Woehoe , je badkamer Heerlijk!!! Maar wil je dit echt nog twee dagen aankijken? Dapper van je! Maar maandag zeker doen, die andere pijnstilling. Maar misschien moeten ze toch maar eens verder kijken, waar het toch vandaan komt! Ik heb er alle harde buiken voor over ja! Als die kamer maar klaar is van het weekend!!!
hahahhaha, as je na het weekeind dan maar weer rustig aan doe. Ze hebben al alles onderzocht wat ze konden doen. EN kunnen niet vinden waar de pijn vandaan komt. En kan nu wel bellen, maar ze kunnen toch niks doen. Schiet er dan ook niks mee op. Ze zeiden wel dat ik moest bellen als de pijjn blijft aanhouden en niet moest wachten, maar ik zie het nut er niet echt van in. Want alles was goed en ze kunnen niet verklaren waar de pijn vandaan komt
Dit moet je even lezen. Echt het toppunt van vrouw zijn! Verdriet en onbegrip | Esther op Vrouwonline. Weblog Vrouwonline. Onze bloggers stellen zich voor.
ligend met 2 paracetamols op is de pijn een klein beetje te houden. Dus lig op bed met mijn laptop. Moet zeggen dat jeroen vandaag super lief was. Die is eerder naar huis gekomen om voor JOrdy te zorgen zodat ik niks hoefde te doen.
Geweldig is Esther. Ze had tot 2006 een column in de Viva, daarna op vrouwonline. Echt als ik haar column lees zo nu en dan, pies bijna in mijn broek
Ik ga off, nieuwe Grey's bekijken! Tot morgen! O ja en heb ik nog iets leuks voor een goede glimlach, Linnie! Foto ervan maken wil nu niet goed!
Grappig stukkie Pip! Linnie: Fijn dat hij zo lief was vandaag.... Heb vandaag heel veel harde buiken maar ze doen meestal niet pijn (vandaag niet dan) Dan is het niet erg toch? Baby is ook mega irritant vandaag weet niet wat hij allemaal doet maar het doet zeer....
Nee, ben auditie shows zooooo zat. Jij zit er wel naar te kijken? Ben ook benieuwd Pip.....Ikke is ook nieuwsgierig naar die foto...