Mooi lijstje... Zout voor de was? Ga ik niet halen geloof ik. Verplaats bare lamp, ga ik ook niet kopen. Er hangt een lamp en mijn muts is geen bouwplaats hoor...ze doen het er maar mee..... Zaklamp: goeie die moet ik ff zoeken. Compressen moet ik ook nog halen. Heb 1 normale digitale thermometer en 1 oorthermometer. Ik hoef zo'n ding niet in mijn hol....sorry maar ze doen het er maar mee. Mijn lijf! Ehhh maatbeker? staat niet op mijn lijstje...waar is die voor?
hier ook ziekenhuis dus geen zout en lamp .......Mijn zus was net aan het verhuizen en toen kwam de bevalling op gang , zij wilde eigenlijk ook naar het ziekenhuis maar de bevalling ging te snel en toen ze gehecht moest worden hadden ze alleen een bouwlamp ..was een mooi gezicht .........
Oh voor het bloed.....ik heb zwart beddegoed....dus als het is gewassen zie je die vlekken toch niet meer...denk ik
ikga er ff twee uit school halen en heb lekkere broodjes gehaald voor bij schone moeder .....als jullie in dit tempo doorgaan heb ik straks een boel bij te lezen .................tot l@ter !!
moet je nagaan , hoe snel ons geneuzel zal gaan als straks iedereen thuis zit en alles niet meer zo soepel gaat en we veel rust moeten houden dan slaat zsp volgens mij op hol.........................nu ga ik rennen /,,,,,nou ja rennen ....
Maatbeker voor de wc....geloof dat als het zeer doet ik lekker onder de douche plas. Tip van mijn zus en vriendinnen....
Niet te hard rennen dalijk breek je je nek nog...is dan ook weer niet de bedoeling. Zal eens wat schandaligs vertellen....moet me nog aankleden. Zit nog in mijn flubberpak. Dus dat ga ik eerst maar eens even doen. En dan even netjes opschrijven wat ik zo tegen mijn bazin moet zeggen...
Hahha nou ik ga niet voor elk plasje onder de douche staan hoor Ik zat te twijfelen of ik wel of niet een bed in huis moest halen maar nu neig ik togh naar de kant op wel bed benede neer te gaan zette vooral omdat ik de nachte zo slecht slaap en dan benede op de bank ga ligge niet egt bevordelijk voor me rug. dus denk dat ik togh mar 1 pers bed n huis ga halen bij me ouders weg. en dan ff zown ruggesteun bij de thuiszorgwinkel
Ik ga niet thuis bevallen, maar er komt vanaf week 36 wel een bed in huis te staan, gewoon om inderdaad te relaxen/rusten/slapen e.d. en ook voor de eerste kraamweek is het wel prettig om te kunnen blijven liggen
dat dacht ik al. Ik heb een gieter gebruikt, die maatbeker vond ik niets. Met een gieter kon ik beter richten. En wat babe zei van onder douche deed ik ook, veel beterder, ik heb regelmatig onder de douche gezeten om me af te spoelen. Had bij de Blokker een plastic kruk gekocht, kon ook niet staan vandaar. En toen die hechtingen zou trokken, heerlijk even onder de douche. Zie me zelf nog zitten, bloot van onderen en met mijn trui aan onder de douche, hahah
douchen zei mijn schoonzus ook al inderdaad! We hadden vroeger bij scheikunden zo'n soort van spuitfles waar het gedistileerd water in zat, zo'n soort spuit zou je moeten hebben
@Marjand, ik lig ook nog ik bed, heel erg zelfs met mijn badjas ook nog aan. Maar ik ga er nu uit, bloedprikken, laptop even naar mijn man's werk brengen, was iets niet helemaal goed overgekomen en misschien misschien nog wel even langs de grote gele M. Heb er ineens zo'n zin in!
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties!! Ik had net naar manlief ook gesms't en verteld, en die zei ook gewoon doen!! wat heb je te verliezen.. nou inderdaad!! Nu eerst ff mijn office in orde krijgen, want die proef periode is afgelopen! ggrrrr.... heb ik nu net weer natuurlijk... En dan maar eens een hele goede brief in elkaar zetten!!! Altijd lastig natuurlijk he.. vooral om een begin te krijgen.. hihi! Maar ik ga dus daar even mee bezig met een cappuccino erbij.. dochter is mooi buiten in de tuin aan het spelen.. heb de glijbaan er weer op en de wipwap naar buiten... al het vieze zand etc even weggeveegd. Tot latersssss
Zei mijn zus eerst ook maar deed zelfs met maatbeker enzo zo veel pijn dat die graag even haar broek uit trok om in de douche te plassen. Je hoeft je natuurlijk niet helemaal uit te kleden.... En ik heb boven geen badkamer en/of wc. Dus of ik nu de douchebak neem of de wc maakt niet zoveel uit denk ik....
ohhh dus ben niet de enige luilak hier . Heerlijk he... Enne die grote gele M staat vlak bij mijn werk! Goed plan!!!!