Trouwens... Is het een idee, om eerst telefonisch contact op te nemen? Dan zou ik namelijk ook kunnen vragen per wanneer ze iemand zoeken etc. En in het kort mijn situatie kunnen uitleggen. Wat vinden jullie?
Mama2010 dat is wel goed idee als ik nu zou gaan solliciteren zou ik eerst ook van te voren even bellen om alles uit te leggen en dan onthouden ze je ook vaker he.
Hmmmm hier echt een zout monster. Sinds ik zwanger ben eet ik het niet zoveel meer, maar heerlijk dat zout op die frietjes. Ga er eigenlijk alleen maar heen voor frietjes en mcflurrie's
hmmz mc flurry en milkshake dat haal ik er wel graag weg en die hamburgers ben ik ook gek op maar mag van mezelf neit teveel zout
ik mag ook graag naar de grote M gaan Mama2010, die vacature waar je op gaat reageren, dat is precies het aantal uren dat jij straks wil gaan werken na je verlof?
waarom letten jullie zo op zout? ik let daar helemaal niet op.... maar ik gebruik het ook nooit extra ofzo, als wij thuis friet eten gooi ik daar nooit zout op, ook niet als ik aardappelen ga koken ofzo... alleen als we friet halen, maar ik vind de M frietjes dan ook altijd veelstezout inderdaad! af en toe is het eens lekker, ben meer van de Qpounder en de mckroket
haha, en klossen dan?? Vind het heerlijk dat het bed hier beneden op klossen staat, veel beter erin en eruit
Zo wat lullen jullie veel als ik ff slaap. Nou voel me echt ziek, klote zooi. Straks met darren naar de tandarts en daarna gaat hij bij opa slapen, dus ik duik gelijk m'n bed weer in dan. maatbeker ik kreeg als tip een spablauw flesje met bidon dop, kan je ook wat makkelijker bij dan. Ben blij dat ik gelijk vloers woon, kan straks overal gewoon bij. Krukje onder de douche wil ik ook nog ff halen. Is ook wel lekker met weeën opvangen misschien. Ik ga me ff aankleden, of zal ik in m'n pyama naar de tandarts gaan??
Das nog wel een puntje.. Het is voor 4 dagen.. ik wil eigenlijk 3 dagen... maar goed, ik weet dat er toen de tijd 36 uur stond, toen ik belde bleek dat alleen voor vervanging van verlof te zijn en daarna voor 24 uur.. dus ik ga gewoon bellen!
Loran ja ook klossen hoor hahah ik weet alleen niet zo goed vanaf wanneer ik dat allemaal in huis moet halen soms mis ik nu al een bed in de woonkamer hahaha. Ik eet normaal ook weinig zout maar at wel elke avond een put chips leeg dus dat probeer ik nu tot weekend te beperken
Ik eet trouwens wel mega veel chocolade deed ik altijd al maar nu nog erger als ik wakker word 2 broodjes chocopasta tussen de middag hagelslag daar tussen door paaseitjes choco repen snickers en noem maar op egt niet normaal meer. Anders at ik vaak brood met salami filet american leverworst en pathe vind nu zo moeilijk durf het niet zo goed te eten
klossen etc. kan je nu al wel ophalen.. ik moet ze alleen voor 15 mei, even bellen, om ze een paar weken (gratis) te verlengen.. Alleen met week 36 een ondersteek halen, dat is het enige nog. Heb zelfs voor naomi een extra krukje/opstapje gehaald zodat ze kan meekijken.helpen met badje en verschonen etc.
Op advies van de fysio ga ik ze ook van de week al halen...of volgende week. Maar lijkt me wel fijn. Heb dan alleen een krukje nodig voor bij mijn bed omdat ik maar 1.56m ben. Maar ach...