max tot 3 weken vooraf dus 13 april maar wordt wat gokken wanneer de baby zou komen, want wil zeker nog één week thuis zijn voor de geboorte, heb het echt nodig: om valies t emaken en suikers klaar te maken en vooral: te rusten!!! Volgende week woensdag op controle bij de gyn, dan zal die eens checken of er al opening is of zo en dan hoor ik het wel zeker hoe lang ik nog mag werken? De auto is redelijk ok, al val ik voortdurend stil omdat je extreem veel gas moet geven en de vorige auto net een zachte auto was, hahahaha
hebben jullie ook dat gevoel dat als je een goed niest dat de baby er zo uit gaat vallen? (i know stom stomstom idee)
donders wat een rugpijn! niet te harden... ben pc aan het defragmenteren, maar wil naar bed.... pfff ff mn afwas doen enzo, hoop dat t pokke ding dan klaar is!
Hey meiden, ik hou het weer effe voor gezien! Zal na het wknd weer online zijn, dus wens iedereen alvast een prettig weekend!!! Liefs Kimonootje ps: MORGEN 32 WEKEN EN PRETECHO!!!!!
Kimonootje veel plezier bij echo morgen leukkkkk hoop voor je dat je meer ziet als wij gister bij onze echt(was geen pretecho)
Pip: Zal morgen wel een foto maken van het shirt van de kleine. Dan kan ik die al vast showen. Leuk die ranokels. Wist ook niet wat het was Geld uitgeven: Wij deden eerst altijd boodschappen bij SDB en hadden dan euroshopper merken en nog kei veel geld kwijt elke 2 weken (180 euro) Toen zijn we een keer boodschappen wezen doen bij de lidl en toen kwam we er achter hoeveel we wel niet konden besparen. Een hele kar vol en nog gen 80 euro kwijt. SInds dien halen we de meeste boodschappen bij de Lidl. Wij zijn dus wel iet meer gaan opletten. Babe: Das nog een shoppen. 6 pakken luiers voor 30 euro. Aszz: In je zwangerschap ben je niet meer verplicht om over te werken Zelfs s'avonds werken mag je weigeren Tink: Hoop dat het snel afzakt en anders wel even bellen hoor. Kimonootje. Veel plezier morgen. BV: Hoe gaan jullie deze bewaren de LK zei dat je het beter niet in ijsklont zakjes kon bewaren, maar dit lijk me juist zo makkelijk. Hoe gaan jullie het bewaren? Vandaag lekker heel de dag in de tuin gezeten. Dus kan er weer even tegen
jjooehhooeee leen bakker belde net gordijnen voor boven en benede zijn klaar zou 3 week duren maar zijn maar 2 week voorbij voor deze keer pluspunt voor leenbakker
Bv bewaren: bij de flesjes van tommee tippie zitten van die dekseltjes, dan kan je ze zo van de kolf in de vriezer zetten!
@ BV bewaren, ik deed het wegwerp flessen van mijn werk of in zakjes van medela. En ik verdeeld het. Toen ze bv aldoor rond de 200cc dronk, maakte ik porties van 200 cc en nog kleintjes van 50. Zo kon de oppas als ze nog meer wou, nog wat extra geven. En had ze het extra slokje al in de ochtend nodig, haalden ze nog wat uit de vriezer.
Heeft ieman hier ook ervaring met ijsklontzakken. Het leek mij heel handig omdat je precies de juiste hoeveelheid kan pakken. Want ik merkte bij Jordy omdat ik TE veel BV had dat de hoeveelheden soms veel te groot waren die ik ind e vriezer had staan of op het laatst te weinig was.
Ik heb het wel gedaan hoor, en werkt opzich goed. Maar het is niet zo hygisch. Maar als je je voedingen nou verdeeld in porties van 100 en 50 cc. Dan kun je kijken hoeveel de baby drinkt, dan ga die porties maken, met wat extra slokjes erbij. Die zakjes van medela, werken goed. Ik kocht ze bij amazon.com zijn ze veel goedkoper als hier in NL en je hebt er gelijk 150!