We hebben een heel dik matras. Maar ik maak het bed eerst gewoon op, daarna het zeiltje, daarna weer een molton en een hoeslaken. Naast mijn bed, leg in zo'n groen celstofmatje die in het kraampakket zit, en mochten mijn vliezen breken leg ik die er snel onder. En bij popje heb ik vanaf een dikke 37 weken zo'n matje gewoon onder mijn billen gelegd. Ik had toen elke nacht voorweeen en bij ruim 38 weken verloor ik mijn slijmprop. Ik had toen echt het gevoel dat het niet lang meer zou duren!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH de 2000 gehaald. Wie komen er morgen allemaal chocoladebollen eten
BIj mij braken mijn vliezen in bed, maar kwam er pas uit toen ik ging staan. Dus je kan beter iets naast je bed leggen hihihih
das wel echt andere kant NL voor mij.... heb verlof en een auto, dus had het een uurtje rijden geweest had ik je er ook nog aan gehouden!!!
hahahhaha pip zie het al helemaal voor me hoe jij in bed probeerd te klimmen en de kruk wegschuift. Wil je mijn poolstok even lenen
Is goed te doen toch?! Voor een chocobol.... Ehhh ik eet er hier wel 1 op jou 2000ste berichtje heb erik belooft dat ik deze week niet te veel zal doen....