Ja ik lig ook nog, nu wel ondersteboven op bed, met m'n benen omhoog want ik wordt gek van die vochtenkels!! Heb de opleiding van m'n dromen gevonden.... Maar is helaas veeeeeelste duur 130 pm voor 3 jaar, plus 500 voor lesmateriaal en rond de 3000 voor het examen dat gaat de sanering nooit goed vinden!! Echt balen, maar misschien over 3 jaar als ik de sanering uit ben, geloof dat je via de sociale dienst opleidingen mag doen, dus dan ga ik eerst wat vooropleidingen doen, weet ik cker dat ik wordt toegelaten
Ik had eigenlijk een ochtnedje voor mezelf in gedachte , mannen zijn voetballen , en normaal gesproken als Patrick naar school is en Thijme moet voetballen gaat Tara graag mee..Maar op de een of andere manier wil ze nu om me heen hangen ......................en heb zo nog ff zin in wat tijd voor mezelf .................................................... Morgen eerst paasviering van Patrickswerk , daarna gelijk door naar feest oom Patrick en dan is zondag ook weer weg .............. En ben zelf volgens mij weer ziek aan het worden ..Mijn longen zit weer eens vol met taai slijm , hoop niet dat dat weer een onsteking wordt ...............
Tja dat is het probleem.. sommige mensen hebben een plaat voor hun kop en blijven gewoon zitten dan met manlief.. (die het zelf natuurlijk ook maar al te gezellig vind!) Ik heb sinds we weg zijn gegaan gisterenavond bij zijn peetouders niets meer gezegd... Vanmorgen ook geen woord gesproken... toen hij wegging (moet werken vandaag) gaf die mij wel een kus... en that's it.. hij voelt nu echt wel heel goed dat ik boos ben! Ben benieuwd wanneer hij er over begint. Ik weet wel dat als hij er wat over gaat zeggen, dat ik dan gewoon ga aangeven dat ik teleurgesteld bent dat hij 'zo nodig moet doen wat hoort in zijn beleving'... maar dat hij wel het belangrijkste namelijk zijn eigen vrouw en kind in dat plaatje vergeet! Hij houd gewoon geen rekening met mij... Wie ligt er nou lekker op bed om 9 uur s avonds als de hele kamer vol zit met visite... dat doe je toch ook niet! Ik gaf eerst als suggestie, anders doen we het gewoon woensdagmiddag (dan is ze ook jarig)... en zien we wel wie er wel en niet komen! Mensen van ver komen dan misschien al wel niet.. dat scheelt weer een bult gedoe... Maar ja dat zag die ook niet zitten natuurlijk... Maar goed hij zoekt het maar uit! ik regel in iedergeval helemaal niets meer voor die stomme verjaardag! Als die mensen wil laten eten, dan regelt hij dat maar... ik zet nog geen pan op het vuur! :x:x:x:x
Mannen zouden eens een paar weken hoogzwanger moeten zijn , dan deden ze denk ik wel anders .....................
haha, sterk in je schoenen mama! Hoop dat het allemaal beetje goed komt... Wij zijn 5 en 9 april jarig, 5 april is manlief jarig is op paasmaandag, dus overdag kan iedereen komen wie wil en heb 'savonds soep en broodjes, maar ik verwacht dan inderdaad ook niet dat ze tot na achten blijven plakken... mar dat zijn alleen onze ouders... dus die schop ik de deur ook wel uit als ik er genoeg van heb En op mijn verjaardag op de vrijdags kan iedereen ook gewoon overdag komen, ik ben wel thuis!! Een zaterdagavondfeestje voor vrienden doen we niet, we houden in de zomer ff een BBQ nog voor ons trouwen en verjaardagen voor de vrienden!
Ja of niet, ik wordt er zo sjacherijnig van he! Dan denk ik.... ik doe alles voor ons kindje.... ik ben gestopt met roken!!! (met veel moeite) nu alweer een half jaar... manlief paft gewoon door... ik drink niet meer... ik probeer zo gezond mogelijk te eten... ik voel me verplicht nu ik thuis zit.. het huis netjes aan kant te hebben en wat uitgebreider te koken... En denk je dat hij dat allemaal ziet? Hij zegt er althans niets over... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:x:x:x:x:x:x:x:x
das hier ook wel herkenbaar .......Hier is manlief druk aan het afstuderen en heeft het erg druk ..Heb hem wel gezegd er nu zoveel mogelijk tijd in te steken , want als k uitgeteld ben , dan zit hij bijna in zijn laatste tentamens en inleveren van projecten ..Die projecten moet hij maarzorgen dat ie die af heeft ..............
gelukkig is ie wel zo gedreven dat dat gaat lukken , maardan blijven natuurlijk in en rond het huis de klusjes nu liggen .......Belt ons nichtje gisteren op of hij vandaag hockey komt kijken , tuurlijk kan dat , argggggggghhhhhhh denk ik dan ..!!!!!!!!
Marjon, de opleiding heet: communicatie en multimedia design. OOOOH als ik jullie zo hoor over mannen ben ik ZO blij dat ik alleen ben!!!! hahahaha nee grapje das ook erg saai soms.. maar idd mannen zouden eens hoogzwanger moeten kunnen zijn, dan zouden ze voortaan wel wat beter nadenken. Mama2010, ik zou idd ook niet om 9 uur lekker op bed liggen met de wetenschap dat mijn huis vol visite zit! En kom op, het is een kinderverjaardag hoor, cultuur of niet, hij kan zich best aanpassen aan zijn zwangere vrouw!
Volgens mij denken die mannen gewoon dat het nog maaaaanden duurt ofzo! Ik zeg wel eens nu de laatste dagen... ze kan over 6 weken al komen hoor! De oudste was er ook met 37 weken dus waarom nu niet... en als je dan ziet wat we de komende weekenden nog hebben aan afspraken... ach ja.. dan schiet het ook op met de tijd.. en we hebben bijna alles wel klaar!
ik begin echt zenuwachtig te worden mensen over een goeie twee weken kan de baby er al zijn en we zijn er absoluut niet klaar voor! Straks naar de drukker om een begin van ons geboortekaartje te tonen. Alleen de voorkant is klaar. En de suikers zijn nog verre, verre verre van klaar en de kleertjes zijn noeg niet allemaal gewassen en gesorteerd. Heb er veel gekregen van mijn schoonzus ook en zie door het bos de bomen nniet meer. En de wieg van de buggy staat nog op zolder helemaal onder het stof, en het parkje ook en elk weekend hebben we zoveel te doen en in de week werk ik Arka ademnt in en uit in en uit in en uit
Komt wel goed meid! Die kleertjes heb je in een dag wel gewassen en gestreken.... ennuh je hebt toch niet alles nodig aan het begin... een paar mooie setjes is goed genoeg toch!
Jippie!!! mijn bestelling van de wehkamp is binnen!!! Ik ga me zo lekker even uitleven met het passen van aaalll die kleren! En kijken wat ik er allemaal van ga houden... 400 euro vond ik iets te veel van het goede, dus er moet wel wat terug! haha... En ik kreeg net al een sms van manlief... of ik nog boos was op hem.. en dat alles wel goed kwam... Nou benieuwd hoe dan precies..