Hello!! Hee vraagje, heeft iemand een idee waar je een leuke soort van flyer (online) kan maken wat ik via de mail kan versturen... Ik wil graag zo'n uitnodigings flyer maken voor het verjaardagsfeestje.. waar ik ook de tijd etc op kan zetten! Ik probeer dan gewoon iedereen per mail te doen.. en die paar die dat niet hebben per post...
Mama geen iddeee sorry. Hier zijn we alle baby kleertjes aan wassen rompertjes enz na die tijd in droger doen of beter van niet?
kun je oook gewoon zelf in Word doen en leuke plaatjes erin plakken van google afbeeldingen ofzo?! succes, ik ga ff off, laterzzzzzz
so alvast weer bijgelezen en heb jeroen uit bed geschopt nu ga ik ff een uurtje mijn ogen dicht doen. Tot straks
Natas geniet van je milkshake. Ik gooi altijd alles in de droger! Heb geen plek voor de was ergens anders. Krijgen jullie ook van die harde buiken als je gepoept hebt ik lig nu ff op bed, doet echt pijn...
Ik gooi geen enkele babykleertjes in de droger!! Zonde! Wassen.. en daarna strijken.. ruikt het zo heerlijk fris! En door het strijken wordt het ook wel zacht hoor... En het blijft gewoon veel langer mooi....
Gaat er allemaal in! Allen shirtje waar b.v. een plaatje opgeplakt zit, dan doe ik het niet, die plakt aan elkaar in de droger en dan kun je het weggooien. En wol enzo, maar dat doe je nu denk ik ook niet met je eigen kleding!
Ik stop alles in de droger, behalve babyspul.. Droger die we hebben, krimpt niets.. Ook geen wol ofzo..
Heb ik echt geen last van dat het eerder kapot gaat, of valer wordt. Ik moet zeggen dat ik er ook echt geen geduld voor zou hebben om alles op te hangen. Het is al zo'n tijdrovend werkje