MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hmmmm, mail gekregen van H&M jmet 25% kortingcode erin..... die kan ik natuurlijk niet laten gaan :p maar f fop de site kijken wat voor leuks er te krijgen is :D

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    he die mail heb ik nog niet gehad !! wat is de kortingscode , volgens mij is ie landelijk hetzelfde ?

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik word elke keer van de site gegooid en moet dan opnw inloggen... heel irri...

hmmm van de hm heb ik die mail ook nog niet gehad maar vind ze ook niet zo veel leuke dingen hebben momenteel....

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi Sur! hoe is het met je?

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo een half bord spaghetti op en smaakt me voor geen meter...
    dan maar een kommetje pap :D

krijgen jullie je 200 grm aan groenten per dag binnen en 2 stuks fruit? ik bij lange na niet.... fruit probeer ik wel te eten elke dag min 1 stuk maar de groenten is toch wat lastiger aangezien ik vrij weinig eet aan portie grote en we eten niet altijd vlees groenten en aardappelen maar ook van de makkelijke knor gerechten enzo...

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hier manlief aan het koken.. rijst met geroerbakte spitskool met spekjes en kip smoor... hhhhmm lekker!! :D

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hoi,

Hier gaat het wel, wel lekker hoor zo'n hulp in huis.
    Maar vind het wel vervelend dat ik zit toe te kijken hoe zij werkt.
    Maar goed het is niet anders.

Süreyya is vanmiddag na school opgehaald door opa om daar te logeren het weekend, ze komt zondag weer naar huis.
    Gaat met oma koekjes en cakejes bakken.
    Wel lekker even rustig alleen met Derya.
    Heeft ze ook even de aandacht alleen.

Ga even afwassen en dan Derya op bed leggen, die heeft vanmiddag niet geslapen omdat ze naar school moest, dus die is lekker moe.
    En daarna ga ik zelf ook lekker plat.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb een lekker dagje al achter de rug. Vanochtend bij een vriendinnetje geweest die 37,5 week zwanger is. Heerlijk mens, eerste kind maar zo nuchter. Geweldig. Lief kamertje hoor.

Vanmiddag met schoonmama naar de VK. 95/60 (laag dus maar prima) en goed gegroeid. Ik weet niet hoe ik goed gegroeid ben, want ik kom geen gram aan. Ook heb ik mijn antistoffen injectie gehad (Resus negatief) en dat ging ook prima

Vanavond gaan manlief en ik ons even storten op de studeerkamer. Fijn als die ook een beetje aan kant is. Nog een weekje en dan gaat Truitjes kamer eindelijk gedaan worden!!!! Heerlijk, ben er wel aan toe.

Las iets over gezond eten? Ach, hier lukt het aardig maar vanavond wordt het gewoon shoarma!!! hahaha.. ik heb wel een broodje haring gegeten. Altijd goed, vette vis!

Maken jullie je ook zorgen om de verkiezingen straks in juni???

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    hey meiden,

zo ik heb ook weer eens tijd, eventjes dan, mn moeder komt zo de zooi bij de kraak gooien.

HB is voor mijn doen goed!
    slik elke dag ijzertabletten, anders ben ik de hele dag duizelig!

bloeddruk is altijd laag bij mij, veel zout eten idd, maar heb nu al erg dikke enkels, dus das weer het nadeel ervan.

Babe, ipv chips kan je ook zoute popcorn eten, dat heeft amper vet en je voelt je daarna echt goed!

Heb net lekker visje en salade op, en ben ontzettend moe, darren is bij opa in zeeland, dus ik heb een erug rustig weekend voor de boeg!

