MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Daar ben ik weer.

Apotheek was natuurlijk al dicht, dus ff bij de drogist graviscon gehaald, mag als je zwangerig bent! Bleg gore dingen zeg!!

Ook nog ff wat spulletjes van m'n baby check list gekocht, heb bijna alles.

En erg gelachen in de Hema, stonden bij de dekbedden te kijken (moet een nieuwe hebben volgens m'n moeder) en stond met m'n rug naar de kant en klaar gordijnen toe.
    Daar zitten tussen die gordijnen ijzeren handgrepen, en ik ging daar per ongeluk met m'n rug tegen staan.
    Oooooh dat stond lekker!!! Heel m'n rug knakte in z'n juiste vorm terug! Ik stond helemaal te genieten, m'n moeder was er bij komen staan, ook zij vond het heerlijk!!
    Dus als je een gratis massage wil moet je ff naar de Hema.
    Vrouw die in de buurt stond moest lachen, maar weet zeker dat ze het daarna ook stiekem geprobeerd heeft!!

Hahahahaha.

Lig nu in bed, met neusspray, keelsnoepjes en graviscon.
    Zo lekker slapen!!

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    beterschap yes. Hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
    Das wel een goeie, Als jeroen me geen massage wilt geven zeg ik wel dat ik naar de hema ga ;)

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    truste YES!!!!

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik ben er ook vandoor. GA ook proberen te slapen.

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ga ook zo naar bed. Krijg als 't goed is nog een lekkere massage! ;) hihi! Tot morgen lady's! Ennug PIP wat is dat voor geheimzinnig gedoe? HaHa

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Moet nog ff wat kwijt, weet niet of het lang verhaal gaat worden, anders lezen jullie er maar ff overheen.

As zaterdag vieren darren en ik onze verjaardagen.
    Marcel vroeg mij van de week of hij ook mocht komen, en ik zei dat dat prima was.
    Maar het zat me toch best dwars, want heb er nog niet echt veel zin in om hem er ook bij te hebben.
    Als het een paar maanden later zou zijn zou het me niet zoveel uitmaken.
    Dus ik had hem een sms gestuurd net dat ik er even over wou nadenken.
    Na even te hebben nagedacht besloot ik dat ik het prettiger vind dat hij een andere dag komt ipv zaterdag.
    Dus ik sms hem of hij dan zondag middag wilt komen.
    Krijg ik terug dat dat zielig is voor darren dat ik dit over zijn rug heen doe, en dat hij het raar vind dat hij niet mag komen.

Dus heb hem gebelt en uitgelegd dat ik het te vroeg vind om hem nu al gelijk op visite te hebben, en dat dat voor darren ook een beetje raar is.
    Ik doe niets over darren z'n rug, ik vraag alleen of hij een andere dag wilt komen.

Dat is toch niet zo raar??
    Zijn nog niet eens gescheiden, en sommige mensen die komen weten het hele verhaal nog niet eens, dus ik wil het gewoon niet.

Vinden jullie dat ik gelijk heb? Of niet??

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh , yes jij moet doenn wat jij wlit ! Als je het nog te vroeg vindt , moet hij dat accepteren ..zo zal het in de toekomst toch ook gaan !!!!!!dikke kknuufffffffff

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Morguh.

Yes: Vind het wel een moeilijk beslissing. Ik begrijp helemaal dat je hem er nog niet bij wilt hebben, maar mischien dat het voor Darren wel leuk is als hij komt. Omdat ze toch de beste maatjes zijn, Maar aan de andere kant zal Darren het ook wel begrijpen als je hem van te voren uitleg dat Marcel een andere dag komt. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen. Het is immers ook jou verjaardag en jij moet ook een leuke dag hebben.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Als er zo'n zware spanning over een verjaardag hangt is ook niet prettig ...

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Nee daarom zeg ik dat ze d'r gevoel moet volgen, maar zal het wel van te voren tegen Darren zeggen of hij wel of niet komt zodat hij zich voor kan bereiden.
    Heb op een verjaardag bij een vriendin gezien dat haar kindje heel de tijd aan het huilen was omdat de "stiefvader" er niet was. Heeft dus heel zijn verjaardag zitten huilen en vragen waarom hij niet komt.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee , maar ik zou het ook van te voren uitleggen .............Jeetje wat zielig voor dat kindje van je vriendin .....

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Daarom uit ervaring. :D GEwoon vertellen waarom hij niet komt. Kinderen begrijpen meer als je denk.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kinderen begrijpen ook heel veel idd..Ik moet zo met Thijme naar het voetbal , en dat is ff rennen en vliegen en das nietzo goed voor mij suiker , en dat snapt hij heel goed en rent de hele tijd achter mijn aan , ik zal wel alles zelf doen , dan kun jij rustig doen ..Hij merkt dan aan mijn doen dat ik er last van heb .....

