MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    nee, liggen is nog altijd waar ik het meest naar verlang eind vd dag, hihi... En dan te bedenken dat wij beneden een showroom vol met heerlijke banken hebben staan! Ik zou echt kunnen slapen nu!

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    geeft niet hoor Pip...

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh lekker op de bank hangen :D
    tja liggen trekt me nu ook wel alleen 's nachts ben ik na een uur of 8 liggen ook wel weer klaarwakker....

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoi dames, ga vanavond allemaal teruglezen..

Heb het zo koud.. kruip weer onder de wol..

Vandaag een leuke wipstoel gekocht bij Garde (was net binnen!!) :)

Tot vaanvond!

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    ik kom vanavond weer meekletsen als ik met mijn laptoppie op bed lig :D

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    leuk loran, wat voor wipstoel ist? ik moet er ook nog 1 kopen....

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ik ga ff darren bij zn vriendje vandaan plukken!
    tot vanavond!!

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ben er weer van gesprek op werk was niet egt succes er zijn collegas die beweren dat ik in het weekend naar feesten ga en daardoor door de week niet kan werken:$:x:x:x schrok hier zo van wist gewoon niet wat ik meost zeggen natuurlijk dat het niet waar is dat ik gewoon te moe ben om te werken (niet zo gek met bloedarmoede) en nu moet ik dus nog tot mijn verlof elke woensdag middag van 13tot15uur werken.

Ppffttt lig nu op bank last van harde buiken togh teveel stress denk ik allmeaal zo ff bij elkaar

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een flauwe collega's heb jij natascha ...........

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Ja idd egt geen idee waar dit rare gedoe vandaan komt

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ja hoor! Ik zie je al gaan met je dikke buik naar een feest!
    Wat jammer dat ze zo doen zeg!

Dus nu moet je nog tot je verlof 2 hele uren per week gaan werken?wat een onzin zeg.

12. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Kijk nou wat een reactie ik per mail kreeg net!!!!!!!!! BEN ZO PISSIG!!

Zoals besproken zouden we het leuk vinden als je nog een keertje langskomt om afscheid te nemen van je collega’s. We nodigen je daarom uit op maandag 22 maart rond half 10 voor koffie met gebak op onze afdeling. De meeste collega’s zijn dan aanwezig, dus dat leek ons een leuk moment. Je kunt dan meteen de bedrijfseigendommen op die dag meenemen en inleveren, dan hebben we dat ook meteen geregeld.

Om antwoord te geven op je vraag over de beëindiging van rechtswege het volgende: Bedrijf x heeft jou een verlenging van je arbeidsovereenkomst aangeboden die jij om persoonlijke redenen niet hebt geaccepteerd. Wij hebben ons bij dit besluit neergelegd en daarmee liep de arbeidsovereenkomst van rechtswege af op 28 februari 2010. Daarvoor hoef jij geen ontslagbrief te overhandigen, een mondelinge opzegging is ook rechtsgeldig. Het is overigens wel zo dat je, wanneer Bedrijf x daarom vraagt, verplicht bent alsnog een schriftelijke opgave van de reden van je opzegging te verstrekken (BW 7:10, artikel 669). Ik zie echter geen enkele aanleiding om een dergelijke opgaaf van redenen te vragen, je redenen om de verlenging niet te accepteren heb je immers mondeling toegelicht.

In een telefoongesprek enkele weken geleden, heb ik je aangeboden dat Bedrijf x het initiatief voor de beëindiging op zich wilde nemen onder voorwaarde dat je hersteld gemeld zou zijn voor het einde van de dienstbetrekking. Dit aanbod heb je afgeslagen omdat je nu eenmaal ziek was, dat vond ik heel begrijpelijk en terecht. Je hebt in hetzelfde telefoongesprek laten weten dat het voldoende zou zijn wanneer wij in de bevestigingsbrief zouden vermelden dat de overeenkomst van rechtswege is geëindigd. Dit hebben we daarom zo in de bevestigingsbrief verwoord en het is natuurlijk ook de feitelijke situatie. Wanneer we dit nu zouden wijzigen, brengt dit een potentieel financieel risico met zich mee omdat je nog steeds niet hersteld bent. Het is namelijk zo dat de premie voor de WIA voor een gedeelte gebaseerd wordt op de instroom van (oud)werknemers van een bedrijf. Bedrijf x kan een dergelijk risico niet willens en wetens over zich afroepen.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    laat ze die koffie en hun gebak lekker in hun reet steken !!!!

Jeetje wat een idioten , het kost hun helemaal niks als jij voor zs-redenen in de ziektewet zit , wat een egoisten !!!

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Zo marjon heeft gesproken!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hhahahhaahah , ja maar slaat toch nergens op , eerst iemand uitnodigen voor koffie met gebak en dan iemand helemaal neerhalen , dat vind ik dus echt respectloos ..............

Geloof dat ik er gelijk een telefoontje achterna had gedaan waar ze niet blij van waren geworden ..

16. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Nou inderdaad die koffie met gebak mogen ze inderdaad in hun reet steken! Ga ik ook echt niet doen hoor...

Ik bel morgen eerst weer met de jurist om te kijken wat ik hier mee moet en of dit wel allemaal klopt!

Het mooie is natuurlijk wel dat ze zo DOM is om alles nu op papier te zetten.. die mail ga ik dan natuurlijk uitprinten etc.. mocht het UWV bezwaar maken.. dan kan ik al die dingen gebruiken....

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    groot gelijk , ik zou ook een mooi dossier aanmaken want dit is echt een naaistreek .... Ik wil wel meehelpen om die taart hun hun hol te douwen !!

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ze wilden eerst een borrel organiseren, maar daar zijn ze nu dus wel op terug gekomen... :O

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vraag maar of ze je eigendommen opsturen samen met een tegoedbon van een bakker , en dat je liever een gebakje eet met mensen die je wel waarderen

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Nee ik moet mijn "laptop, Mobiele telefoon en keychain" inleveren..... die zijn van het werk....

Deel Deze Pagina