hoi meiden, even een kort berichtje van mij. Ben weer thuis, zal proberen om een groot gedeelte bij te lezen, maar ga wel extreem veel rust houden. hoe is hetmet jullie?
Dank jullie wel.. Waren geisteren helemaal verrast dta de kleine een groeispurt heeft gehad. Is gewoon 400 gram gegroeid, vaan woensdag. Zit nu met ferro thuis, en foliumzuur (voor de bloeddruk). Mocht anders morgen naar huis, maar kon vannacht niet slapen, omdat er 1 iemand op de kamer lag die gigantisch snurkte. dus werd het 1 dag eerder Ben blij om weer thuis te zijn, alleen ben vrij moe. Ga zo ook weer liggen. Ze hebben wel gezegd dat zodra ik me weer minder voel (niet lekker), of dat band-gevoel blijf houden, ik terug moet komen. Maar omdat de CTG wel steeds goed bleef, mocht ik met ontslag
Hier hele middag visite gehad.. gezellig.. lekker in de tuin gezeten! Zo heerlijk dat weertje.... hopelijk morgen ook nog zo... Heb ook mijn eerste 2 wasjes al gedraaid in mijn nieuwe wasmachine! Nou perfect ding! Echt super.... Verder nog even geshopt met mijn mams... Leuke zomerjas voor dochterlief gescoord... En een knalgroen badkleed en knalfgroene handdoeken voor op de kast in de badkamer.. staat wel heel fleurig! Verder nog de halve action leeggekocht met prulletjes en spulletjes en hebbedingetjes hahahahahhaha Hier ook alles goed verder met iedereen? Volgens mij lag iedereen zo ongeveer in de tuin vandaag! hahaha! Oh ja en dames over dat shoppen.. ik merkte het ook echt goed.. kreeg op een gegeven moment echt steken onderin mijn buik. Echt niet fijn! Oh ja en nu nog koken.. maar geen zin! Dus ga ff snel met dochtlief een pizza kopen! hihi...
Hello lady's!! Loran: Fijn dat je weer thuis bent. Nu rustig aan blijven doen he?! Auto: Hier is de auto ook weer terug. Ik heb maar niet gevraagd wat de kosten waren. Zie de rekening wel verschijnen het moest toch gemaakt worden....(als tie binnen komt ga ik hem heeeeeel voorzichtig openen) Echo: krijg er waarschijnlijk 1 de volgende keer. Baby laat zich moeilijk voelen...Tenminste je ziet hem bewegen maar ze kon niet met zekerheid zeggen wat nu kop of kont, buik of rug was. Dus 13 april waarschijnlijk een liggings echo!!!! Jeeee! Verder was alles weer goed, bloeddruk 80/120 dus netjes. Hier vandaag niks gehoord van tante en natasch. Zal ze morgen weer smsen.... Verder erg moe dus ben denk ik zo weer off.....Tot morgen lieffie's!!!
fijn weer van je te horen Loran Ik heb vandaag niet lang in de zon gezeten, maar heb wel rode wangetjes, en heb me zelfs nog ingesmeerd!! toch maar beetje voorzichtig mee doen... wil geen zwangerschapsmasker!
Loran gelukkig ben je weer thuis! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan met je. Ik krijg ook nog een liggingsecho, over 2 weken. Ben zo blij dat de vk het goed vind om vanaf 37 wkn te bevallen! Ik ga me er morgen gelijk in verdiepen. Ergens ook wel jammer, vorige zw schap vond ik geweldig! En zo jammer dat die snel voorbij was. Nu wil ik er zo snel mogelijk vanaf! Heb vanaf dag 1 geen leuke zw schap gehad!
baby voelen: Ik voel hem ook door heel mijn buik heen meeste wel links onder en rechts boven. De kleine ligt als sinds 30 weken met zijn hoofdje naar beneden Aszz: Gelukkig maar dat de auto op dit moment mee viel. loran:Fijn dat je weer thuis ben. vandaag lekker bijna heel de dag buiten geweest. Mijn batterij is weer een beetje aan het opladen
Linnie, werk jij ook op zonne-energie? Ik ook! Baby ligt hier met kont voorbij m'n navel en voeten of links of recht in m'n zij. Kan precies zien hoe hij ligt, en ook voelen, want hij is behoorlijk sterk, zelfs de vk moest lachen om hem vandaag, zoveel kracht hij had!!
hahahhaha wel een goeie op zonne-energie. Moet zeggen dat ik in de winter maanden wel wat sneller met mezelf in de knoop zit en even met mezelf in de knoop it, maar zodra het zonnetje ga schijnen komt het weer helemaal goed.
ik heb gelukkig nooit een knoop met mezelf, vermaak me 's winters ook altijd prima, hoop niet dat dit veranderd met de beeb! Maar ik denk dat heel NL toch net iets vrolijker is op zonne-energie
Wilde ik op de bank gaan liggen.... zag ik opeens al die babykleertjes van een vriendin gekregen aan de waslijn hangen.. en dacht tja.. kan ik eigenlijk ook wel even strijken! Ben zeker 1,5 uur bezig geweest!! pppfff......