Op het forum las ik wel dat een moeder het jammer vond dat het anders vertaald is. Want het schijnt ook aan het verkeerd dragen te liggen ofzoiets
Lin, ik was om 6 uur weer wakker (op m'n uitslaapdag) dus zal wel genoeg slaap hebben gehad denk ik... Heb trouwens met m'n dikke buik nog bijna het aquarium omgestoten... Moet een bordje met 'pas op zwenkt uit' om gaan hangen...
Goede morgen! Vandaag komen ze in de tuin werken. Zo goed als alle bomen moeten eruit en dan moet alles heraangelegd worden. Hopelijk blijft het vandaag nog even mooi weer (ondanks de aangekondigde regen). Zal wel een hele verandering zijn als ik straks van het werk thuis kom.
Goede morgen!!!! Hier redelijk geslapen... Komt vanmiddag een collega op de koffie, gezellig....Zo wel ff mijn huis opruimen dan he. Hier komt de zon lekker door, hadden ze gister toch belooft? Net nog even met natasch gesmst ze ligt nu aan de ctg en als alles goed is mag ze heel misschien naar huis...Dus dames even duimen voor haar. Niks meer gehoord van tante dus ik hoop dat alles goed gaat daar, gister nog gesmst maar misschien lag ze al lekker te slapen. (daar hoop ik dan maar op he?)
Hopelijk geen nieuws goed nieuws !!!! Ik ga er van uit dat het hier overdag ook mooi weer wordt !!!! Heb was al in wasmiachine zitten om lekker buiten te drogen ..Echt in onze nieuwe tuin droogt de was zo snel ..Ismooi open en groot ..Gistermorgen al in een uur een was droog ...S ochtends om 8 uur in de wasmachine en om 11:30 lag het alweer gestreken in de kast !!
Goeiemogguh! Wat beloofd het weer een mooie dag te worden8) Helaas zal ik er niet veel van mee krijgen, ik ga zo weer aan de slag met poetsen enzo... Ook nog een bult strijkwerk... Las net dat er veel dames zijn die niet strijken... Ik kan dat echt niet, krijg je zo'n rommel in de kast... Mn vriend zegt ook zo vaak dat ik het strijken moet laten enzo, maar het idee van een rommelkast... (Meet Monica Geller here...)
Goedemorgen allemaal! Hier echt niet fijn geslapen.... Elk uur wakker... en de deken was afgevallen, met het gevolg dat ik nu spierpijn heb en hoofdpijn en voel me nog zo moeee!! Het leek overigens wel dat ik de schopjes nu meer aan de zijkant net onder mijn ribben voelde... ben benieuwd wat voor houding de baby dan nu heeft aangenomen! Gelukkig maandag weer naar de Verloskundige.... Vanmiddag mag ik mijn lakentje en boxkleed ophalen wat ik heb laten maken toch.... en daarna even koffie drinken bij een vriendin... Vanmorgen maar beetje opruimen en verder heel rustig aan doen!
YenD: Ik was een kwartier eerder wakker Eekje: Ben benieuwd naar het eindresultaat. Natascha: We zijn al weer aan het duimen draaien. Hopelijk vandaag weer goed nieuws. Hoop dat we ook snel iets van Tante horen. Zal zo even wat foto's spammen van onze nieuwe badkamer
In onze vorige tuin , ging het lang niet zo snel , was een klein k*ttuintje , en helemaal ingesloten door heggen en schuttingen ......en weinig wind te bekennen ..das nu heel anders ....Hebben nu een lap van 600 m2
goedemorgen.. pff.. weer een slechte ochtend Heb ik nu al een paar dagen, hoop er zo langzaam aan te wennen. Zo langzaamaan proberen wat brood te smeren voor mezelf en Naomi. Dan Naomi aankleden, zodat ze naar buiten kan om te spelen. Straks komt mijn moeder me helpen. Ze wil vast wel de was voor me buiten hangen, is nu lekker weer. Dan kan dat vanmiddag wel weer naar binnen denk ik. Ze gaat zowiezo huis wat opruimen, en de babywas strijken. En ik moet dan blijven liggen (wat ik nu ook het liefste doe). Spannend, hoop dat Natas straks lekker naar huis mag! YenD, dat ken ik: pas op, zwenkt uit hahahaha
Nou ik ga de was opruimen ( h&m bestelling gisteren binnengekomen en alles goed !!!!!!) en dan lekker ff een douche pakken ..Manlief heeft de kindjes naar school gebracht , doet ie eigenllijk altijd op donderdag en kan ik lekker rustig opstarten...
Hier zit de buik ook al meer in de weg dan bij Thijme en Tara ,,,ben even zwaar als toen maar buik is groter en beep zit onder mijn ribbenkast te drukken en dat is met bukken niet echt prettig ..Dwarsliggen was prettiger ,,,,,maar ja ......we zullen weten dat we ze hebben he !!
We moeten ons ook op een keuken en badkamer gaan richten , willen begin volgend jaar aan de grote verbouwing beginnen .....We .....de aannemer .....we wilde eerst het grootste deel zelf doen maar verbouwing wordt gewoon echt te groot .....................................