hahahha binnenkort te zien op youtube. Linnie die in bed probeerd te komen hahahah of uit bed stapt, dat ziet er ook vaak komisch uit. JEroen ligt elke keer dubbel hoe ik in en uit bed probeert te komen. Af en toe zak ikd an weer door mijn heup en loop te stompelen hahahahahha Als het gebeurd kan ik niet lachen maar achteraf wel
Klinkt heel makkelijk maar els je maar 1.56m bent wil dat rustig zitten niet echt als je bed op klossen staat . Bed is nu zo'n 80cm hoog daar kan mijn kont dus echt niet zo bij....
Hebben jullie ook wel eens felle steken echt van binnen zeg maar? in het vrouwelijkgeslachtsdeel om het netjes te houden
sorry 1,80 hier en geen bed op klossen, dus daar geen last van gelukkig, alleen omdraaien 's nachts.... dat gaat ook niet zo soepeltjes hier!!
ik kan niet eens in bed zitten. net iets te hoog zeg maar. EN als ik eruit wil moet ik er echt uitglijden
haha hoe ik me bes instap ik ga op me knieen zitten op bed voorover hangen hahaha en val dan op me zij dan op me kont dan rug en dan van ene zij naar andere zij dan weer me rug dan weer me zij hahahhaa gaat lekker dus meestal me menneke word er soms helemaal gek van
Yep hier ook last van. Zeker als het wat warmer weer is. Volgen mij kunnen we beter vragen. Waar hebben we geen last van8)