MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo dat ziet er niet verkeerd uit! jammer dat de weekenden dan weer slechter worden....

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ja raar idee hè.. maar zeker genieten.. vanmorgen was Mick al vroeg wakker, dus ga zo lekker ff op bed liggen.. Mick gaat de dagen dat ik normaal gesproken werkte, gewoon naar de opa's en oma's dus heb ik heerlijk tijd voor mezelf (en m'n things to do lijstje waar nog héél veel op staat hihi)

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik wil trouwens nog even een EERSTE babypakje scoren.....
    Denk dat ik even online ga shoppen.. kan ik meteen kijken voor een zomerjas voor de oudste...

Wat hebben jullie als eerste pakje?

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Tante Mars: Nou dat klinkt alweer ietsje positiever :) En 'gelukkig' telt de tijd ook door, hoe langer ze in jouw buikkie zit hoe beter. Sterkte!

Pip: We hebben de Easywalker duo gekocht, echt een superleuk ding! We twijfelden heel erg tussen deze en de Urban Jungle maar ik vond deze net even wat liever, die Urban Jungle is zo stoer en er komt natuurlijk ook een meisje in te zitten ;):D

Weerbericht: Ziet er idd goed uit, ik ben er gek op! Hoop dat mijn gezicht een beetje ene kleurtje krijgt, voel me zo'n wandelend lijk :p

Tuin: Iedereen druk in de tuin bezig zie ik, typsch is dat he als het weer een beetje mooi is krijgt iedereen de kriebels :) Hier een tuinsetje geocht maar verder nog geen plannen, al zijn de kriebels er wel. Maar ja als ik daar aan toe moet geven zouden we deze zwangerschap ook nog even verhuizen denk hahaa ;)

Nu: Lunch! Boterhammen met corned beef en een groot glas melk!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuhm ik heb een Lief! truitje met Stoer er op ( lime groen ). Daaronder een linnen wit broekje, en lime groene sokjes.
    Oh een wit rompertje van de Hema en een wit mutsje.

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Eerste pakje: ik heb 1 prematuur pakje (voor de zekerheid) blauw met heel groot BOY erop.
    En anders weet ik het nog niet zeker wat het wordt, zoiezo een schattig boxpakje met voetjes van prenatal met die diertjes!
    Of gewoon een wit broekje met een schattig shirtje.
    Neem meerdere dingen mee als ik in het ziekenhuis moet bevallen.

Linnie: moest ook naar de huisarts, en die zit aan de andere kant van het dorp, dus op terug weg gelijk boodschappen gehaald.

Heb trouwens weer blaasontsteking :( straks haalt m'n moeder m'n kuurtje op.

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Yend: de harde buiken e.d. komen dus van je blaasontsteking af.... erg vervelend maar de kans dat de kleine dus langer blijft zitten is nu des te groter! dus dat is wel fijn!

Eerste pakje: wij hebben een boxpakje van nijntje ( prenatal ) in het wit gekocht van een heerlijke zachte stof en daarover heen nog een jasje van nijntje voor het geval dat...
    indien nodig zal beebje daaronder dus een rompertje drager maar dat is gewoon een standaard romper :D
    grijze sokjes en een mutsje van nijntje :D

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Dag; dat zou idd erg goed kunnen! Voel me zeker meer gerust nu.
    Enige puntje is: vorige x had ik ook blaasontsteking en volop harde buiken.
    Vk dacht dat harde buiken van blaasontsteking kwamen, maar toen ze 's avonds toch ff kwam checken had ik 2 cm ontsluiting.

Dus ik hou het allemaal goed in de gaten!!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb 2 kleine pakjes, eentje wit broekje + truitje waar 100%nieuw op staat en de tweede is cremekleurig broekje, met overslagtruitje van de Hema extra soft, die 2 neem ik mee en wat rompertjes en 2 mutsjes :) en sokjes niet te vergeten...

Mijn moeder had 2 omslagdoeken gekocht van Forever Friends, een pastelroze en pastelblauwe, die gaan ook beide mee aangezien het geslacht nog steeds een verrassing blijft :)

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hoop dat het kuurtje snel aanslaat Y!

11. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Jeetje wat een nare berichten allemaal...Loran, Natas en Tante sucses en volhouden dames!

De babykamer STAAT..Yesss!
    Zit nu alleen nog te wachten op de gordijnen en dan maak ik ff een fotootje!

Wij hebben een setje van LIEF! om mee te nemen naar het ziekenhuis, kan niet wachten om de kleine man er in te bewonderen!

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Wij hebben ook 2 setjes :) Een boxpakje van Noppies, beetje beige met bruin, uiteraard met bijpassend mutsje en sokjes. En nog een ander pakje van Prenatal, ook donkerbruin en beige met mutsje en sokken.

Bevallingstas: Heb hem klaar gezet in de babykamer, gooi er nu langzamerhand wat spulletjes in. Ik hoop hem natuurlijk niet nodig te hebben, althans niet als vluchttas, want ik wil gewoon lekker thuis bevallen :)

Het begint wel te kriebelen hoor als we het over dit soort dingen hebben, ik ben echt zooooo nieuwsgierig naar mijn kleine mannetje :) En begin ook wel een beetje klaar te zijn met de zwangerschap, meer mensen hier last van? OOk als ik mijn banner zie, aaah echt nog weinig dagen :$

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pffff, denk je rustig aan te kunnen.... door het geschud van m'n wasmachine is de wasmiddel er vanaf gedonderd.... en ik had de dop er dus niet goed op gedraaid..... :(:( hele bijkeuken eronder!! muren/deuren/vloer......... gatverdamme!! dus net giga staan dwijlen... ben kapot nu, en de kleine is er ook wakker van getrappen, die heeft gymnastiekuurtje!! pffff, ga ff relaxen en serie kijken op de laptop,

laterzzzzzzzzzzzzz

14. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog 44 dagen...sjeeses ;)

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Tink, ik ga de vluchttas ook maar eens klaar maken deze week.
    Had al een nachthemd en onderbroeken gekocht, alles lekker zwart (wel zo prettig met al dat bloed :) )
    gaat snel nu ineens hè, aan de ene kant ben ik er wel klaar mee, omdat het allemaal niet zo gemakkelijk gaat, en aan de andere kant hoop ik dat hij nog 7 weken blijft zitten, omdat ik nog zo weinig heb kunnen genieten!
    Maar... Wat is nou 7 weken? Gaat super snel allemaal!!

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Mannin, jij hebt een leuke banner...!

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hallo!
    bedankt voor jullie lieve berichtjes van vanmorgen, ik probeer er zeker van te genieten maar op mijn werk lukt dat helaas niet meer: door het zitten krijg ik pijn in mijn bovenbuik.. :( en ik moet nog 4,5 week dus wordt nog flink doorbijten!
    En nog iets stoms, ik kan niet zo van de aandacht genieten... ik sta niet graag in de belangstelling en iedereen die ik tegenkom vraagt steeds hoe het gaat, elke keer dezelfde vragen en dus ook antwoorden, word er beetje gek van... en ik voel me echt dik en niet "mooi zwanger"
    Ach ja "that's me" ik ben af en toe beetje raar :)

Tante Mars fijn dat het wat beter gaat met jou, goed van je te horen!

eerste pakje weet ik nog niet... wil graag thuis bevallen dus dan trek ik (of mijn mannetje) wel iets uit de kast :D, maar ik moet natuurlijk ook een "ziekenhuistas" maken!

Babe k*t is dat... van die acties heb ik ook altijd last van!

Ben trouwens wel jaloers hoor, lijkt wel of iedereen al met verlof is! I know dat het niet zo is, maar toch

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ze dragen toch altijd rompertjes! ;)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

G*dverdeg*devevevrgegefegt ^&%*&#((*^&@
    Pokkezooi. Auto = kapot. Gaat maandag naar de garage, klotezooi.
    Weg geld! Ik baal daar zo van, kost altijd klauwen vol geld, en we hebben dat klote ding voorlopig echt nodig....
    Nog 11 dagen iig, om naar mijn werk te komen.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Aszz... dat is inderdaad K*T....
    Die van mij moet dus morgen voor de APK.... ik vrees altijd voor die dag!!

Ga em nu ff poetsen,

laterzzz

Deel Deze Pagina