steeds vreemd dat ik gewoon morgen, en overmorgen en overovermorgen niet aant werk hoef :)

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Tuin is al half klaar... ppff zweten joh.....:D

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou, zal ff wat eten, heb handoekkenwasje aant draaien, die kan vanmiddag lekker even buiten hangen :)

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm ga even het weerbericht kijken voor van de week :D

Deel Deze Pagina