ik ga me evevn met jordy bezig houden. Hij komt alleen maar hangen. Laat jullie straks wel wat weten als ik in het ziekenhuis ben geweest
Ik moet nu echt boodschappen gaan doen, anders is die kleine weer te moe... Baaaaaaaaaaaaaaah ik heb geen zin.
Deedtje: buddy is voor als je zelf even niet online kunt komen en er toch nieuws te melden is.....Laatst met Sureyya die lag in het ZH en kon zelf niet online komen dan smst ze met Dag en blijven we hier toch op de hoogte.... Nesteldrang: Hier is alles al klaar (nou nog 1 dingetje bij schilderen), gewassen en al. Enveloppen bijna allemaal al geschreven. Dus ja, of ik er last van heb..... Babe: Succes met de echo, komt vast helemaal goed. Hier is mijn huis van onder tot boven weer helemaal aan kant. We moesten alleen de badkamer nog maar die doen we volgende week maandag wel. Ben helemaal total loss. Alles doet zeer dus nu lekker bankhangen. Ehhhh wat ben ik nou nog weer vergeten?
ik moet de lopjes nog schrijven , zal ik binnenkort eens aan beginnen ...................................................
ik kan de enveloppen van de week halen en dan ga ik die klaar maken met stickers en postzegels! klaar is klaar 8)
Ik wil ook aan de enveloppen beginnen.. Zijn nog steeds problemen bij de drukkerij! Andere emnsen hebben de mappen van de geboortekaartjes al 7 weken in hun bezit. en weigeren deze terug te geven aan de drukkerij. Door een fout, aan de kant van de drukekrij, zijn ze de kaartnummer kwijt van de kaartjes die wij besteld hebben. En we kunnen niets doen, dan wachten tot de juiste map, door die $@#$%#$%$#^mensen weer ingeleverd worden. Bene cht geneigd om via de drukkerij achter het adres te komen van die mensen, en er heen te gaan. Verdorie het is nog maar 11 weken! Die mensen verpesten het voor anderen! En nee, wijken naar een andere geboortekaartje willen we niet. wij willen die ene! Die past perfect bij ons, en was de enige wara we beide het in 1x over eens waren.
Goedemorgen, Hier net stad en land afgezocht naar Rennies en gelukkig gevonden.. ik dacht dat ik gek werd (zit op mijn werk). Vreselijk dat maagzuur. Afgezien van mijn neus die al 4 weken kapot is, is dit wel mijn vervelendste kwaaltje. Ach, niet zo erg dus geboortetens: ik heb 'm de vorige keer gebruikt en vond het helemaal niets (en best duur). Maar... ik had ook geen echte weeën (wel ontsluiting... dus veel mazzel). Deze keer dus geen geboortetens hier. Die draadjes e.d. vallen wel mee hoor. Je hebt wel iemand nodig die je helpt met opplakken. Kamertje ik kijk erg uit naar zaterdag dan wordt er eindelijk behangen in het kamertje van Truitje... Ik wil wel graag aan de slag daar. Helaas moet ook de kast nog helemaal gesaused worden en dan pas kan ik echt met de kleertje e.d. aan de slag. Een klein beetje nesteldrang! Kick's kamer wordt wel harstikke leuk. Sinds dit weekend hangen zijn gordijnen en ik word helemaal blij van het resultaat. Als de kamer helemaal af is dan zal ik een foto plaatsen. Het is een echte grote jongenskamer (ik denk dat hij wel een jaar of wat vooruit kan!) Ik zie prachtige foto's langskomen! Mooi hoor. Ik voel me nog altijd goed al merk ik nu wel dat de vermoeidheid weer sneller komt (morgen 31 weken)... Het grote aftellen is begonnen. Nu manlief zich dat nog even laten realiseren Ik ga maar eens aan het werk.. bleh geen zin in 11 weken is nog best lang hoor... Bijna 3 maanden!
Ik ga ook alle enveloppen zelf schrijven geen idee waarom maar vind ik leuker. heb ik ook nog wat te doen Pijnbestrijding: Ik dacht dat normaal was om de bevalling zonder pijnbestrijding te doen maar als ik jullie zo hoor kun je beter wel iets tegen de pijn nemen>?
