jazeker!!!! daarna tukken en dan lekker een filmpje kijken met manlief! helaas zit daarna het weekend er al weer op........ gaat altijd veel te snel voorbij...
WOW, echt gaaf Pip!!! zal ook es ff wat fotootjes maken en spammen zo Lente, wij zijn net even lekker saampjes in de tuin geweest heb even alle oude bladeren aangeharkt en geveegd, de foliere even schoongemaakt en vogeltjes eten en water, de konijn een schone kooi en heb z'n nageltjes ff geknipt en em ff lekker geborsteld, heeeeerlijk zo in het zonnetje!! nu ff lekker met een bakje thee voor het voetbal
zo je bent lekker druk geweest babe! hier is de zondag echt altijd een rustdag ! ik ga de tuin pas in als het een paar dagen lekker zonnig is geweest... is de grond wat zachter..
We zijn de grond ook nog niet echt ingeweest, alleen beetje geharkt en oude dorre troep opgeruimd, ga begin april de viooltjes e.d. planten in de bloembakken domme vraag hoor... maar je hoeft toch geen pampers mee te nemen naar het ziekenhuis of voeding, dat hebben ze daar toch wel...?
Babe, hebben ze idd in het ziekenhuis. Let er wel op dat je baby de voeding krijgt die jij ook thuis gaat gebruiken. Dus als jij nutrilon gaat geven thuis moeten ze die ook in t ziekenhuis krijgen. Bij darren hadden ze de 2de dag ineens andere voeding gegeven. Hij was er gewoon ziek van. Natas, zie je al liggen midden in de woonkamer!! Hahaha. Ik lig hier vaak in m'n nakie op bed in de zon, echt heerlijk!! Voordeel van geen overburen hebben hahaha. Blijf echt erge hoofdpijn houden, niet leuk meer. Dus ga ffies m'n ogen dicht doen voordat darren weer thuis komt!
we gaan zo ff lekker een chineesje pakken........hhaahha besef nu dat je dat ook heelanders kan lezen ..maar ik bedoel natuurlijknaar een restaurant !!!
WIj hebben de frituurpan aan gaan zo patatekes eten heb me toghe en mgea bandenpijn aan de rechterkant vreselijk kan bijna niet lopen
zo hier de patatjes vanmiddag al lekker gehapt en toen even 2 uurtjes onder de wol geweest : D heerlijk liggen tukken en zo even een filmpje kijken !!! hihi "ik ga je pakken...chineesje....."
Goede avond, Ben echt kapot. Jordy voelt dit ook aan en is super vervelend. Jeroen is te moe om te komen helpen GRRRRR. KAn hem wel even schieten op dit moment. Heb dus net lekker met Jordy gegeten en jeroen zoekt maar uit wat hij eet. Straks als Jordy op bed ligt schop ik hem eruit en gooi ik de ramen even open en ga als het gelucht heeft lekker zelf naar bed. Spreek jullie dus straks als ik op bed lig
Hallo allemaal!!!!! Ppfff ben ook kapot, heb tot wel half 1 hier op ZP zitten kijken... en op marktplaats zitten loeren!!! Vanmorgen om 7 uur al wakker gemaakt door dochterlief... Hele dag door feest/verjaardag gehad, zijn nu net thuis... Gisteren nog een hele gave kroonluchterlamp gekocht, en die is mijn mannetje nu aan het ophangen voor dochterlief.. Hij moet de box ook nog weer uit elkaar halen en naar zolder doen... anders staat ie hier nog 10 weken zo... is ook niets.... Ik ben wel moe zeg... ppff.. zo maar eens lekker op de bank ploffen.. en kom er ook niet meer vanaf denk ik!!
Avond! Zo we hebben het weer overleefd! Het was wel gezellig. Lekker gegeten, even naar het strand geweest en ik heb een hele mooi Lief! ledikant deken gekregen. Super fijn spul, van dat katoen/wol gebeuren @ Pip, mooie kamer! Rein en ik gaan binnenkort ook even een avondje bios doen. We willen naar Alice in Wonderland 3D natuurlijk! Misschien eerst een happie eten enzo. Hmmmm leuk!
Voel me zo ziehiekkkk net ff geslapen, maar voel me telkens raar als ik wakker wordt, dan denk ik dat ik moet bevallen. Heb nog geen honger, veelste laat geluncht, maar maak straks wel ff wat, lekker stokbroodje met philadelphia ofzo.
Yess doe dat nog maar niet hoor dat bevallen geen goed idee.. Als voetbal is afgelopen gaat me mannetjes ff naar de mac voor mij een mac flurym&m halen
Hallo!!!!! Ben weer terug van de verjaardag en heb net lekker patatjes gegeten, Erik wilde turk maar ik ben op het moment niet zo van het vlees. Dus hij turks en ik patatjes...lekker hoor. Ga nu nog even een callippo scoren uit de vriezer. Pip: Mooie kamer hoor!!! Gaaf! Marjon: Dat moet het goede kaartje zijn, en lekker veel geheugen...kunnen er lekker veel spelletjes op. Yes: Beterschap, enne nog maar ff niet bevallen ja! Linnie: Jij ook rustig aan he!