MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    ik ben trouwens effe off.
    Niet echt lekker, ga vroeg mn nestje opzoeken denk ik.
    Liefs Kimonootje

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    fijn om goed nieuws te horen!!

3. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Nog effe: Nee, ik reed niet deze keer!! Ik mag van mn vriend alleen op de snelweg rijden. In de stad wordt hij misselijk als ik rijd...;)

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoe valt het verlof mee meiden? is het genieten?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hé dat is goed nieuws!

Boetes, heb ik nog nooit gehad. Rein wel regelmatig,nu niet meer gelukkig.
    2 jaar geleden heeft hij er 1 gehad van bijna € 500 ( 48 km te hard ... ) Toen ben ik zo boos geworden, hij durft nog steeds niet te hard te rijden 8)

Hmmmm ik baal er eigenlijk wel een beetje van dat de baby overdwars ligt. Beter gaat hij goed liggen en indalen ofzo. Zal hem vanavond even streng toespreken.

Bwoooh ik ben ook erg moe trouwens, morgen om 8 uur weg, auto naar de garage brengen. Gelukkig krijgen we een leen auto mee.

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Goede avond!
    *Wat een fijn nieuws van Loran!
    * Ik maak me eerlijk gezegd wel een beetje zorgen om Natascha... het is nu toch behoorlijk lang geleden dat ze iets heeft laten weten???

* Vanochtend weer naar de vk geweest, alles weer goed. De baby ligt nog hetzelfde als vorige keer: hoofdje naar beneden en ruggetje rechts. BLIJVEN LIGGEN PLEASE! :D:D
    Oh ja krijg trouwens nog een echo met 35 weken... wist ik helemaal niet! Hartstikke leuk... doen ze sinds 2 weken standaard!

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Da's idd minder... Misschien helpt een telefoontje naar Jomanda om in te stralen?

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Boetes ik ben altijd de pineut als ik iets fout doe... sinds ik voor iedere mogelijke overtreding zo ongeveer (snelheid, rood licht, gordel, zelfs een keer weggesleept inclusief boete...) een boete heb gehad ben ik altijd braaf!! hooguit 10 km te hard...

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Kimonootje wat is een Z en Z uitkering? Zee en Zwanger ofzo?? :)

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedenavond!!!

@ ARKA: waarom was je dag klote???

@ Boetes: een paar jaar geleden voor het laatst, 1x voor door het rood licht, ik stond al 20 min te wachten op de diepenring. Er gingen aldoor maar 3 auto's door en ja ik was de derde, maar toch niet! GRRRRR Sven heeft er wel regelmatig 1,maar ja die zit meer op de weg,maar dan nog! Vorig jaar hebben we een nieuwe auto gekregen, en na 4! dagen had hij de eerste al binnen, eikel. 88 euro!

@Loran: geweldig nieuws!!!

Ik kreeg me vanmiddag toch een hartverzakking. Ik kreeg de jaar rekening van Essent. Vorig jaar moesten we flink bij betalen, maar ja, ik was de hele winter thuis geweest met Popje. Dus vanaf oktober had de verwarming de aldoor aan gestaan.
    Nu maakte ik de rekening open en ik zie 625 euro staan! neee denk ik, weer bij betalen!? We hebben nieuwe ketel die veel zuiniger is en we zijn helemaal niet aldoor thuis geweest.
    Maar er stond: Te ontvangen door afnemer!!! Woehoe!!! Dus dat is een vette meevaller. Net als de belasting, dat is echt niet normaal hoeveel dat is! Heerlijk

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahhahahha boter de tranen rolde over mijn gezicht.

Boete: UHm das altijd zonde. Maar was wel voor een goed doel ;)

Te hard rijden: Moet zeggen dat ik ook meestal 10 te hard rijdt. Soms wel meer:)

@Loran: Das nog eens goed nieuws. Hoop dat je snel weer uit het ziekenhuis. En de kleine gewoon blijft zitten tot minimaal 37 weken.

@pip: Nog lekker geslapen vanmiddag?

Net de vk gebeld dat ik dus weer terug kom bij hun en ze zei al wel dat ze eerder beginnen met strippen om te kijken of ze de bevalling eerder kunnen opwekken.
    Vonden het wel een beetje raar hoe de gyn reageerde.
    Op het moment dat de bevalling begint kijken ze of we nog naar het ziekenhuis kunnen en anders wordt het een thuisbevalling.

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Das lekker geld terug. Altijd meegenomen

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nog redelijk geslapen, maar heb op het moment veel last van mijn rug!
    De VK heeft mij het ook aangeboden, om op tijd te beginnen met strippen, maar ja dan moet er al wel iets open zijn anders heeft het geen zin. Dus ik hoop dat die harde buiken van nu al iets doen!

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo daar was ik weer,

Na een lange dag in het ZH.

Van natasch heb ik vanmiddag om kwart over 3 een berichtje gehad:

Ben nu een uur van de weeen remmers af.Vanaaf aan ctg kijken hoe gaat. Lig net ff lekker te slapen krijg zo bezoek. Nu hopen dat de weeen niet terug komen....

