MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ger, mag ik weten waarom er zoveel jaren tussen zit bij jullie?

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hallo meiden!!

hoe gaat het hier?

alweer een werkweek overleeft, nog 10,5 dagen werken en we zijn er pfffff

3. ger29

ger29 Actief lid

10 feb 2009
    162
    0
    0
    er zit zoveel jaren tussen omdat ik er altijd van overtuigd was
    dat ik maar 2 kids wou
    maar voor 2 jaar geleden begon het toch te kriebelen ik misde wat
    mijn kids zijn al zo groot zijn de hele dag op school en doen toch redelijk veel hun eigen ding
    ben geen type die van uitgaan houd winkelen ben ik ook geen fan van en noem maar op
    dus nog een baby erbij helemaal fantastich
    zie ook helemaal uit naar die dagritme die je dan hebt
    heb nu ook wel maar is toch anders
    kijk er echt naar uit iemand om de hele dag voor te zorgen
    en niet alleen 's ochtends en dan pas 's middags weer

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hallo Dames allemaal een fijn weekend gewenst en hopelijk zonder al te veel klachten ;)

@ikzelf moet vandaag naar de zwangerenpoli eerste hulp om mn urine opnieuw te laten checken gisteren hebben ze eiwitten gevonden n mn urine.
    verder groeien de beebs heel erg goed meisje woog al 1395 gram en knul woog 1296 gram. dus lopen mooi samen op in de groei
    jongen ligt nog in stuit en meis was gedraaid naar hoofdligging maar ja ze kunnen nog een paar weken draaaien dus zegt nog iks...als het zo blijft word het zeker een ks:( dus ik hoop dat ze allebei in hoofd gaan liggen en ik normaal kan bevallen , want de gn zei dat er wel veel risico's waren bij een ks voor beebs en mij vooral.
    maar we gaan van het goede uit:D
    eerst maar eens zorgen dat mn urine straks mooi schoon is.

Maandag beginnen ze onze kozijnen te vervangen achter dus dan kunnen we het weekend erop eindelijk schilderen etc op de kamers van de kinderen kan dat klaar gemaakt worden en zal ik geruster zijn als de weeen vroegtijdig zouden gaan beginnen....

dames een fijn weekend allemaal met hopelijk niet al te veel regen en rommel :D

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen!!!!

Hier gister uiteten geweest in een fop restaurant....wat een belachelijke tent. Ze gaven het eten zo snel door na elkaar dat we met een uur het toetje er al in hadden zitten....Drinken steeds in het zelfde glas, tafels zoooo smal dat er steeds van alles op de grond viel....

Dus we hebben besloten dat we vandaag 1 jaar getrouwd zijn en gaan het ergens anders nog een keer proberen.....

Hoe is het hier met de dames???

Oh las weer wat over die verjaardag bij mama....ik zeg alleen s'middags houden. Hallo je bent dan 35 wk zwanger!!!! Vind het al heel wat dat je het dan uberhaubt viert, ik had het helemaal niet meer gedaan zeker niet 2 dagen. Dus hup gewoon naar huis na de middag, andere cultuur of niet jij bent hoogzwanger daaaag!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Marjan, opnieuw gefeliciteerd dan maar met jullie 2de dag 1 jaar getrouwd zijn! En ik hoop dat jullie vanavond wel een leuk restaurant hebben!!

dromen jullie ook over bevallen? Ik droom elke nacht dat ik ga bevallen, wordt dan helemaal gaar wakker!

Ger; kan het me goed voorstellen dat het weer begind te kriebelen!
    Wat vinden je kids ervan?

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mama als jullie wat hebben afgesproken gewoon daaraan houden je man moet hier egt begrip voor hebben en anders doe jij gewoon iedereeen wegsturen rond die tijd:D

Silvia hoop dat alles goed is straks met je urine.

Hier heb sinds gister mega dikke teen en doet me zeer steekt continu iemand idee wat dit is???

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjand jeetje wat balen zeg van die tent niet leuk maar goed vnaaf weer lekker uit eten hahah hopen dat nu beter gaat togh:D

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien jicht Natascha ?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goed idee om etentje nog een x over te doen Marjan!!!

@Silivia , hopelijk is urine nu schoon meid !!!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Tja ik heb er mega de slappe lach van gekregen....En het meisje wat ons bediende meurde ook nog eens super uit haar bek....Ach een avondje lachen voor bijna 100 eurie's moet kunnen toch? :D Vandaag gewoon weer proberen....

Die dikke teen, heb je misschien een ingegroeide teennagel? Of een andere ontsteking.... Als het gewoon ontstoken is even je voet weken in een badje met soda of biotex. Anders ff naar de HA. Doet het pijn?

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hmmmzz nog nooit van gehoord is dit een kwaaltje wat erbij hoort?

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oja Sil, hopelijk is je urine schoon ja. En hoe is het afgelopen met Mathijs bij de dokter?

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sinds gsiter middag is me teen dik en steekt ook of prikkeld hah zoiets maar voel het continu egt rot gevoel. miss vnaaf idd ff voetenbadje goed idee:D

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Keb geen idee natas, Miss ff in badje ermee idd.

Ik ben lui, wil m'n bed niet uit....

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Lekker blijven liggen dan....:D

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ga even boodschappen doen...Later!!!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat moet ik zo ook gaan doen , maar nog geen zin !!!

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goodmorning!!

dikke teen, istie ook rood bij de nagelrand? want dan is het ingegroeide nagel... dat kan erg vervelend ontsteken!!

Mama, verjaardag... tja, als er wel mensen blijven hangen... ik ga soms ook wel gewoon al naar bed hoor als ik er genoeg van heb!

Silvia, hoop dat je urine beter is inderdaad!

Hier een zeer gezellige avond gehad gister met de vriendinnetjes ze hebben hier gegeten en zijn daarna ff naar leuk cafe in de stad geweest, is vanaf parkeerplek maar zo'n 20 stappen lopen en kon de hele avond lekker gewoon zitten daar, dus ging prima! lag half twaalf gelukkig alweer plat :)

Vandaag niet zoveel plannen, als het droog blijft vanmiddag misschien ff bij husband z'n voetbal kijken ofzo...

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @mama2010: Ik zelf zal het gewoon op het kaartje zetten. Zal het juist raar vinden als er dan mensen blijven zal ik gewoon naar bed gaan samen met je dochter ;)
    Dan is hint wel duidelijk denk ik. :D

@marjand: Das altijd wel jammer alss je zo uit eten gaat. En nog gefeliciteerd :D Das wel een goeie nog een keer uit eten hahahhahah

@Silvia: Sterkte vandaag

Mocht ik vandaag uitslapen. Wordt ik weer wakker gebeld GRRRRRRR, S.moeders ;)

PIP WAAR BEN JE??? JE HEBT PB. HAHHAHHAh

Deel Deze Pagina