MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by marjand, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

AAAAHhh kijk!! Dat verschil wilde ik nou net horen! ;)

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goedemorgen trouwens allemaal!!

Vannacht opeens beroerd wakker geworden, buik hard.. moest overgeven en aan de diarree.. ik dacht nee he wat is dit nou! "t Spookte even door mijn hoofd dat de bevalling was begonnen... Maar gelukkig uiteindelijk wel weer in slaap gevallen en voel me nu wel okay!!

Gelukkig had ik al een afspraak om half 12 bij de verloskundige... Na zo'n nacht is het wel fijn om het hartje etc te horen!

Met jullie alles goed verder??

3. Eekje

Eekje Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,747
    0
    0
    @Yes/Tinkerbel: Tot 38 weken, das de bedoeling ja. Vorige keer tot 39 weken en dat is goed gegaan. Zit wel gewoon achter de computer te werken dus dat scheelt echt wel (is eigenlijk rustiger dan thuis te kuisen, op te ruimen, ... :p). En de reden: tja niets speciaals, gewoon langer thuis zijn na de bevalling :D In België is dat trouwens niet zo abnormaal, hier moet je maar 1 week op voorhand verplicht stoppen (en dan hopen dat beebje echt wel tot 40 weken blijft zitten :p). Zolang ik dus geen reden zie om vroeger te stoppen, ben ik van plan om door te werken tot 38 weken (en dan huisje nog wat in orde brengen ;))
    @Tinkerbel: hoop dat je het een positief antwoord krijgt voor je verlof ;)

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Joehoeeeee ik heb vrij :D Helemaal blij! Maar ook weer stom :), ik ben dus al die tijd (heel naief i know) uitgegaan van bevallen met 41 weken omdat ik dat zo graag wilde. Nu ik dus ook eerder "mag" bevallen denk ik ineens SCHRIK, hij kan over 5,5 week al komen :$ Soms ben ik zo'n hert hahahahaha :p:):D

@ Marjon: Jij dus ook al gewassen, mooi haha! En idd rustig, ik heb iedereen weggejaagd denk :(;)
    @ Eekje: Oooh ok ja natuurlijk in Belgie is het anders.. Maar jullie hebben wel 16 weken toch? Tsja als je het volhoudt geef ik je groot gelijk maar het lijkt mij best pittig. En idd maar hopen dat beeb blijft zitten haha, puffen op kantoor is ook niks :p
    @ Mama2010: Oei dat is naar zo'n nacht zeg, doe maar even rustig aan!

Meiden het is vandaag trouwens internationale vrouwendag :D Ik zeg HINT naar de mannen :p En NU ga ik er lekker aan toegeven, ik ga aan de was beginnen :D

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,747
    0
    0
    @Tinkerbel: We hebben hier in België 15 weken. Maximaal 6w voor de uitgerekende datum en minimaal 9w achter. Met uitzondering van 1w (verplicht voor de bevalling), kunnen we de weken voor de bevalling overdragen naar erna. Als je te vroeg bevalt ben je die ene verplichte week kwijt als je hem nog niet genomen had (stomme regel vind ik dat maar zo is het!).

6. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen meiden!
    zo heb niet echt bijgelezen maar wil iig babe sterkte wensen vandaag met de echo!
    de duimen draaien hier dat alles goed mag zijn!
    heb verder totaal geen zin vandaag om te werken maar gelukkig maar een half daggie :D
    nog 3 uurtjes dus :$

Ben de sneeuw nu echt helemaal zat! gisteren zo'n heerlijk lente gevoel op kunnen doen met de zon en blauwe luchten en ik doe vanochtend het gordijn open en ja hoor.... SNEEUW :$
    blegh...
    de winter duurt mij veel te lang.....

7. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    jeetje eekje das ook een gekke regeling vind ik...

8. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen!

Vandaag alweer 29 WEKEN!! zwanger!!

