MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik drink ook nog steeds 4 koppen koffie... en denk er nu opeens aan dat ik dan inderdaad geen cola mag.. EEKS!! Vandaag dus wel 3 glazen van gehad... :$

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    He wat vervelend zeg!!!! Heb jij niet ook last van innestelings weeen ofzo dan??? Hopelijk voel je je snel beter!!

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Gezellig he!!! ;) hahahahahahahhahaa

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Fijn zeg dat je zo lang hebt kunnen slapen!! Hopelijk voel je je nu wat beter..... Fijn weekend!! :)

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Heb je hem eindelijk!!! hahahahahhaa......:D

En bevalt ie?????? HEb je ook nog leuke spelletjes erop enzo?
    Wij hebben ook wel een ds.. maar gebruikt hem eigenlijk alleen maar op vakantie! hahahaha..... De kleine vind bob de bouwer wel leuk, maar ze is eigenlijk nog net te klein er voor...

Speelt Tara er al wel op???

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Zoooooooooooo mooi een hele pagina gevuld met berichtjes van mij!! hihihi.. volgens mij heb ik wel een beetje op de meeste gereageerd vandaag toch!! :D

We zijn net terug van de verjaardag.. was gezellig... Ook nog effe de stad in geweest daaroh! En een hele gave kroonluchter lamp gekocht voor de kamer van de oudste.. (met de pip muren haha)

Manlief gaat zo cafeetje pakken met vrienden.. doet ie altijd 1 x in de zoveel tijd.. en hij had er nodig behoefte aan! ;) hahaha.. overdreven die kerels.... :p

Morgenochtend om 10 uur al feestje van mijn opa en oma (50 jaar getrouwd).. tot een uur of 3.. en daarna verjaardag van de kleine van vrienden van ons.. dus mooi druk dagje!!!

Maar wel heel gezellig natuurlijk.. Zo vliegt het weekend wel voorbij zeg...

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ff snel voor t slapen gaan berichtje posten.
    Wordt helemaal lijp van de hoofdpijn, dus ga zo m'n ogen lekker dicht doen.
    Was nog ff met m'n moeder ons oude stamkroegje in gegaan, nog niet eens een uurtje, maar was erg gezellig ff.
    Veel oude bekende, gezellig praatje gemaakt.
    De eerste roddels gaan het dorp alweer door dat Marcel al een ander heeft, ach het doet me echt helemaal niets.
    Ga hem niet eens vragen of het klopt, ben er niet in geinteresseerd!!

Nu maar lekker slapen, ben alleen nog erg koud in m'n lichaam, brr tis echt zoooo koud buiten!!

Truste meiden!!

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Net een poging gedaan om te slapen, maar gaat neit lukken. Weet gewoon niet hoe ik moet liggen.
    Zo nog maar warme chocomelk drinken en hopen dat het dan wel lukt.
    Jordy is ook al weer een paar keer wakker geworden, sus zal wel een zware nacht worden.
    Jeroen is naar een feest. Hij wilde eigenlijk niet gaan, maar ik hen gezegt dat hij moest.
    Voor hem ook wel even lekker na al die weken klussen thuis.

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Yes: Vervelend al die roddels, maar gelukkig doet het jou niet veel. Ik zelf zal er niet tegen kunnen als ik zoiets zal horen. Dus vind het knap van je.

DSI: Is het wat die computer. Wil hem ook hebben. Maar twijfel altijd heel erg met die dingen om te kopen omdat ik bang ben dat ik er niet op speel als ik hem heb :S

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hebben jullie trouwens allemaal de hele uitzet al bij elkaar??

Ik heb volgens mij nu bijna alles.. net de laatste dingen van de hema besteld... ben trouwens helemaal fan van die lakentjes etc met die hartjes en stipjes van de hema.. wit/rood/roze... :D Zooooo leuk... alles wat er van is, heb ik ook besteld! haha!

