Goh, ik kijk trouwens nooit meer op de hyves pagina, is daar nog wat actief eigenlijk? Ik vergeet dat gewoon.....
Aszz , ik heb de prik vrijdag in mijn been gehad en heb er echt ook goed last van gehad ..........Ik kan me niet herrineren dat het die andere keren ook zo'n pijn deed .. @Linnie , balen dat je ventje geopereerd moet worden , maar aan de andere kant als straks de klachten weg zijn , is zeker ook wat voor te zeggen,,....kknuuffff
Ja ik kreeg 'm in mijn bil. Bij Nathan deed het na de tijd niet zoveel pijn dacht ik. Maar het is nu aardig over. Veel gelopen dus dan wordt het lekker warm
hahhaha , ik had het gevoel alsof mijn halve bovenbeen een blauwe plek had , zeg maar .........................
Hey dames. BEdankt voor jullie lieve reacties. Ben er zelf nu ook weer rustiger over onder de operatie van Jordy, maar het is toch altijd even iets wat je een plekje moet geven. Ben mijn emoties weer de baas Net bij de gyn geweest. Wat zijn dat toch rare mensen. Eerst zegt hij dat het een ziekenhuis bevaling wordt dan zegt hij weer dat ik tot 37 weken zowiezo bij hun onder controle blij en nu mag ik al weer terug naar de vk omdat hij toch niks aan de pijn kan doen en ik toch niet optijd in het ziekenhuis ben, voor de bevalling en dat allemaal in 1 gesprek. Snappen jullie het nog??
Vandaag naar anesteshioloog geweest en alles doorgesproken ..Mijn longen klonken niet zo goed , maar merk ook wel dat het daar weer slechter mee gaat dus dat was geen nieuws ................................
Nee Linnie dat kan ik ook niet volgen ..... Ik zat eigenlijk laatst een beetje met hetzelfde ....Ikmoet onder controle van de gyneacoloog staan ivm suiker en insuline spuiten ...Nou deden ze de eerste paar afspraken eerst gyneacoloog en volgende de vk in het ziekenhuis , toen weer gyneacoloog en vorige week kreeg ik een co -assistent , daar heb ik op zich niks op tegen , maar er wordt helemaal niet gecontroleerd of het goed is wat de co -assistent heeft gedaan ......... Dan denk ik kan ik toch net zo goed bij mijn eigen vk blijven......
Marjon: Gaan ze daar verder nog iets aan doen?? Of moet je zo de zwangerschap uitzingen? Babe: Vond het ook heel logisch klinken
opzich is het ook wel. Hij kan toch niks doen, en als er iets is ben je zo weer in het ziekenhuis, maar vond het een beetje vaag hoe het zo in 1 gesprek ging
Accent: woon in provincie Utrecht, hier zeggen we alles zonder T op t end, en de ij en ei worden ai. Overal moet het woord jochie achter aan, en de lange aa spreek je uit als à. Dus: ken je da nie jochie? Wa mot je erbai? Maar ik praat zo niet, de oudere hier in t dorp zijn niet eens te verstaan zo plat praten ze. Nou ik had ook weer wat hoor!! Ging D uit school halen, sta ik daar, denk wat is t rustig hier.... Was t pas half 2 ipv half 3!!! Hahahaha ben dus maar ff boodschappen gaan halen en bakkie bij vriendin gedaan. Daarna met z'n alle naar de kinderboerderij, net thuis en gegeten. Zo misschien nog naar de boten kijken bij de sluis. Dus Kimonootje, als je dr bent moet je ff zwaaien hè hahaha.
@ yend, we zijn vanmorgen al door de sluis van wijk gekomen! Was al rond 10.00 Morgen komen we er weer langs, maar dan later op de dag! (weten morgen pas hoelaat als we klaar zijn met laden) Owja, over 'boten'.... Het zijn schepen! Ik ben een schipper, geen boter!
Gut lekker bijdehand. Zal tegen D zeggen dat we niet meer naar de boten gaan maar naar de schepen!!! Maar ga vanavond niet meer, heb harde buiken. Misschien morgen wel, laat ff horen hoe laat je ongeveer door de sluis komt, misschien komen we dan ff zwaaien. Boter!
Haha ja is goed! Zal alleen niet vroeg zijn, eerst laden in Amersfoort. Ene keer zijn we snel klaar, rond 10.00 sochtends, andere keer pas om 12.30... Denk dat we morgen dus ergens tussen 17.00 en 19.00 in Wijk zijn. Donderdag is het weer in de ochtend dat we er langs komen!
grappig hoor dat je zo heen en weer vaart! wanneer gaan jullie aan wal ? rond week 38 ? of al eerder?
Ja hier ook last van mn buik... Soms als of er een ballon in wordt opgeblazen... Ook af en toe flinke kramp en steken, alsof ik ongie moet worden. Zeer irritant
Nee, ik probeer zo lang mogelijk aan boord te blijven. Zoals het er nu naar uit ziet gaan we 7 mei met het schip naar Terneuzen voor de kraamperiode. Mocht het zo zijn dat ik meer controles ofzo moet en dus beter in Terneuzen kan blijven, dan nemen we iemand in dienst en kan ik bij mn nicht logeren. Zij gaat dan weer bij dr vriend logeren, zodat ik toch nog een beetje privacy heb. Ze bood het zo aan, echt superlief van haar,anders zou ik niet weten waar ik zou moeten slapen!
owh ok...jeetje das wel een geregel geweest dus! fijn dat je nicht zo behulpzaam is! die ongi krampjes ken ik wel ja... vooral in de rug zo nu dan... denk dat het met indalen te maken heeft...
Als ik naar de Schepen ga kijken dan zal dat zoiezo pas na t avond eten zijn. Rond half 7 ongeveer. 'S avonds is het het mooiste namelijk! En lekker moe worden voor het slapen is altijd goed.