MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Lekkerrrrrrrrr Babe, wij hadden vorige week ook geluk, 75 euries voor een oud barrel van 14 jaar oud helemaal niet slecht! :D

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, die van mij had me net 900 euris gekost door een geknapte distributieriem in november.... dus wat dat betreft heeft ie mij al genoeg gekost!! haha, maar ghet is een prima netjese auto van 2000 ben gek op mijn Twinky (twingo)

3. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Onze auto kostte vorig jaar bijna 600 bij de apk:( dus we hadden voor nu een limit voor 500,-
    Alstie duurder zou zijn zouden we hem weg doen. We waren dus al bezig met kijken. Alleen hadden geen idee wat voor bakkie we dan moesten nemen! We wilden niet qua ruimte & comfort inleveren, maar ons ook niet scheel betalen voor een ander bakkie...
    Maar gelukkig is onze zuiperd met vlag en wimpel door de keuring deze keer, dus magtiie nog een jaartje met ons mee:D

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Jeetje wat een geld... ik zeg er altijd wel echt bij dat ze moeten bellen als er iets gemaakt moet worden... ik vertrouw die garagehouders ook voor geen meter!

5. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    nee, idd, ze moeten wel eerst bellen! Dat is toch ook gebruikelijk dacht ik? Want veel mensen stellen een limit volgens mij, boven een bepaald bedrag? dan hoeft het niet!

6. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ik ga trouwens effe weer off, nog effe huismiepen... jeej...

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Joehoe chica's! :D

Ik lees dat Loran naar huis mag, super nieuws! Beeb houdt zich dus mooi aan de afspraak he, die blijft lekker warm zitten tot week 37.

Pff, ik word bijna iedere dag wel aangesproken natuurlijk over de zwangerschap, wat op zich leuk is, maar als iedereen dan heel verbaasd reageert als ik zeg dat ik nog 6 weken moet.....iedereen denkt dat het al bijna zover is of ze vragen: zijn het er twee??? Vrij irritant kan ik je zeggen....zo dik ben ik helemaal niet, valt best wel mee....ik zal vanavond weer eens een buikfoto maken, mogen jullie het ook beoordelen.

Gisteren behoorlijk wat harde buiken gehad en was helemaal kapot aan het einde van de dag. Heb de hele avond onderuit gehangen en gezeten. Heb wel wat beter geslapen afgelopen nacht. Heb het hoofdeinde klein beetje omhoog gezet....nou ja, mannetje heeft dat gedaan. Die zorgt wel heel erg goed voor me hoor! Schatje.....

Sex? Wat is dat? Bij ons is daarvan momenteel geen sprake.....mannetje vindt het een gek idee met die kleine 'erbij' en ik lig eigenlijk altijd al te slapen. Maar de lieve knuffels op de bank en de vele kusjes maken een hoop goed hoor. Ik mis het niet verschrikkelijk ofzo....

Vandaag mijn laatste dag aan de receptie. Heb lekkere taart meegenomen voor mijn zwitserse collega's hierzo. Wij als nederlandse receptie werken naast de zwitserse....na vandaag dus alleen nog in noodgevallen en voor de rest houd ik me alleen nog maar bezig met de facilitaire zaken.

Hmmm, heb zin in ijs! Vanmiddag maar even ijsje scoren!

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hij is wel war sloom vandaag, maar hoor zijn longen weer erg prutelen. Zal wel weer een luchtweginfectie zijn. Dus we zijn al weer extra aan het puffen om het weer onder controle te krijgen.
    Ook kijkt hij wel sloom uit zijn ogen.

@loran: Super dat je weer naar huis mag. En laat de kleine maar lekker bij je tot minimaal 37 weken ;)

Auto's: Wat zijn er op dit moment veel kapot hier en moeten naar de garage enz :$. De mijn rijdt gelukkig nog super.

Net lekker samen buiten gegeten. Er staat bijna geen wiind bij ons achter. Zo lekker is het buiten. Ga zo nog maar even genieten van de zon :D

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Kimonootje, Dat Maagd zijn gevoel is straks wel weg hoor als er een kind doorheen is gegaan. ;)

Ikea is leeg gekocht door mij, nieuwe kast voor D, die met die gekleurde bakken erin.
    Eetkamertafel en stoelen, en een plank voor de babykamer.

M'n svader en D zijn nu samen alles in elkaar aan het zetten en ik ga zo naar de vk toe.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ga ff wasje buiten ophangen dn de mama lezen in de tuin :)

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ligt iedereen soms in de tuin? GRRRRRRRRRRRRRRRRRR:D:D:D

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Zo daar ben ik weer.
    Alles was goed.
    Heb gevraagd naar de voetreflextherapie en accupunctuur.
    Dat mag ik na 37 weken gaan doen.
    Baby ligt goed op schema, en ze zag aan me dat de zw schap te zwaar werd.

Dus ik ben blij!!!

Nou nog hopen dat het helpt hahaha.

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Zo daar was ik weer van mijn shopping spee, Dat was weer 125 euro! Waarvan de gewone eten maar 18 was. De rest pampers, voor popje en de baby, vit D tabletjes 12,50 EURO!!!! niet normaal. tandenborstels, vaatwastabletten, en luierdoekjes. Was weer een ribbetje!

Auto: wij hebben een leaseauto dus geen omkijken naar. Maar toen we nog een eigen auto hadden, zucht, ze vinden altijd wel iets. Niet te vertrouwen die zaken.

Zo het is echt heerlijk weer, zit nu op onze bank in de tuin. Kwam ik net een man tegen, dikke winterjas aan, pet op en handschoenen en ook nog het totaal tegen overgestelde: een meisje op de fiets met korte broek en shirtje met bloten armen. Die mensen kunnen dus moeilijk een compromis stellen, hahaha :D

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Sterreke: nee hoor, maar ik zou best in de tuin willen liggen. Helaas nog aan het werk (en stiekem meelezen).
    @YenD: super dat alles goed was. En ik hoop voor je dat het werkt ;) Ben wel benieuwd of het zou werken.
    Leuk, allemaal nieuwe meubeltjes. Veel plezier met het in elkaar steken :p

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Misschien heb ik het gemist, maar wat is de bedoeling van die voetreflextherapie en acupunctuur...?

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo hier ben ik ook weer eventjes... net wat aangerommeld in huis en nu lekker even relaxen op de bank...
    vloer is nat van dweilen dus verplicht met de beentjes omhoog haha! :D
    lekker weer is het inderdaad ! was hangt ook weer te drogen :D

loran wat fijn dat het goed gaat en dat je naar huis mag !!!!! welcome home!!!!

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Daarmee kan je op een natuurlijke manier de bevalling opwekken.
    Wil dat gaan proberen tegen die tijd.

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zonder zon is de warmte wel gauw weg jammer genoeg...

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ok! klinkt interessant... en hopen dat het werkt!

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    balen babe... hier is het ook niet echt mega zonnig... heb wel even mijn broodje buiten gegeten maar na het ophangen van de was toch weer naar binnen geglipt!

Doe je dat voetreflexthe. zelf of laat je dat dan doen door iemand??

Deel Deze Pagina