Wat is beter? Dat is ieder voor zich. Ik wil het heel graag zonder proberen. Mijn zus en vriendinnen hebben het op 1 na allemaal zonder gedaan. Maar in bevallingen is niet iets goed of niet goed. Je moet doen met waar jij je het prettigst bij voelt. Voor mij persoonlijk hoeft het niet op voor hand....Ik wacht het wel af.
Goedemorgen dames, nou ja laat het goede er maar af... BOEHOEEEEEEEE ik ben zo verdrietig! Mijn zusje heeft het uitgemaakt met haar vriend... vind het zooooo kut voor hem, het is zo'n lieve jongen, echt een schat, mijn ouders zijn weg van hem (die zijn nu dus ook helemaal naar de klote) en hij van hen want zijn eigen ouders wonen 700 km ver weg. Ze hebben 2 jaar geleden een huis gekocht, echt zo balen allemaal! Reden: "Het gevoel was weg" daar koopt die arme jongen natuurlijk helemaal niks voor en kan hij niks mee, hij is zo verdrietig!!!!!!!!!!!!!! En ik dus ook! Elke keer als ik eraan denk krijg ik tranen in mijn ogen (hormonen!!! ) Maar goed, mijn zusje zit nu dus een voor een weekje bij ons en gaat dan bij een vriendin logeren. Ze wilde ook meteen niet meer met hem in een huis slapen enzo, agossie en die schat zit daar in zijn upje in dat grote huis met alle spulletjes die hem aan haar herinneren! Anyways dat wou ik even kwijt. Klinkt misschien allemaal erg overdreven maar zo voel ik me nu eenmaal!
buddy ik heb ook nog geen buddy...Als er nog iemand over is hoor ik het graag! Advertentie: "lief, verdrietig hormonster zoekt buddy om de laatste weken van haar zwangerschap mee te kunnen sms'en indien nodig " Loran draakje rules! Ik vind hem geweldig heb ook bijna alles ervan. Als het maar geen draak van een kind wordt hahaha geboortetens hmmmmmmmmm eens over nadenken, klinkt niet zo gek! Jammer dat je er niet achter kan komen van tevoren hoe erg die pijn is... ben er zo benieuwd naar, ik heb gewoon geen idee wat ik moet verwachten! Babe succes met de echo, hopelijk alles ok!
Marjand thnx voor je reactie ik wil graag zonder pijnstilling doen maar las net zoveel reacties dat ik ineens begon te twijfelen lijkt wel alsof het zonder pijnstilling niet te doen is dus was ff paniek. Sterrke ja egt sneu idd maar goed een betere reden om relatie te verbreken is er niet als het gevoel weg is dan kun je er niets meer aan doen togh?
STerreke, dat drama hebben wij dus vorige week gehad... broertje van mijn vriend is gedumpt ook groot drama gehad, maar hij is zich nu aan het herpakken!! Loran, dan zoek je toch even op internet welk kaartnummer het is! bijv. via XL cards, als je daar de juiste kaart vind staat het kaartnummer er wel bij! zo hebben wij onze kaart ook besteld, via XL cards gevonden en via dat kaartnummer besteld bij de drukker!!
Sterreke: Klote voor die jongen. Maar het is nog erger als ze het aan houd voor hem. Als niemand zich meer aanmeld als buddy wil ik je buddy wel zijn hoor...Heb Natasch ook al maar kan er wel 2 hebben....Ik hoor het wel. Natasch: Je moet proberen relaxed te blijven hoor schatje. Laat je niet gek maken door alles wat je leest, want ja er kunnen hele erge dingen gebeuren ook als het om de pijn gaat. Maar het kan ook allemaal mee vallen. Het is gewoon fijn dat er wat te krijgen is maar er zijn ook zoveel vrouwen die het zonder hebben gekunt voor dat wij zwanger waren...Lees er gewoon wat over en beslis dan op je eigen gevoel wat je wilt.