Bekijk bijlage 55870 dit was de buik bij de zwangerschap van mijn dochter, deze zwangerschapsduur.. Wel een verschil niet? Is nu kleiner
Nee, ik weet dat deze een stuk kleiner is/wordt dan Naomi destijds. Zelfs het gewicht is nu denk net rond de 700/750 gram. Zijn 4 VK's geweest die zeggen dat het een hele kleine wordt. Heb al een mini-pakje klaar liggen, maar vond het wel geinig om het verschil te zien. Aangezien Naomi ook niet groot was, 47cm. en 3070 gram.
Loran mooi buikje hoor! Ik vind de mijne ook niet echt groot... maar maak me er geen zorgen over,als de vk zegt zal wel goed zijn, zal het wel ! bloeddruk ik heb altijd vrijwel hetzelfde maar vergeet het steeds... en ze zeggen altijd "prima" ja!
Hoi meiden.. ff snel een berichtje, zodat ik straks weer makkelijk kan terugzoeken via m'n berichten Hoe is het hier?? Alles goed?? Heb al hele tijd niet meer gelezen, dus gaat me niet lukken om alles terug te lezen..
zo ik ben thuis! lig net op de bank en beeb begint gelijk te bewegen zo even een tukkie doen en daarna de was maar eens opvouwen...
Popje was ook een kleintje, 48 cm en 3160, echt een poppetje. Als ik nu weer die kleding zie van maat 50, dat kan ik me echt niet voorstellen dat ze daar in heeft gezeten, met haar inmiddels 85 cm en dik 12 kg! haha
Wuhahahah kijk naar de reactie per mail!! Hoi, Das prima meid, ik zal met collega x bespreken dat hij de spullen even ophaalt. Vervelend om te horen dat je gezondheid nog te wensen overlaat. Misschien is het een goed idee dat jij het laat weten als je in de gelegenheid bent om afscheid te komen nemen van je collegas? Dan plannen we gewoon een andere datum als dat beter uitkomt. Laat maar even horen wat jij denkt te kunnen, dan passen wij ons aan. Sterkte ermee! Groetjes, M....
Hoe is het hier verder? Vanmorgen op kraamvisite was echt super leuk!!!! Wat heerlijk zo'n kleintje... lekker vast mogen houden... Kan niet wachten tot ik mijn eigen beebje heb...
nou ik vin dhet wel een goede mail van je bazin terug hoor... niets mis mee en om de eer aan jezelf te houden kan je nog een keer langsgaan met beschuit met muisjes ofzo.....maar ja weet ook niet het hele verhaal er om heen dus de keuze blijft natuurlijk bij jou wat je doet
Nou insuline is verhoogd hopelijk gaat het nu beter !! Ze zei dat het bij veel vrouwen lag aan de stress van het opstarten van de ochtend ...Druk druk , snel snel snel , kindjes naar school ....Daar kan je suiker ook van omhoog schieten ..........