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    fijn te horen SUr dat je je rust pakt ! en yessica ook een lekker rustig weekend voor de boeg! zal je goed doen :D

ach ik eet wel maar ben sinds gisteren ook weer misselijk en heb gister zelfs weer even met de pot mogen knuffelen en had net eten opgeschept en ineens geen trek meer.. maar goed nu net een bak vol met yoghurt opgegeten dus de kleine kan weer wat eten van me pakken!
    ik kom ook niet zo gek veel aan...alleen maar prettig want anders moet het er straks weer allemaal af :D

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    vwb de verkiezingen: maak ik me niet zo druk om hoor! de partijen die in de kamer komen zullen het wel eens met elkaar moeten worden dus zomaar een partij die de macht krijgt is toch niet van toepassing...

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ehhh heel eerlijk....nee ik krijg dat lang niet altijd binnen. Fruit lukt wel maar heb steeds geen zin in avond eten omdat dat steeds weer boven komt dus sla ik dat heel regelmatig over. Dan eet ik s'avonds wel vaak een boterham of een beschuitje. Maar die groente wil ik heel regelmatig missen....:)

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ohhh en de verkiezingen....ik vind het erg lastig dit keer want ze liegen allemaal dat ze barsten.

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah ben ik dus nie de enige die wat minder binnenkrijgt dan de bedoeling moet zijn.... tja het is niet anders ...tegen je zin in eten is ook niets...
    en sowieso het schema voor voeding wat je zou moeten eten als je zwanger bent.. .nou dat eet ik over 2 dagen verspreid denk ik..zoveel isdat :D

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik hoefde gister niet te stemmen, want onze gemeente krijgt er een gemeente bij. Ik moet dus in november een keer of zo...

twee stuks fruit lukt me wel, maar die groenten vind ik ook lastiger....

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Avond!

Ik ben weer aan het overwerken. Ach, is niet erg.

Verkiezingen in juni; ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren! Vind het niet eng, ik heb goede moed dat er veel gaat veranderen :)

Groente/fruit eten; momenteel eet ik wel 3 stuks fruit op een dag. Mijn favo appel Granny Smith gaat sowieso op. Daarnaast nog een kiwi en een banaan. Oh en aardbeien op brood.. hmmm lekker. Ik ben een echt fruitmonster!
    Groente lukt over het algemeen ook erg goed hoor. Wij eten 4 dagen in de week wel aardappelen met groente of anders gebakken aardappeltjes met een bult sla :D
    Alleen vanavond moet ik overwerken dus dan is het even iets minder.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    fruit/groente, ik drink zowiezo elke dag een flesje knorr vie, maar dan lidl style :D dus daar zitten wel wat groente/fruit vitamientjes in, voor de rest zowiezo elke dag een appel, en voor de rest ben ik echt een hele slechte fruit eter... gisteravond bord vol brocolli gehad, nu net heb ik een bak vol sla gehad en als wij pasta eten gaan daar superveel pastagroente door, telt dat ook? morgen word het frituur :D

Verkiezingen... aan de ene kant maak ik me zorgen voor juni, aan de andere kant niet... want ook al zal de PVV super veel zetels krijgen, ze zullen toch nooit gaan regeren! want er is geen enkele partij die met ze samen wil werken... al komen ze als winnaar uit de bus, dan nog zullen ze oppositie blijven, dus wat dat betreft ben ik niet heel ongerust.

Yes, zoute popcorn, bedankt voor de tip! het is hier nog steeds dramatisch qua duizeligheid.... wacht morgen even af na een nachtje slapen, als het dan nog zo erg is zal ik wel ff horen wat de VK er van zegt.

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kwa eten krijg nooit alles binne wat moet eet wel elke dag granny smit appel:D en af en toe extra kiwi vooral nu ik ijzer te kort heb ik kiwi's ingeslagen;)

H&M heb net eergistern schoenen en sjaaltjes besteld komen ze nu met die kortingsbon:x

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    code is trouwens: 8697

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou... heb allemaal spul voor vriendlief besteld voor de zomer alvast :D 3/4 broek, t-shirt, shirt met lange mouwen en een mooi vest, voor een totaal bedrag van.......... 48 euro! en das ook nog incl. de verzendkosten, daar kunnen we de deur ook niet voor uit hoor :p

Deel Deze Pagina