Nou, de beeb is hier weer wakker gelukkig Ik heb een strakke sportBH in m'n ZHtas zitten, dus die kunnen we mooi strak aantrekken dan Ga ff douchen!
Babe, en anders kun je vragen of e kraamverzorgende een steunverband wil aanleggen Vond dat zelf veel prettiger zitten dan een bh
Zijn er hier trouwens ook meiden, die ene geboortekaartje willen ontvangen straks?? Zou ik dan het adres mogen, zodat ik de enveloppen kan schrijven?
Natas, kan je niet aan je vriend vragen om het bed of de bank door het hele huis heen te verplaatsten? dan kom je nog eens ergens Loran ik wil wel een kaartjuh!!!
Goede morgen!!!! Daar was ik weer, ik ga denk ik vandaag eens echt niks doen...Behalve uiteten want we zijn vandaag 1 jaar getrouwd...jeeee! Lekker een dessert vanavond heb er nu al zin in. Hoe is het hier?
Ik ga vandaag ook alle enveloppen schrijven aangezien ze in het ziekenhuis ook niet verwachten dat ik de 37 week haal en heb zelf ook het idee dat het niet gaat lukken dus voor me eigen gevoel schrijven die 70 enveloppen gekkenwerk hahaa
Als je vergeet, ze in een dichte bak te doen, dan ligt de BV 'los in de vriezer. Dus dat is wel echt belangrijk
Even een vraagje aan al moeders, Hoe gaan jullie/ hebben jullie de nieuwe baby geïntroduceerd bij de oudste? En hebben jullie andere tips/ ideeen? Pip
Wij gaan, als de baby geboren is. Naomi als eerste halen ( of laten brengen als we in het ziekenhuis bevallen zoals het er nu naar uit ziet), zodat zij als eerste haar zusje kan zien (pas daarna zijn opa's en oma's welkom). Naomi mag op haar manier even naar de baby kijken, en als ze wil, bij mij op bed zitten (of bij papa op schoot), om samen de baby goed te bekijken, en evt. vast te houden. Ligt er een beetje aan wat Naomi zelf aangeeft. Als we dan thuis zijn, gaat Naomi samen met papa naar de winkel, om een 'grote-zus' cadeau te kopen. Die ze dan heeft gekregen van haar 'zusje'. Verder wil ik haar zveel mogelijk betrekken met de verzorging, en ik badje doen. Maar vind ik ook belangrijk dat ze haar eigen dingen blijft doen (halve dagen opvang etc.). En vooral letten op wat Naomi aangeeft (of signalen afgeeft). En daar op in gaan spelen, of even laten gaan..
ik laat D ook zelf zijn "gang" gaan.. dus of knuffelen of vast houden, en zonder andere mensen erbij. die bel ik pas na een paar uur oid.
idd goed uitgekiend !!! vandaag ga ik een kids dagje houden , zijn nu lekker allemaal kleurplaten aan het uitdraaien en gaan een mooie stiftenbak maken ( schoenendoos , kleuren , knippen plakken en klaar !!)
Popje krijgt bij ons ook als eerste haar broertje te zien. ik had wel eens gelezen, dat het beter was om als moeder de nieuwe baby niet opschoot te hebben, maar bij je inbed. Zodat de oudste niet het gevoel krijgt dat er een indringer is. Een kadootje van van haar broertje krijgen, vind ik een goed idee. Alleen ik denk dat popje dat niet goed begrijpt, ze is net anderhalf En popje willen we ook zeker betrekken bij de verzorging. We laten haar nu vaak ook als we haar luier hebben verschoont, haar hetzelfde doen bij haar pop! En Elmo krijgt de fles van haar. En wat je schrijft Loran, het ook afwachten hoe ze reageert
Als beep hier is geboren , eerst ff manlief beep en ikke en dan mag oma met de kindjes komen ..............