Ja, jullie zien het goed... het is 5 uur!!! Wow, het slapen is echt een drama de afgelopen nachten. Gisteren was verklaarbaar (manlief had slechte dag en dan ben ik altijd een beetje van slag) maar vannacht... niets aan. Het lukt me gewoon niet om te slapen. Irritant! Ach, ik weet wel dat ik me er beter bij neer kan leggen en dat doe ik dan maar ook. Ik zoek gewoon mijn (hopelijk slapende!) maatjes op op ZP! hahahaha. Ik ga alvast iedereen een heel fijne woensdag wensen. Wij gaan over 5 uurtjes op kraamvisite bij een meisje van 10 dagen oud... leuk om weer zo'n klein frummeltje te zien. En Kick gaat oefenspelen op het nieuwe KDV!
Cygnet ik hoop dat je nog ff geslapen hebt. 5 uur opstaan is net te vroeg nog. Leuk straks kraamvisite, zo'n lief klein babietje in je armen! Ik ga dr uit, D naar school brengen, naar de Ikea, fiets van D maken, naar de vk, en dan lekker buiten fietsen en zo met D.
Goedemorgen! Jippie onze nieuwe wasmachine wordt tussen nu en half elf geleverd! Fijn! En het zonnetje moet nog even doorbreken vandaag, dan is het helemaal prima! Fijne dag allemaal ....
@arka: Heb je jouw porshe gekregen @pip: Gefeliciteerd met je mannetje. Wanneer kan ik taart komen eten. @Loran: Deze sms-jes zijn een stuk leuker om te lezen. Gelukkig dat het allemaal goed gaat. @Cynet: Hopelijk ben je nog in slaap gevallen en lig je nog lekker op 1 oor. @YenD: Doe je wel rustig aan met fietsen enz? Ik ga zo Jordy naar het KDV brengen en daarna lekker de was buiten hangen en van het zonnetje genieten
marjan , wat erg van je vader , je was ergens op voorbereid , maar dit is wel ernstig zeg ...Hopelijk kunnen ze hem snel helpen, kknnuuffff
ook doed nieuws tot nu toe van Natas en Tante Mars , gaat hier weer de goede kant op ..Gisteravond nog een berichtje van Loran gehad ..Iklas hem net pas ..Ze mag vandaag of morgen naar huis ......
Mogguh 8) Hier eindelijk weer eens goed geslapen vannacht, maar ik was nog wel errug moe hoor toen de wekker ging Vandaag wordt een supermooie dag hoor ik overal, dus ik ben er klaar voor Ik ben gisteren echt verkleurd, hele rooie toet Had ik wel nodig hoor, was net een lopend lijk Vandaag dus nog een extra kleurtje pakken, des te gezelliger sta ik zometeen op de kraamfoto's Vandaag alweer woensdag, de week kan alweer door midden
Goede morgen! Las veel goed nieuws over Loran, Tante Mars en Natasha. Houden zo! @Marjand: slecht nieuws van je vader zelfs al was je al min of meer voorbereid. Hoop dat ze hem snel kunnen helpen. @Arka: duim voor een goede dag voor jou en een betrouwbare auto! @YenD: een drukke dag alweer. Denk aan je zelf en geniet van het fietsen.
Marjon, ik ga zelf niet veel fietsen, maar wil D leren fietsen voor de beeb er is. Maar hij durft nog helemaal niet zonder zijwielen. Dus heb ik goede zijwielen gekocht en gaan we daar eerst maar eens mee fietsen.
Morgen.... Dank jullie wel meiden, hoop ook dat ze hem snel en goed kunnen helpen. Het is toch wel erg fijn als het motortje blijft draaien... Cygnet: Ben je gek ofzo? 5 uur Dan hoor je nog lekker te slapen.... Loran: Heerlijk weer naar huis... Vandaag naar de VK ben benieuwd hoe het is met de baby en hoe het ligt. Er is zoveel veranderd aan en in mijn buik. Verder weinig plannen vandaag even een dagje rustig aan doen...Lekker naar buiten straks en misschien even de tuintegels enzo behandelen tegen groene aanslag....Maar misschien ook niks....
Goedemorgen, Hier even een leuke mop om de dag mee te beginnen, kreeg ik net binnen van een nichtje. Een man had al enkele jaren een affaire met een Italiaanse vrouw. Op een avond, vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was. Omdat hij zijn reputatie en huwelijk niet wilde verpesten, betaalde hij haar, zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen. Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financieel ondersteunen tot diens achttiende. Ze stemde ermee in, maar vroeg, hoe hij zou weten wanneer het kind geboren zou zijn. Om het discreet te houden, vertelde hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop "Spaghetti" . Dan zou hij ervoor zorgen dat de betalingen geregeld zouden worden. Negen maanden later, zijn vrouw pakt de post op. "Schat," zei ze, "je hebt een heel vreemd kaartje ontvangen." "Oh, geef het maar aan mij." Zijn vrouw gaf hem het kaartje, en keek toe terwijl haar man het kaartje las, hij werd bleek, en viel flauw. Ze pakte de kaart, en las. 5 x "Spaghetti, drie met balletjes, en twee zonder. stuur extra saus."
Hahaha, leuke grap! En idd zal je màar overkomen het was al paar dagen wat rustiger in m'n buik, maar kon net weer bijna niet vooruit komen door de harde buiken. Ben benieuwd straks bij de vk. Ik ga eens wat info inwinnen over dat voetreflex gedoe.
En mijn nieuwe wasmachine is er al!!! Er draaid nu een spoelprogramma van 16 minuten.. dat zie je dan precies hoeveel resterende tijd etc er is.... En daarna kan ik nog even wat babywasjes gaan doen! Daar is zelfs een speciaal programma voor!! Babykatoen ofzoiets.. hahahaha..... Ben zoooo blij!!
Haha Sur die is grappig Meiden succes en veel plezier bij de vk! Nou heb de beeb nog niet gevoeld vanmorgen, vet stom Nou waar blijft die zon?!
Goedemrogen!!! Wij mogen ons om 11 uur ook melden bij de VK Fijn om goede berichten van al onze ZHmama's te lezen!! Rustig aan inderdaad YenD.... je hebt weer een drukke dag voor jezelf geboekt! Ga vanmiddag waarschijnlijk even met mijn moeder naar intratuin ofzo om wat plantjes e.d. te scoren voor de tuin, beetje opfleuren die hap de echte tuinwerkzaamheden mag husband lekker gaan doen!!