ik droom omstebeurten... ene keer ist een meid, andere keer een jongen... dus kan niet eens van m'n eigen intuitie opaan!! whahaha
Rugpijn, hier ook aanwezig, en krampen.. Heb net een paracetamol ingenomen, kijken of het afzakt.. Denk dat het komt omdat ik al weer meer in beweging ben geweest.. Zo lekker liggen..
Leuk dat mensen zo verschillend denken zou er wel rijk van kunnen worden Loran en Yes rustig aan doen met jullie rugpijn hea. Zondag begon met mij ook met rugpijn. Ik neem trouwens nooit paracetemol ofzow heb ik egt hekel aan haar medicatie
k denk ook dat ik teveel gelopen heb, ging boodschappen doen daarna nog milkshake gehaald en D opgegeven voor zwemles, alles lopend gedaan omdat ik niet meer kan fietsen!
Okay si si. Ik kon zondag wel het onderscheid maken tussen rugpijn en de weeen en gelukkig maar is togh andere soort van pijn dus heel herkenbaar
ik kreeg net een sms van Sur er is niets ernstigs aan de hand maar haar pc is overleden en kan daardoor voorlopig niet online komen.... we hoeven ons dus geen zorgen te maken dat ze een tijdje niet online zal zijn...!!!
ZO dat was aardig wat om bij te lezen Introduceren: Jordy krijgt een pop die hij dan ook kan verzorgen. VErder heb ik aan familie en goede vrienden gevraagd of ze ook een kleinigheidje voor Jordy mee willen nemen. Verder krijgt hij de eerst 10 dagen ook een mandje met kadootjes, waaruit hij elke dag1 kadootje mag pakken. Natuurlijk is het eerste uur voor Jordy en de baby. Hij gaat dan ook naar het kinderdagverblijf en naar oma. @natascha: Mooie buik. en verder. Je raadt het al natuurlijk weer vergeten :S
We hadden qua verjaardagen er over gehad.. en zouden zaterdagmiddag voor manlief zijn familie doen en de kameraden... en zondags mijn familie en nog een paar vriendinnen... in principe gewoon 's middags... zaterdags zou het dan van 2 tot 8 ofzo.. met simpel eten erbij en zondag gewoon 's middags zonder eten..... Prima, 's avonds kunnen we dan gewoon op tijd naar bed.. dochterlief en mams... Nou waren we dus net mijn manlief zijn peetouders en kwamen we op de verjaardag uit... Zegt hij opeens ja en 's avonds.. ik zo.... 's avonds?? hoezo???? Nou ja je kunt toch niet maken om mensen om 20.00 uur naar huis te sturen... kan toch zijn dat mensen blijven hangen! (waar hij dus al vanuit gaat)... Dus ik zeg, ja hallo, zo heb ik het niet begrepen.. als we het in een zaaltje zouden doen zouden we ook tot 8 uur doen! Dus hoezo thuis niet.... ja maar thuis kun je dat niet maken.. zegt ie.. Mijn mening is, we zeggen het gewoon tegen mensen.. Het is tenslotte een kinderverjaardag!!!!!!! of we zetten het op een kaartje ofzo... weet ik veel.. en goede vrienden etc moeten dat toch gewoon begrijpen.. mijn familie en en vrienden wel!! maar zijn familie is van een andere cultuur.. (moluks) en die snappen dat waarschijnlijk niet.. verjaardagen moeten ook altijd met eten! Ik vind dat onzin.. maar ja wie ben ik he! En ik ben dan ruim 35 weken zwanger volgens mij.... Maar manlief is van mening dat we het gewoon zo doen... en als er mensen blijven zitten.. blijft hij daar wel bij en ik mag gewoon naar bed als ik dat wil.. en dan de volgende middag dus weer verjaardag..... Wat vinden jullie daar van?
Mama2010: pfff lastige situatie. Ik begrijp dat hij het gewend is om het op die manier te vieren, maar hij kan er wel wat rekening mee houden dat jij hoogzwanger bent. Een kinderverjaardag vind ik ook tot het einde van de middag, daarna klaar. Dat jullie nog met eten doen zou toch goed moeten zijn dan. Jij past je ook aan hem en zijn fam aan om eten erbij te doen, dan zou hij zich ook aan jou kunnen aanpassen om niet de avond erbij te doen. Als je niet zwanger was geweest was het waars geen probleem geweest, nu is het te zwaar en de volgende dag heb je nog een dag verjaardag vieren. Ik vind dat hij wel wat meer rekening kan houden met jou, zo'n ramp is dat toch niet. Maak je niet te druk hè!
mama2010 ik vind dat je man wel rekening mag houden met jouw gevoelens en zwangerschapsduur, ook al is het een andere cultuur. je hebt je rust dadelijk hard genoeg nodig hoor dat trek je echt niet hele weekend feest en visite over de vloer. ik zou het er nog eens stevig me hem over hebben als ik jou was. sterkte ermee meis en kom goed voor jezelf en je beeb op
Mogguh !! @Mama2010 , ik vind ook dat je man er rekening mee kan houden en bij een kinderverjaardga kun je heel makkelijk een tijd op een kaart zetten hoor ......Gewoon vanuit je meisje uit en daar zet je dan een tijd op dat ze haar oogjes dicht doet ...... kknuufffffff
goedemorgen dames daar ben ik ook weer na paar dagen zonder internet te hebben gezeten. net ff een uur terug zitten lezen maar ben de helft alweer vergeten. dames die in het ziekenhuis hebben gelegen fijn dat jullie weer thuis zijn,rustig aan doen. ego: ben snotverkouden voel me zo beroerd als een hond. heb donderdag echo gehad voor de navelmeting en dat zag er volgens de gyn geruststellend uit gelukkig krijg donderdag 1 april weer een groei echo ik ben benieuwd vruchtwater was afgelopen donderdag ook genoeg gelukkig introduceren van de kids tja mijn kids zijn al wat ouder de jongste word over 2 weken al dertien en de oudste is al 14 dus is toch anders dan met die kleintjes. m'n moeder zal wel de eerste zijn die de baby ziet omdat die als het goed is bij de bevalling zal zijn. manlief ziet het zodra de baby eruit is die kan echt niet bij de bevalling zijn was bij de eerste ook geen succes hahhaha die viel bijna flauw als het zk huis bevalling word gaan de kids mee die kunnen dan bij paps op de gang wachten en gelijk mee naar binnen zodra de baby er is. sorry voor het lange bericht