Ik hoef nu alleen nog maar luiers en de hele collectie zwitsal aan te schaffen... en dan heb ik alles volgens mij......

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ga ook naar bed! Het is al weer veel te laat!!!
    Net een beker warme melk op.. hoop dat het helpt om lekker te slapen... Morgen drukke dag en vroeg op.. nu nog even bedenken wat ik aan ga doen... ;)

WELTERUSTEN LADY'S!!!!! :D:D:D:D:D:D

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Nou heb weer van 00.00 tot 3.00 geslapen en lig natuurlijk weer wakker van de pijn.
    Dacht ga dan nog maar even op internet kijken, maar natuurlijk liggen jullie allemaal te slapen :D (Zoals het hoort)

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goodmorning!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh !!

@ tara speelt al wel een beetje op de dsi ,maar snappen doet ze het nog niet echt , heb nog niet veel spelletjes ,moet eerst een kaartje vol met spelletjes kopen

@Yes, vervelend die roddels, het zal me niks verbazen als Marcel dat zou doen .....probeer er boven te staan en te bedenken dat jij de 2 belangrijkste mannen hebt !! dikke kknuufffff

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Uitzet, ben bezig met de laatste dingetjes.
    Maar meeste heb ik al.
    Alleen het kraampakket koop ik pas halverwege mijn 36ste week, omdat als de baby te vroeg komt heb je hem niet nodig.

Linnie, weet je wat het is met Marcel, we hebben al ongeveer een half jaar geen sex meer gehad.
    Daar wen je aan.
    En al die ruzie's maakte dat we steeds verder uitelkaar groeide.
    Voor mijn gevoel was onze echte relatie al veel langer voorbij.
    Daarom is het nu ook makkelijker om te zeggen dat het mij niets doet.
    Het was anders geweest als we tot vorige week een geweldige relatie hadden gehad en hij ineens wou scheiden omdat hij een ander had bijv, dan was het een schok geweest voor me.
    Nu boeid het me helemaal niets.

Zo vervelend trouwens dat je zo slecht slaapt!!
    Ik was toevallig wel wakker om 4 uur, maar heb me ingehouden en ben niet gaan internetten, dan slaap ik nooit meer hahaha.
    Was nu iets te vroeg wakker door de zon, dus mag hopen dat hij lekker warm is anders heb ik er helemaal niets aan!!

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Goede morgen allemaal

Natuurlijk ebn ik helemaal brak. MAar goed. Jordy was om 6.45 wakker, maar heb hem laten liggen en hij is toch weer in slaap gevallen tot 8.15. Dus kon wel wat langer blijven liggen.

Yes: ja das dan ook wel zo. Kan het dan wel bergijpen dat je er zo over denkt. Wilde er alleen mee zeggen dat ik best jaloers kan zijn ***schaam***. Was dus niet lullig of zo naar jou bedoeld.

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ooh linnie voelde me ook echt niet aangevallen hoor!!
    Ben eigenlijk van nature ook ontzettend jaloers, maar heb voor hem totaal geen gevoel meer.
    Dat maakt alles gewoon heel anders.

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Gelukkig maar dat je er zo makkelijk over denk, want al die spanningen is ook niet goed. Heb je al genoeg ;)

19. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    Als eerst een hele goede morgen! Het ziet er weer lekker uit buiten... al zou het wel koud worden vandaag!

Yes: ik vind het knap hoe je je erdoor heen sleept. Met je beeb in je buik moet je toch behoorlijk stress bestendig zijn wil je er niet te veel last van krijgen! respect hoor!

Verder een rustige zondag gepland vandaag en jullie?

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    Hier heerlijk geslapen afgelopen nacht een wonder.
    Vandaag weer visite en dan is het eerst gebeurd gebeurd we doen sinds woensdag niets anders dan op visite gaan en we kijgen visite dus heb het nu gehad zie er al tegenop dat er vandaag weer visite komt maar goed voglende week plannen we alleen onze eigen dingen en geen visite haahah

Deel Deze Pagina