he meiden! welkom thuis Natas! @eten: vanmiddag een lekker broodje van bakker bart gehad en net een volle bak met muesli op zit nu ook wel vol... @ overwerken......... sterkte Aszz! @ loran: fijn dat het goed gaat meis maar pak idd je rust wel hoor! ook nu je thuis bent heb je die gewoon nodig!
Oh ja ik hou het wel vol hoor! Vermaak me nog wel even, zit met een gezellig collega Ben ook pas om 14.00 uur begonnen
Olaatjes! @jumbo: waar wonen jullie...? Service...? Wordt ingepakt en naar de auto gebracht...? Als er hier een schap leeg is, en je vraagt er naar, is het toch altijd op (terwijl de vrachtwagen van Jumbo net wegrijd...) @sol, waar in Zeelena woon je? Hier een Zeeuw! @ego, ben gebroken... Heb de keuken helemaal uitgeruimt, gesopt en opnieuw ingeruimt... We wonen hier 1,5 jaar, maar in die tijd spaar je toch onnodige dingen op! 6 pakken ijsblokzakjes bijvoorbeeld.... Wordt niet meer gebruikt aangezien we vorig jaar een ijsblokmachine hebben gekocht... Of swifferdoekjes... Na een worsteling heb ik dat ding maar de deur gewezen.. Affijn, resultaat: schone opgeruimde kasten (heb zelfs nog een leeg vak) en flinke rugpijn. Onderin mn rug, vlak boven mn billetjes... is dit nou bekkenpijn?
Hier in Grunn ook een prima service bij de Jumbo! En die pijn boven je billetjes, ja dat is je bekken, het SI gewricht waar je dan last van heb! Een heel irri pijntje wat zo lekker in je billen trek, maar niet heus! Heerlijk die nesteldrang!8)
Jumbo in Dokkum is errrug goed en toen was het alweer avond... morgen vrijdag, en dan zit verlof week 1 er alweer op
NEEE ik heb geen nesteldrang! (blijf gewoon ontkennen!) Ik wil gewoon alles echt schoon en clean hebben voor de bevalling!
Blegh zo meteen gaan gymmen, heb geen ziiiiiiin!!! Ik wil zo graag Wie is de Mol kijken maar dat feest gaat dus niet door... baal ervan maar was vorige week ook al niet gaan gymmen ivm Wie is de Mol, en uiteindelijk wist ik nog niet wie het is GRRRR
nesteldrang waar kun je die bestellen?? Bij dezelfde leverancier als van de 7-pondertjes...? Of ligt dat ergens tussen de pampers bij de appie (wat ik ook al niet snap )
Nesteldrang hier nu ook vreselijk veel last van mannetje moet dit weekend alles uitwassen nu ik zelf niets meer mag doen kan ik alvast opnieuw me vluchttas inpakken
dag allemaal hoe is het hier geweest vandaag? nog nieuws van die ziekenhuismeiden? hoe gaat het met loran? nog een dagje werken en 't is weekend, ik heb het nodig. Ben doodmoe, slaap ook niet meer zo goed.
Hoi Arka, Hier gaat alles zijn gangetje. Merk dat ik toch (onbewust) weer dingen doe, en weer last begin te krigen. Dus ga zo op bed liggen, en morgen ook de hele dag.. komt vast wel goed Hoe is het met jou?
Rustig aan doen hé meid!!! leg je maar lekker in bedje of zetel met een boekje of leuke filmpjes! hier alles vrij ok. vannacht niet goed geslapen, dus moet en nog altijd verkouden. en pijn aan schaambeen amai amai! de kleine zit echt laag. had dat bij ons eerste ook. de laatste weken dacht ik "als ik nu eens hoest ligt het kind er uit". weet nu uit ervaring dat dan niet zomaar gebeurt
Hier even kort en ego Heb al de hele avond onwijze last van harde buiken en rugpijn, zelfs onder de douche stopt het niet Ga zo maar eens een paracetamol nemen, hopelijk helpt dat.. Lig / hang / zit nu op de bank, zometeen finale WIDM kijken Maar hoop wel dat dat gedonder stopt zeg, autsj
Zijn echt te laatste loodjes, Arka. Tot hoeveel weken wil je gaan werken? En gaat het nu goed met de voiture?