Meer heb ik nog niet gehoord....Dus ik wacht even af. Vanmiddag heb ik tante nog gesmst maar nog niks terug gehad, dus ik stuur straks nog even een berichtje en wacht dan af...

Fijn dat er goed nieuws is van Loran! Dat is snel gegaan....

Hier van mijn vader niet zo goed nieuws (eigenlijk wisten we het al) Er zitten aan je hart 3 grote vaten en alle vaten hebben vernauwingen...2 vaten hebben beide 1 vernauwing van 70 tot 90% en die andere heeft 2 vernauwingen van 70 tot 90% Niet goed dus, nu moet hij 15 april terug naar de cardioloog om het plan te gaan bespreken, of ze gaan meteen een grote operatie doen of ze gaan eerst het een en ander dotteren en dan pas opereren...En daarna gaan ze pas wat aan de kleppen doen...

Ehhh wat heb ik nog meer onthouden...

Linnie: Klote nieuws bij jou, maar wel fijn dat ze er iets mee kunnen. Zou fijn zijn als hij straks geen klachten meer heeft.

Arka: Waarom had je een klote dag?

Pip: Kan me je hart verzakking voor stellen waar moet je dat geld nu weer aan op maken.....

Accent: Hier in het midden van het land kunnen we er ook wat van hoor...Linnie moet jij toch weten....

Boete's: Hmmm het is al weer even geleden hier...Afkloppen....

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hier precies het zelfde.

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Jeetje Marjand, wat een nieuws! Maar met zulke vernauwingen moet je vader zich ook wel echt benauwd voelen!
    Kunnen jullie snel bij de cardioloog terecht?

@ Geld opmaken, dat is echt geen probleem hier in huis. We zaten van het weekend nog eens even te bedenken wat we vorig jaar allemaal aan grote uitgaven hadden gedaan, was niet normaal.

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @Marjand: Das ook kl*te nieuws ook al wisten jullie het wel. Hoop dat ze er snel iets aan kunnen doen.

Ennnuhhh Daarom heb ik het ook niet over ons gehad marjand :p
    Ga mezelf niet voor schut zetten hahahahhaha.

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    klote dag begon vannacht:
    enorm misselijk, zweten, buikpijn, vieze smaak in mijn mond. Ik denk dus gisteren iets fout gegeten.

deze morgen toch gaan werken, ondanks de weinig smaak en de misselijkheid.
    Niks kunnen eten, wel heel veel water gedronken.
    Tegen 10 uur wat beter.
    Over de middag toch nog broodje kunnen eten, dus ik zag het weer helemaal zitten.

s middags op baan voor het werk, ik bel toch even naarde gyn omdat ik veel harde buiken heb en om te horen of een eventuel voedselvergiftiging kwaad kan voor de baby.
    Die zegt dat ik half uur moet gaan liggen en dan minstens 2x baby moet voelen anders moet ik naar ziekenhuis.

Ik ga dus naar auto die in ondergrondse parking staat: start die niet: alweer niet. Twee weken geleden hebben ze er een nieuwe batterijg ingestoken, maar hij startte nu dus weer niet. Is auto van het werk, een voorlopige auto want ze willen mijn auto niet geven voor ik terug ben uit moederschapsverlof.
    Maar heb er dus alleen maar problemen mee gehad. Ik gebeld naar de mijn baas (eerst uit de ondergrondse parking moeten stappen, omdat ik anders geen bereik had) om te zeggen dat ik echt niet meer met die auto wil rondrijden, toch zeker niet in mijn toestand?!

ga terug naar beneden, probeer terug te starten, lukt niet, ik word helemaal wanhopig, eindelijk lukt het dan toch, mag ik de ondergrondse parking niet meer uit omdat mijn tijd verstreken is.
    Moest dus gaan bijbetalen, maar daarvoor moest ik auto weer afzetten en dat wou ik niet omdat ik hem anders weer niet gestart ging krijgen.
    Die man echter de balie had na een tijdke eindelijk door dat hij een hysterisch hoogswanger vrouw kon missen en heeft ie me toch doorgelaten.

Moest dan nog meer dan een uur rijden en moest dringend naar 't toilet maar kon niet stoppen omdat anders auto weer plat.
    daarenboven tank leeg, maar kon niet tanken want anders auto weer plat.

ben uiteindelijk gelukkig nog net thuis geraakt. Ben gaan liggen en heb baby'tje gelukkig snel gevoeld....

morgen moet ik dus nog een andere auto krijgen, want donderdag moet ik terug op baan, zou dus eigenlijk nog auto moeten kuisen, maar lig helemaal murw in de zetel....

sorry voor het ongelooflijke ego bericht. ik heb het helemaal gehad!

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    marjand, wat erg van je vader! hopelijk snel goed nieuws!

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wat een takke dag! Niet normaal Arka. Maar is het niet eens tijd om aan je zelf je gaan denken? Als je zoveel harde buiken hebt, moet je dan niet met verlof! Je bent 34 weken zwanger! Je moet toch officeel nog een week?

Deel Deze Pagina