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Linnie, Ach dat is ook zielig ja.

Ik was idd wel gewoon van plan darren te vertellen dat Marcel een andere dag komt.
    Er zijn meerdere mensen die niet kunnen komen zaterdag, dus denk niet dat hij er raar van opkijkt.

Wat me trouwens opvalt is dat sommige mensen een 'kant' gaan kiezen.
    Ik heb/had een hele goede vriendin, ze had nooit zoveel met Marcel, vond hem niets voor mij blablabla.
    Ze heeft helemaal Marcels kant gekozen, kwam hier laatst op visite om mij te vertellen dat het belachelijk was dat ik allimentatie kreeg van Marcel en dat hij zijn huis uit moest en zo zielig was.
    Terwijl ik hier straks 2 kids moet opvoeden in m'n eentje, geloof dat hij voortaan lekker ieder weekend in de kroeg kan zitten zoals hij zo graag wou!!
    Is ze daarna bij een andere vriendin van mij in de kapsalon werkt ook zo gaan praten over mij, dus die andere vriendin belde mij gelijk op!
    Echt raar!!
    Zij heeft zoveel gezeik met haar vriend en ik neem het altijd voor haar op, zou haar nooit laten zitten, en ik hoor helemaal nix meer van haar!
    Dus dat is klaar zo, rot maar op, zulke mensen heb ik niet nodig hoor.

Ooh en nog wat grappigs.
    Beste vriend van Marcel wou vrienden blijven met me, prima hoor.
    Had hij 2 dagen na ons besluit te gaan scheiden aan Marcel gevraagd dat als hij en ik een x sex zouden hebben of Marcel dat dan erg vond.
    Marcel zei dat dat best was, belt die mafketel mij gelijk op om te zeggen dat Marcel het prima vind als we sex hebben.
    Hahahahahahaha

pardon??????
    Ben ik hier zelf ook nog bij? Mag ik daar ook wat over zeggen???
    Nou dat contact heb ik gelijk verbroken, wat een idioot!!!

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Weet je Yessica, je moet je gewoon niets van zulk soort mensen aantrekken!!!

Die zijn het niet waard om in je leven te zijn.. zulke minkukels!

Je komt er in deze periode denk ik wel achter wie je echte vrienden zijn... en houd je aan hen vast.. laat de rest maar mooi oprotten.......

GOEDEMORGEN TROUWENS ALLEMAAL!! ;)

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Nou idd marjon, ik heb wat dat betreft m'n gevoel uitgeschakeld geloof ik.
    Ben zo klaar ermee, ze mogen gelijk oprotten van me.

Weet idd wie mijn vrienden zijn, die bellen namelijk dagelijks om
    te vragen hoe het met me gaat!!

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen allemaal..

Wat een rot-nacht.
    Niet kunnen slapen van de buikpijn/harde buiken..
    En was ik eindelijk is slaap, was het weer tijd om wakker te worden. Mijn vriend is al een half uur weg (helpt mijn vader vandaag mee), en ik zit enorm brak even te typen, en misselijk achter Naomi aan.
    Voor vandaag geen oppas kunnen regelen, anders kon ik mooi even bijtanken. Nouja, dan vanmiddag maar proberen.

@ Yes, in zulke situaties kom je erachter wie je 'echte' vrienden zijn, en wie niet.

@ Linnie, hoe gaat het met jou?

@ rest, zelfde vraag uiteraard:)

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik heet mama2010 geen marjon ;) hahahaha

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen allemaal hier ook te verrot geslapen gsiter aaf erg pijnlijke harde buiken en heb idee dat beebje in stuit in gedraait en ligt ook stuk hoger dan normaal me hele buik trekt aan alle kantne dus vandaag maar weer rustig aan doen.
    Me beste dinnetje komt nog op visite vandaag.

Yes niets van die lui aantrekken joh sommige mensen moete nou eenmaal vervelend doen omdat ze zelf geen leven hebben.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemrogen Dames,

Lag hier gister al om 9 uur... was echt stuk, helemaal moe en emo gisteravond... echt even een hormonendavondje hihi, heb gelukkig goe dgeslapen!

Yes.... dat zijn niet echt hele slimme mensen, vooral die vent... wat is dat nou voor vraag aan Marcel en jou???????????

Hier vandaag niet zoveel plannen, moet even boodschapjes doen en even bij nieuwe auto van vriendin kijken en vanavond even voetbal kijken, zal wel weer drama worden (AZ-Heerenveen)

jullie nog plannen? wel wee rmooi weer!!

Deel Deze Pagina