Tuurlijk mag je hier mee doen Sol. En jaaaaa wij zijn een heul gezellig groeppie hier. PAS wel op!!!! We zijn een stel kneuzen bij elkaar!!! Ik werk vanaf week 16 halve dagen en zit net als jij sinds week 24 thuis...Maar ja het is niet anders he.... Wens je wel veel sterkte om het hier bij te houden soms gaat het zooooo snel dat je 15 tot 20 pagina's terug moet lezen, maar ach je zit toch maar thuis...
Welkom Sol, enne... ik heb medelijden met de muren Maar we zijn wel een redelijk brak clubje hier bij elkaar, dus jij en je BI passen hier vast goed
heb mezelf vandaag niet zoveel taken opgelegd, ik ga ff 2 wasladingen opvouwen terwijl ik een filmpje kijk vanochtend, na de lunch ga ik dan ff naar de jumbo voor wat boodschapjes en daarna komt een vriendinnetje met haar dochter ff om een bakje!
zodra ze beetje uit de newborn zijn ga ik ook voor kruidvatluiers, daar lees je hier opt forum de beste recensies over van ervaren moeders
Haha, kijk dat dacht ik al te voelen 1 en al herkenning in ellende, dat moet wel passen hihi nee hoor ik vind, als ik het allemaal zo lees dat iedereen zich er steeds zo dapper door slaat en dat jullie elkaar zo mooi steun bieden, daar wil ik wel bij Ik kan max 20 min op een stoel zitten (daar zit ik nu achter de pc) maar kan met mijn gsm zo wel weer de conversatie verder volgen, ghoe het typen gaat weet ik nog niet maar ik hen een goede pda telefoon dus moet lukken, mochten jullie berichten tegen komen van mij met heel vreemde tekens en letters dan is het vochtgehalte dermate opgelopen in mijn vingers dat ik geen knopje meer goed raak
Over luiers..... Ja ik heb ook bij de kleine zeker een week of 3/4 wel maat 1 gebruikt.... Maat 1 is toch ook van 2 tot 5 kilo... ik kan me niet voorstellen dat er baby's worden geboren van 10 pond... kan altijd natuurlijk maar zijn wel uitzonderingen... Ik vond de luiers zelfs redelijk groot aan het begin.. mijn dochter was 7 pond. Redelijk normaal dus....
Heb tante gisteren avond nog gesmst maar niks op terug gehad. Hoop dus dat ze al sliep..Zal zo weer even smsen.
Welkom Sol !!!!! Natascha goed nieuws !! Waarom ik ook kruidvat luiers erbij heb , zijn bij T&T goed bevallen en zijn een stuk goedkoper ..ze waren vorige week in de reclame ....27 voor 2,99 dus heb ik er 58 voor 5,98 tegenover pampers 58 voor 9,99 ....
Maar dinsdag had ik deze sms: Ja goed ze is nu 1694 gr gelijk aan 30 wk dus ze pakt dr eigen lijn gelukkig wel. Wel klein maar ze groeit in ieder geval door.
Mijn zus gebruikt ook altijd kruidvat luiers...gaat goed geloof ik. Maar andere vriendinnen zweren weer bij pampers. Moet het zelf maar ervaren geloof ik.
Ik heb ook wel eens kruidvat luiers gebruikt... best fijn hoor!! Maar ik heb zo vaak aanbiedingsbonnen of winkels met aanbiedingen waar je dan 3 pakken pampers halen en 2 betalen hebt... dat ik eigenlijk altijd pampers ben blijven gebruiken! En nu doe ik met 1 pak pampers een maand!!! Helemaal ideaal natuurlijk.. dochterlief heeft alleen 's nachts nog een luier om...
Sol welkom ! Ik ben een van de gelukkigen die nog lekker werkt Maar heb niet zoveel zin meer! nog 4 weekjes... ik heb verder zeer weinig tot geen klachten en kwaaltjes, dus daar ben ik natuurlijk hartstikke blij mee! Natasch jippie jippie!