Hier is het een drukte in veendam sinds 3.00uur vannacht.
    Grote brand in het centrum, 1 brandweerman omgekomen, 1 gewond, 3 panden/winkels helemaal weg, en even een paar meter verderop ook bij 2 panden/winkels brand!
    Pyromaan zal wel weer lekker actief zijn, nu het warmer wordt :(

Hier niet zo best.
    Gisteren weer teveel harde buiken gehad, en vanaf 6.00uur doe ik niets anders dan naar de wc. te rennen, en gal te spugen, blegh.
    Dacht even de kleine niet te voelen, maar Naomi werd wakker, en de kleine (gelukkig!) ook, die gaat alweer een tijdje flink tekeer!!
    Normaal is het wel wakker als ik opgestaan heb, vandaag dus anders dan anders;)

9. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ohja, zal zo even een foto maken van de commode,
    wiegje doe ik wel als die helemaal bekleed is (of wouden jullie dan een voor en na-foto zien?)
    Bekleding maakt mijn schoonmoeder nl.
    Hemeltje is af, alleen de binnenbekleding was 22cm. te kort, dus die wortd aangepast..

10. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Door werken: Respect voor de mensen die nog werken. Vind het zo knap.

Badkamer: Die man die hier bezig is met de badkamer is ziek. heeft buikgriep. Is zaterdag dus al niet geweest en komt vandaag ook niet, Hij hoop morgen te komen. GRRRRRR. Ik wil dat mijn badkamer klaar is en als ik pijn heb dat ik dan kan geen douche :(

Mama2010: Mischien ook buikgriep?? Heerst heel erg, Jordy heeft het nu ook gelukkig heeft hij alleen maar waterdunnen luiers en verder nergens last van.

Tinkerbel: Jij ben nu dus ook helemaal thuis. Geniet ervan.

11. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @loran: UHmmm das wel schrikken dan. AL die herrie in de buurt. Hoop dat ze die pyromaan snel te pakken hebben.

Sneeuw: Hier sneeuwde het net ook een beetje,maar blijft gelukkig niet echt liggen.

@babe: Lees net dat je een echo heb vandaag. Heel veel kijk plezier.

12. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames hier mega slechte nacht gehad baby was ter druk en heb zown mega buikpijn onderin bij mij liezen en ertussenin zwaar ongesteldheidsgevoel egt heel raar wat kan dit zijn weet iemand dit?

13. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Loran heftig zeg ik zal een even leze wat er precies aan de hand is bij jullie daar.
    Als klopt ligt een vriendinnetjevan mij te bevallen zit bij de maart mamas gsiter haar laatste bricht was om 20uu dat ze dacht dat haar vliezen zijn gebroken net sms gedaan ;)

14. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    kan indalings'weeën' zijn?
    Althans dat gevoel heb ik nu ook al een paar dagen..

15. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    spannend natas.

Ja RTVNoord, had om half 10 een persconferentie, en om 12uur weer.
    We hopen dat er geen familielid bij zat van ons, (Achterneef van mij werkt bij de brandweer) en een collega van mijn moeder

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Succes Babe voor je echo , hopelijk is het allemaal ok met het niertje !!!!!!!

@Loran wat heftig zeg van die branden ....Het zal je man of vader maar zijn die brandweerman en dan omdat iemand het leuk vindt om brandje te stichten ....

17. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Babe, succes straks bij de echo, en veel kijkplezier!!

18. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Oke en dat hoort zo pijn te doen(stelt niets voor vergeleken bij bevallen ik weet het) vind togh beetje eng dat het zeer doet.
    Het gevoel houdt ook continu aan bij jou ook?

Nou idd hopen dat er geen familie bij je zit bah stomme rot brand ook.

19. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    foto's aan het uploaden trouwens..

Hier geen babykamer.
    De kleine slaapt bij ons op slaapkamer.
    Kledingkast staat bij Naomi op kamer.

Vind de babykamers allemaal zo mooi.
    Wou stiekem zelf ook wel een extra kamer, om daar een babykamer van te maken, maar het is niet anders momenteel ;)

20. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Heb er nu 3 dagen last van.. Dan is het ineens een paar uur weg, en ineens komt het weer.
    Merk wel dat de buik wat lager zit dan 1 week geleden (vergeleken met de foto en nu)

Share This Page