Voor mij was die keuze snel gemaakt hoor om 50% te gaan werken. Ik had te vaak last van harde buiken... En op advies van de vk de keus gemaakt! Ben er erg blij mee!! was opvouwen! bah ik heb daar zo'n hekel aan. op dit moment Eigenlijk aan alles zo'n beetje wat met huishouden te maken heeft...
breng die vouwwas maar hier vind ik niet erg , maardan wel ruilen met ramen wassen buiten !! ihihihiih daarheb ik een hekel aan !!!
Nou babe, Groningen, Friesland is ook te overbruggen he! Gaan wij het samen doen ondergenot van een kopje thee en .........hmmmm..... ja slagroomsoesjes! hihi
ja snap ik, maar voel me nu wel erg eenzaam vanmiddag zit ik hier nog achter mijn pc weg te rotten en jullie allemaal op de bank... Maar ik mag natuurlijk niet klagen, ik ben hartstikke blij dat ik me (nog) zo goed voel hoor! mag mijn baas trouwens ook blij mee zijn wassen, strijken, ramen wassen daar doe ik natuurlijk niet aan want ik werk... hahahaha. Moet zeggen dat het huishouden momenteel wel behoorlijk verwaarloosd wordt !
Trouwens ik heb besloten dat ik thuis wil / ga bevallen aangezien ik genaaid ben door mijn verzekering (sinds 2010 wordt in mijn pakket poliklinische bevalling ineens niet meer vergoed) dus ik heb gisteren de slaapkamer beetje verbouwd, zodat de vk straks wat meer plaats heeft bij het bed! Wel een raar idee... maar het lijkt me toch eigenlijk wel heel fijn, lekker thuis zijn heeft toch wel zijn voordelen t.o.v. een tripje naar het zh denk ik!
oh maar ik mag ook niet wassen...strijken...ramen wassen enz... Ik zit in de ochtend in de ziektewet en ik moet het van mijn baas dan ook rustig aan doen.
Ik mag vanmiddag ook weer werken hoor Sterreke En morgen ook. Nog 7 weken, en dan heb ik ook verlof. Ik moet de was ook nog opvouwen ( en ophangen in onze hele mooie nieuwe kast )
Lekker thuis bevallen lijkt mij ook heerlijk! Mocht je naar het ZH moeten dan kan dat altijd nog en dan krijg je het als het goed is vergoed omdat het een medische indicatie is. Ik heb altijd gezegd dat ik in het ZH wil bevallen maar sinds dat ik zwanger ben is het thuis.
ik ben er nog steeds niet uit waar ik wil bevallen.... thuis lijkt me lekker maar vanwege de apparatuur lijkt zkh me ook wel prettig... ik ga het nog even overleggen met VK a.s. maandag!
Queen ik was eigenlijk ook heel stellig maar ad andere kant denk ik "Wat zou ik in een ziekenhuis gaan doen als ik gezond ben". Mocht er iets gebeuren ben je er nog zo... Het lijkt me ook erg speciaal thuis... Ach ja het heeft allebei voor- en nadelen!
Nou ik ga er van tussen... Ga toch maar iets nuttigs doen. Ff naar de winkel wandelen want het is zo'n lekker weer buiten. Daar word je toch wel vrolijk van!!! Doei
dat denk ik ook hoor sterreke. Thuis t voordeel dat je thuis bent en het ZH dat je alles bij de hand hebt
Zo kom net lekker onder douche vandaag heb gewoon zomer schoenen aangedaan ahhaa met klein hakje hoe erg maar de zon schijnt zo lekker