Ben benieuwd of onze gevoels een beetje kloppen. Bij jordy had ik wel altijd geroepen dat hij 14-08=08 geboren werd en das nog gebeurd ook Dus wie weet...
ik weet niet wat er is, maar net allemaal weeen en toen ik naar boven liep moest ik opeens rennen naar de wc pot en begon over te geven. Weet niet wat er dwars zit/zat Voel me verder super fit ondanks het vanmiddag niet kunnen slapen omdat jordy alleen maar gegilt en gehuild heeft en na de slecht nacht
Ik hoop zelf ehhhh ook rond koninginnedag maar ik heb geen idee waarom....of 1 mei de dag van de arbeid...klopt ook wel als je aan het bevallen bent. Nou ja afwachten maar... Arka: ja je baas mee laten lezen....gekke belse ideeen over door werken tot 1 week voor de bevalling...Zijn ze gek geworden daar... Pip: Ja we schieten al weer aardig op he....deel 4!!!! Als we zo doorgaan redden we met gemak deel 5...
je MOET nog even 9 berichtjes plaatsten vandaag linnie, die magische 2000 moet gehaald kunnen worden inderdaad
Aszz mijn moeder is 2ling... Pfff doodvermoeiend, dat eeuwige gepraat! En nooit iets kunnen beslissen bleg! Hahaha. Ik ben echt een Stier, niet zeiken maar doen! Maar m'n ex is ook Stier, en 2 stieren in 1 huis is vragen om problemen, we wilden alle 2 de 'baas' zijn. Ach en verder is het toch ook persoonlijkheid die je maakt. D kan ook mega driftig zijn, en dat is nix voor vissen. Maar ik hou t op 20 april, lekker voor m'n vaders verjaardag, hoef ik daar mooi niet heen, en alle anderen zijn ook daarna pas jarig. We zullen zien, ben echt benieuwd wie de eerste gaat worden!
Ze waren wel wat pijnlijker, maar moet zeggen dat het nu wel weer wat rustiger wordt, en de kleine is super actief, dus zouden wel voorweeen zijn geweest. Hoop ik dan maar, wan theb nog geen bedzeil in bed. Dus mag nog niet bevallen