ik zou het ook proberen , nee heb je en ja kun je krijgen ..... Het nadeel dat je zwanger bent is aan hun wat hun er mee doen ... En als ze je graag willen hebben ............ga er voor meid , meer kan ik er niet op zeggen ......
Haai ladies... Deel 3 alweer, word wat afgeklept hier! Het is dat ik nog druk aan de arbeit ben anders zou ik mezelf ook wat vaker laten zien! Hier word het behoorlijk zwaarder sinds vorige week, heb vrijdagavond zelfs de gyn gebelt omdat de harde buiken non stop aanwezig waren. De dag duurt mijn inziens nu een paar uurtjes te lang, heb het hele weekend plat gelegen! Morgen moet ik weer op controle en denk dat ik het ga bespreken om minder te moeten werken, als hij daar uitzichzelf niet mee komt. Mijn gevoel is het daar nog niet helemaal mee eens, maar mijn verstand en dat van vriendlief anders wel!
Mama 2010 gewoon doen kan altijd proberen Marjand nou was bij te lezen hoor ik ga vanmiddag ff shoppen ik zal zo ff lijstje typen wa tik nog allemaal moet kijkenw at jullie ervan vinden
Nou hier komt de lijst -digitale thermometer 2 -maatbeker -pak zout voor de was -zaklamp -verplaats bare lamp werkt op batterij -kruikezak -3molton onderleggers -2 bovenlakens -2 dekentjes -vaseline -borstel -pak zoogcompressen -flesjes avant -babyfoon avant -1 jasje -draagzak -dienblad Denk dat dit alles nog is wat ik moet hebben dus ga het vanmiddag ff halen het liefst alles bij 1 winkel maar dat zal wel niet lukken ben ik bang
sokken hier nog geen strijd, het dichtritsen van de laarzen wel.......... Natascha, bedankt voor de tips!! ik moet dus (kom ik nu achter) - verplaatsbare lamp - zoogcompressen - Maatbeker maarre, pak zout voor de was?
Ja had de kraamhulp het over geen idee wat ze ermee wilt hahaha pak zout voor de was ik vind het prima
hier eerder uitdoen van laarzen ... pak zout voor de was , ik snap hem ook niet ... zoogcompressen moet ik ook nog in huis halen , wel slim want je weet nooit of ze al eerder gaan lekken ...
en een nieuwe digitale thermometer , die van ons werkt nog maar half dus das wel verstandig om die nog 1tje te halen ...
pak zout is vooral van toepassing bij een thuisbevalling Zout lost het bloed op Zo gaat dat uit de lakens/dekens etc. (hihi, werk ook veel met zout bij een thuisbevalling nl.)
Zou het zout misschien niet zijn om bloed uit beddengoed te krijgen? Of zou ze misschien soda zout bedoelen. Dat gooi ik altijd bij de witte was in, blijft het wit! Zeker voor je hoofdluiers e.d.
aha, dan hoef ik dus geen zout en die lamp is op zich ook niet verplicht bij mij, want in principe ga ik in het ZH bevallen... maar goed, mocht het zoooooooooooooo snel gaan dat dat niet meer gaat konden we beter wel een lamp hebben zei de kraamhulp