MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen dames!!!!

@Aszz: Mooie keuken hoor....Lijkt gelijk heel anders he, wat een potje verf al niet kan doen.

@Yes: Klote dat Marcel zo doet, maar had je anders verwacht? Ik niet. Wat erg van je vriendin.....

@Linnie: Hou jij je maar eens goed rustig en ik vind het wel een beetje vaag dat ze je niet hebben gehouden. Gewoon voor de zekerheid.

@Pip: Zie dat jij heerlijk hebt gegeten....Blegggg gekookte andijvie.....

@Vieze verkoude collega: Gatver ik haat die geluiden....Bah, dat gesnotter en gesnuif....

@Mama2010: Nee we keken vast allemaal naar Wie Is De Mol!!!! Ik wel in elk geval. Zo leuk....

Voor de rest ben ik het natuurlijk allemaal weer kwijt....

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik moet er niet aan denken dat het hier een soort stuif in wordt. Bij mij is het wel zo dat broer en zussen (en ouders) mogen komen wanneer ze willen. Daar durf ik ook wel tegen te zeggen als ik er geen zin in heb. Maar voor de rest geld toch wel dat ze ff moeten bellen hoor. Ik denk echt dat ik ook wel eens tijd voor ons zelf wil. Gewoon wennen aan elkaar enzo....

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @LINNIE , jeetje klinkt niet best ...........hopelijk wordt het snel iets beter, kknufffff

@Yes , wat vervelend dat Marcel zo lullig doet .......bevestigd idd maar weer dat je er goed aan gedaan hebt !!En jeetje wat erg van je vriendin ........poe wat een verdriet ..........wat heeft het kindje dat het niet levensvatbaar is ?

-------------------------

Vandaag mag ik weer loeren , om 11:50 eeen groeiecho bij de gyneacoloog ,ben zo benieuwd !!!!!

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Nou ik zei dus ook, ik vind het ook wel leuk om met zijn vieren te zijn... zodat de oudste er ook aan kan wennen en vind dat ook wel speciaal zulke momenten...

Maar manlief zegt, hoe wil je die mensen tegen houden! Vooral zijn familie.. dat zijn gewoon geen mensen die van te voren gaan bellen.. (andere cultuur)... bij de oudste kwamen de meeste van hun de 2e dag volgens mij... En gingen ze ook nog chinees eten hier... (mijn man had het gevoel dat ie voor eten moest zorgen) nou ik kan je vertellen, ze rotten maar lekker op, dat doe ik echt niet weer!! al waren de baby en ik toen wel boven hoor... maar toch.. het idee!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Veel plezier daar dan.

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Marjon2! Heeeeel veel plezier met kijken.. en hopelijk is alles helemaal goed!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mama 2010, je mannetje komt er nog wel achter dat het niet fijn is dat iedereen te pas en onpas binnen komt waaien en trouwens iemand met eenbeetje gezond vestand belt zoiezo eerst ff ..Misschien slim omop je geboortekaartjes te zetten ...

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Morguh. Sjongejonge wat voel ik me belabberd.
    Ben zo verkouden zit echt helemaal dicht, dus kan haas niet slapen.

mag je honingdrop???

op 1 of andere manier denk ik telkens 's nachts dat de baby geboren gaat worden, dus wordt telkens heel raar wakker, dit heb ik al 3 dagen, slaap echt niet fijn.

Vandaag ook rustig dagje, darren z'n ID kaart halen, hij gaat volgende week naar euro Disney met z'n vader voor z'n verjaardag, en krijg nog vriendin op visite.

Heb nog wat 2de hands babykleding gekregen, dat ga ik ff uitzoeken en wassen, hou niet alles ervan, meeste gaat naar m'n moeder als reserve kleding.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ik zet het op het kaartje.....En hebben er mensen niet gebeld en heb ik er geen behoefte aan komen ze maar een andere keer terug. En blijven eten?! Rot op daar heb ik al helemaal geen zin in....

