hahhahhahhahhahha , ja zo had ik nog wel ff kunnen doorraden ..... Ik ga er zo ff 2 uit schoolpikken , tot strakkies !!!!!
Ik lees straks ff terug. Vk was goed, alles uitgesproken, dus is goed zo. Baby ligt nog steeds erg laag, maar was ook goed. As dinsdag groeiecho en 3 weken daarna nog een x om te kijken of hij wel goed groeid. Nu even op visite bij vriendin. Tot vanmiddag xxx
Yes dan is je hb vrij laag geen tabletten gekregen? en je bloeddruk ook erg laag jeetje die van mij is stuk hoger is dat wel goed?
Ik wil ook zo'n bevalling! Ik MOET in het ziekenhuis, maar vind dat helemaaaaaal niet erg. Wil niet thuis bevallen. Ondanks mijn slechte ziekenhuis ervaring met Nathan. In dit ziekenhuis heb ik veel meer vertrouwen. Gelukkig hebben we de morfine en een ruggenprik bij de hand
Ik ga even in huis bezig.. Mijn vriend weigert weer een keer om op te ruimen.. Hij zit nu al een uur boven, me compleet te negeren.. Zal daarna op bed gaan liggen, om te hopen dat de harde buiken dan weer afzakken (heb er weer teveel momenteel )
Loran wel rustig aan doen hé! dan maar even een dag niet stofzuigen hoor! jij bent belangrijker!!!! @ bloeddruk; jeetje die is echt heel laag... niet duizelig? bij mij is hij meestal 120/80 zo ongeveer...
Loran rustig aan doen hoor in begin was mijn bloeddruk 120/70 de laatste 2 keer zat ik op 140/75 wel iets hoger maar was prima want ze zei er neits over
Die van mij is tijdens de zwangerschap elke keer 110/55 ( dacht ik ) dat is vrij normaal toch? Heb echt geeeen verstand van bloeddruk. De assistente zegt elke keer 'Prima!'
is zeker keurig hoor Aszz... 110 is bovendruk en 55 de onderdruk meen ik en als die van 55 heel erg omhoog schiet is dit 'gevaarlijk' volgens mij... verder ben ik ook geen kenner hoor maar ben altijd blij als ze prima roepen!
Bekijk bijlage 55866 en nog 1.. Bescheiden buikje nietwaar?? Is veel kleiner dan bij Naomi 3 jaar geleden
Onderdruk is het belangrijkst, dat is in feite de druk die achter blijft in je vaten. En een te hoge druk is niet goed voor je organen. Je bovendruk kan onder invloed van spanning (snellere hartactie omhoog schieten) Gem is een onderdruk normaal tussen de 60 en 80. Maar sommige mensen hebben van nature een lagere onderdruk, is niet erg als je er maar geen last van hebt. Je lichaam kan die in principe prima aan! O ja en de VK maakt zich geen zorgen tot een onderdruk van 90, dan moet je vaak terug voor her controle. Boven de 100 dan wordt er in gegrepen door de Gyn, als er ook andere klachten zijn en de baby er ook last van heeft (meestal met medicatie en bedrust)
Nou, ik geef ook veel les, dus daarom zit er in mij zo'n uitlegger. Vindt mijn leerling ook altijd leuk