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Volgens mij mag je wel honingdroop hoor....

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lig jij daar lekker in je kraambed , zit heel de familie onder chinees te eten , nee geen zin in ..Mijn schone moeder mag komen en die zal T&T een beetje helpen en een paar beste vriendinnen zullen wel ff binnen wippen en dan is het echt genoeg ..Ik heb wel het voordeel dat ik zoiezo al een hele dag na de bevalling in het ziekenhuis moet blijven ....

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    honingdropmar volgens mij ook gewoon

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjon, ik weet het niet precies, geloof vocht in dr hoofdje.
    Woensdag moet ze bevallen, een meisje is het, Maud.

Mama2010, lastig hoor, vooral omdat hij en zijn familie het gewend zijn op een andere manier te doen.
    Als ik jou was zou ik proberen toch even een goed gesprek aan te gaan met hem, je kan idd op het geboortekaartje een leuke tekst zetten om mensen erop te wijzen dat ze even een afspraak moeten maken.
    Ik vind 1 stel per dag deel wel een goede, mensen blijven over het algemeen wel een uur zitten, anders heb je nergens meer tijd voor.

Ik ga zo'n grote dag agenda kopen, en daar in zetten als iemand wil komen, kan je alles goed plannen.

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Kraamweek: Moet zeggen dat het vaak wel los loopt.
    De eerste week kwam bij jordy alleen mijn ouders, jeroen's ouders en mijn broer en jeroen's zus. Oja en een vriendin van mij. VErder begon het kraambezoek te komen vanaf 3 weken. Ze gunnnen je vaak toch wel die rust ;)
    Maar hier is de afspraak max 3 dagen bezoek en 1x per dag.
    Dan hebben we ook nog even tijd met zijn 4e :D

Marjon: Vele plezier vanmiddag.

Vannacht weer een super nacht gehad, maar niet heus.
    Heb wel 3 uurtjes geslapen. Dus vanmiddag maar even mee op bed gaan liggen als jordy gaat.

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @mama2010: gelijk heb je hoor! Een telefoontje om te horen of het past, vind ik eigenlijk maar gewoon beleefdheid. Ouders, broers en zussen uitgezonderd (maar ook die bellen wel, want te ver weg om effe even en weer te rijden :p) Soms heeft het ook wel voordelen om niet te dicht in de buurt te wonen van familie/vrienden/kennissen (bellen ze zowieso op voorhand :D).
    @Marjon: veel plezier met loeren. Ik mag maandag nog eens.
    @yes: beterschap!
    @linnie: is het al wat beter? Wel lastig dat ze niets kunnen vinden terwijl jij zo'n pijn hebt. Doe maar lekker rustig aan.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    thanx Linnie , kraambezoek zal hier ook welloslopen , dat het al de derde is , scheelt ook wel , komt alles toch later op gang en lang niet iedereen komt meer ..

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen!

Leuk weer ff gluren Marjon!

Wat visite betreft...ik heb rusttijden EN dat ze eerst ff moeten bellen op het kaartje laten zetten :D

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker

Ik heb nog steeds veel pijn. LEef nu op dit moment op paracetamol, om toch de dag door te komen en dan nog heb ik veel pijn.

En ik wil er voor jordy ook gewoon zijn op de dagen dat hij niet naar het KDV gaat.

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Goedemorgen!
    Linnie wat rot voor je allemaal... houd je haaks!
    Yes je mag gewoon honingdrop hoor, alleen geen 3 zakken ofzo denk ik... toen ik paar weken geleden zo verkouden was at ik heel de dag drop, en hoestdrank met tijm en neusspray maar weet even niet hoe die heet. Mijn szusje werkt in een apotheek dus die wist wat ik mocht hebben! errug handig

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier heb ik 2 hele grote familie's, plus een berg vrienden die altijd allemaal willen komen vandaar dat er op ons kaartje komt te staan dat ze moeten bellen.....

Deel Deze Pagina